MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Korte, intense sprints > lange afstanden hardlopen.

Strong broscience is strong.

Al na 6 weken (de 7e week) begint het lichaam van de embryo met het ontwikkelen van het geslacht. Er is dus nog niets te zien. Na 7 weken (de 8e week) worden in de buikholte de teelballen of eierstokkengevormd. Na 9 weken (de 10e week) begint de vorming van het uitwendige geslachtsdeel. Tussen de beentjes van het embryo vormt zich een knobbeltje. Dit knobbeltje zal bij een jongetje uitgroeien tot een penis en bij een meisje tot de clitoris. Ook worden er twee langwerpige verdikkingen gevormd aan weerszijde van het knobbeltje. Bij jongetjes zullen deze samengroeien tot de balzak en bij meisjes vormen deze haar schaamlippen. Tussen de twee verdikkingen zal bij een meisje een opening ontstaan voor haar vagina.

T is toch beide uit t zelfde weefsel :rolleyes:

nouja het heeft me dag niet verpest maar ik erger me er wel aan dat de gym maar tot 13:00 open is op zaterdag.... had net zin om nog ff te gaan....

Hier echt totaal geen medeleven of hoe je het wilt noemen.. mensen vragen wat ik mijn lichaam in godsnaam aan doe... dat als ik mijn doel wil halen ik op een man lijk... nietnecht motiverend dus..
Gelukkig kan ik mijn eten zelf regelen. Alleen het dubbel koken vind ik soms wel zwaar..

je moet je dan ook niks aantrekken van wat je omgeving op dit punt.. er komt altijd een mengeling van jaloezie, domheid, achterlijkheid en onwetendheid om de hoek :)

je moet je dan ook niks aantrekken van wat je omgeving op dit punt.. er komt altijd een mengeling van jaloezie, domheid, achterlijkheid en onwetendheid om de hoek :)

jawel maar als het echt naaste naaste naaste fam is wordt het toch beetje k verhaal:):(

tuurlijk kan het zijn dat mensen het niet mooi vinden... of wat dan ook.. vind bv de broek van de buurvrouw ook niet mooi ;) maar om dan zo lullig te gaan doen... en iemand een naar gevoel te geven vind ik jammmer..

jawel maar als het echt naaste naaste naaste fam is wordt het toch beetje k verhaal:):(

tuurlijk kan het zijn dat mensen het niet mooi vinden... of wat dan ook.. vind bv de broek van de buurvrouw ook niet mooi ;) maar om dan zo lullig te gaan doen... en iemand een naar gevoel te geven vind ik jammmer..

Dat is helaas de triestheid die sommige in zich hebben,... het niet de kunnen gunnen van iets aan een ander,... jammer :(

Als mijn beste maat een auto koopt waarvan hij aangeeft deze helemaal te gek te vinden,... wie ben ik dan om deuken in zijn gevoel te gaan schoppen,... ;)

Even zo met trainen,... de ander iets gunnen is blijkbaar iets wat uit de tijd is,.. :(

gewoon geen **** van aantrekken en doorbikkelen :) er zijn altijd haters.

ik ga lekker door hoor ;) gelukkig duurt het even voordat ik mijn doel heb bereikt... kunnen ze er rustig aan wennen:p:D

That's the spirit !!

Ik ben dik :treuren:

Grote kans dat ik op kerstavond en oudjaarsavond moet werken,............ :sad:

wat ben je nu toch weer dom ad hoc aan het lullen.
Laat hem maar denken dat zijn vriendin een ingegroeide penis als vagina heeft.

Het feit dat je geslachtsdeel een zonnebril heeft wil niet zeggen dat je het recht hebt mensen op neerbuigende wijze aan te spreken.

Laat hem maar denken dat zijn vriendin een ingegroeide penis als vagina heeft.

Het feit dat je geslachtsdeel een zonnebril heeft wil niet zeggen dat je het recht hebt mensen op neerbuigende wijze aan te spreken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added 1 December 2012 at 15:10 ----------

waarom is het ironisch dat ik dat zeg? :)

Had je toch wat slimmer ingeschat, jammer :roflol:

Terug
Naar boven