FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar een vagina is wel soort van een naar binnen gegroeide penis, ook al begon het niet als penis.
Al na 6 weken (de 7e week) begint het lichaam van de embryo met het ontwikkelen van het geslacht. Er is dus nog niets te zien. Na 7 weken (de 8e week) worden in de buikholte de teelballen of eierstokkengevormd. Na 9 weken (de 10e week) begint de vorming van het uitwendige geslachtsdeel. Tussen de beentjes van het embryo vormt zich een knobbeltje. Dit knobbeltje zal bij een jongetje uitgroeien tot een penis en bij een meisje tot de clitoris. Ook worden er twee langwerpige verdikkingen gevormd aan weerszijde van het knobbeltje. Bij jongetjes zullen deze samengroeien tot de balzak en bij meisjes vormen deze haar schaamlippen. Tussen de twee verdikkingen zal bij een meisje een opening ontstaan voor haar vagina.

Geeft je profielpic aan welke spiergroep je vandaag gaat trainen of hebt getraind?
Nee ik train men lats gewoon het liefst.
Hier echt totaal geen medeleven of hoe je het wilt noemen.. mensen vragen wat ik mijn lichaam in godsnaam aan doe... dat als ik mijn doel wil halen ik op een man lijk... nietnecht motiverend dus..
Gelukkig kan ik mijn eten zelf regelen. Alleen het dubbel koken vind ik soms wel zwaar..

je moet je dan ook niks aantrekken van wat je omgeving op dit punt.. er komt altijd een mengeling van jaloezie, domheid, achterlijkheid en onwetendheid om de hoek![]()

maar om dan zo lullig te gaan doen... en iemand een naar gevoel te geven vind ik jammmer..jawel maar als het echt naaste naaste naaste fam is wordt het toch beetje k verhaal
tuurlijk kan het zijn dat mensen het niet mooi vinden... of wat dan ook.. vind bv de broek van de buurvrouw ook niet mooimaar om dan zo lullig te gaan doen... en iemand een naar gevoel te geven vind ik jammmer..

gewoon geen **** van aantrekken en doorbikkelener zijn altijd haters.

Laat hem maar denken dat zijn vriendin een ingegroeide penis als vagina heeft.
Het feit dat je geslachtsdeel een zonnebril heeft wil niet zeggen dat je het recht hebt mensen op neerbuigende wijze aan te spreken.

Laat hem maar denken dat zijn vriendin een ingegroeide penis als vagina heeft.
Het feit dat je geslachtsdeel een zonnebril heeft wil niet zeggen dat je het recht hebt mensen op neerbuigende wijze aan te spreken.

Het boegbeeld van rationaliteit gebruikt het EVRM ter ondersteuning van zijn argument.Inderdaad, daar zorgt artikel 10 van het europees verdrag van de rechten van de mens voor.