FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Is niet helemaal onjuist.Ja of de standaard vraag:
'Je hebt toch juist vet nodig om groot en sterk te worden'
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet helemaal onjuist.Ja of de standaard vraag:
'Je hebt toch juist vet nodig om groot en sterk te worden'
![]()
Mmmmm! CAKEEEEE!!!! 
Wat vinden eigenlijk jullie naaste omgeving van wat jullie doen?
Qua eten en sporten..
En wat zeggen jullie tegen mensen die zo lopen te piepen..
http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/10/b*ch-please.jpeg
Dan had ik nu een vagina
Net bewolkt geworden, nu ik eindelijk de deur uit wil om te gaan hardlopen.
Wat een strijd is dat zeg. Zijn daar geen motivatie-filmpjes voor?![]()
M'n vrouw is van mening dat ik meer om me barbell geef dan om haar zo nu en dan, m'n familie denkt dat ik niet oud ga worden door het vele eten en hard trainen...alleen m'n vrienden staan achter me.Wat vinden eigenlijk jullie naaste omgeving van wat jullie doen?
Qua eten en sporten..
En wat zeggen jullie tegen mensen die zo lopen te piepen..

Hier motivatie voor jeNet bewolkt geworden, nu ik eindelijk de deur uit wil om te gaan hardlopen.
Net bewolkt geworden, nu ik eindelijk de deur uit wil om te gaan hardlopen.
wel, toen ik een jaar of 5-6 had ik een hele theorie opgezet dat een k*t gewoon een naar binnen gegroeide derde been was, die rond het midden in 2 is gesplitst, dan verdergegroeid en in de borststreek terug naar buiten duwde(de t**ten).
Dus keep going en je wordt ms nog een lekker wijf.

M'n vrouw is van mening dat ik meer om me barbell geef dan om haar zo nu en dan, m'n familie denkt dat ik niet oud ga worden door het vele eten en hard trainen...alleen m'n vrienden staan achter me.![]()

Volgens mij is die theorie nog redelijk waar.. Schijnt dat zowel de vagina als de pik uit dezelfde onderdelen gemaakt zijn. Klit = eikel en schaft = schaamlippen![]()
Als het regende okey, maar je gaat niet omdat er wat bewolking is? .. Hop naar buiten jij!
In essentie begint ieder persoon als vrouw, en afhankelijk van je chromosomen ontwikkel je het een of het ander. De twee zijn opgebouwd uit hetzelfde weefsel, ja.Een clit is toch een niet volledig ontwikkelde penis?
nee er is niks van waar.
Het is helemaal geen derde been die naar binnen groeit, het is hetzelfde weefsel dat anders groeit.
Geeft je profielpic aan welke spiergroep je vandaag gaat trainen of hebt getraind?Ben net 5 sec op DBB en ik merk nu al dat ik hier weg moet.
Ik herinner me nog maar vaag het pik/clit verhaal uit de brugklas. Wordt tegenwoordig niet meer verteld hoorde ik vanwege het grote aantal tere zieltjes.True, maar een vagina is wel soort van een naar binnen gegroeide penis, ook al begon het niet als penis.
Haha nee, ik heb sws geen zin. En als dan ook nog net de zon verdwijnt als ik misschien met mn kont van de bank wil.komen, grrr...
je bent zelf verantwoordelijk voor je resultaten