Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bish is uit de keuken ontsnapt

Ik vind het trouwens grappig dat mensen zelf niet sterk genoeg zijn of niet gedreven genoeg zijn om goed te zorgen voor hun eigen lichaam. En dat ze dan allerlei troep gaan praten dat jij dat ook niet hoeft enzo.
En als ik zeg tegen iemand dat hij of zij best wel wat gewicht kwijt kan en dan je dan beter uit zou zien, waarop ik als antwoord krijg "Mijn partner is tevreden hiermee"
Really??!!!?? Do you really think that your partner is happy with your chubby ass!!??

P.S. ik sla nooit een lekkere taart af ;) Mmmmm! CAKEEEEE!!!! :p

Wat vinden eigenlijk jullie naaste omgeving van wat jullie doen?
Qua eten en sporten..
En wat zeggen jullie tegen mensen die zo lopen te piepen..

1) Kom van die bank af;
2) Train minstens driemaal per week, minimaal drie kwartier voluit;
3) Eet niets van de Mac of iets soortgelijks totdat je je pens kwijt bent;
4) Eet fatsoenlijk voedsel;
5) Stop met het drinken van cola en shit;
6) Stop met janken vanaf het moment dat je begint te zweten.

Zes dingen die Nederlanders liever niet doen.

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/10/b*ch-please.jpeg

Dan had ik nu een vagina

wel, toen ik een jaar of 5-6 had ik een hele theorie opgezet dat een k*t gewoon een naar binnen gegroeide derde been was, die rond het midden in 2 is gesplitst, dan verdergegroeid en in de borststreek terug naar buiten duwde(de t**ten).

Dus keep going en je wordt ms nog een lekker wijf.

Net bewolkt geworden, nu ik eindelijk de deur uit wil om te gaan hardlopen.

Wat een strijd is dat zeg. Zijn daar geen motivatie-filmpjes voor? :(

Als het regende okey, maar je gaat niet omdat er wat bewolking is? .. Hop naar buiten jij!

Wat vinden eigenlijk jullie naaste omgeving van wat jullie doen?
Qua eten en sporten..
En wat zeggen jullie tegen mensen die zo lopen te piepen..
M'n vrouw is van mening dat ik meer om me barbell geef dan om haar zo nu en dan, m'n familie denkt dat ik niet oud ga worden door het vele eten en hard trainen...alleen m'n vrienden staan achter me. :(

Hier motivatie voor je

baa8f8d4010be7d39b3c83b440b196d5.jpg

wel, toen ik een jaar of 5-6 had ik een hele theorie opgezet dat een k*t gewoon een naar binnen gegroeide derde been was, die rond het midden in 2 is gesplitst, dan verdergegroeid en in de borststreek terug naar buiten duwde(de t**ten).

Dus keep going en je wordt ms nog een lekker wijf.

Volgens mij is die theorie nog redelijk waar.. Schijnt dat zowel de vagina als de pik uit dezelfde onderdelen gemaakt zijn. Klit = eikel en schaft = schaamlippen :p

Volgens mij is die theorie nog redelijk waar.. Schijnt dat zowel de vagina als de pik uit dezelfde onderdelen gemaakt zijn. Klit = eikel en schaft = schaamlippen :p

nee er is niks van waar.

Het is helemaal geen derde been die naar binnen groeit, het is hetzelfde weefsel dat anders groeit.

Als het regende okey, maar je gaat niet omdat er wat bewolking is? .. Hop naar buiten jij!

Haha nee, ik heb sws geen zin. En als dan ook nog net de zon verdwijnt als ik misschien met mn kont van de bank wil.komen, grrr...

Een clit is toch een niet volledig ontwikkelde penis?

Ben net 5 sec op DBB en ik merk nu al dat ik hier weg moet.

Ben net 5 sec op DBB en ik merk nu al dat ik hier weg moet.
Geeft je profielpic aan welke spiergroep je vandaag gaat trainen of hebt getraind?

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 13:11 ----------

True, maar een vagina is wel soort van een naar binnen gegroeide penis, ook al begon het niet als penis.
Ik herinner me nog maar vaag het pik/clit verhaal uit de brugklas. Wordt tegenwoordig niet meer verteld hoorde ik vanwege het grote aantal tere zieltjes.

Haha nee, ik heb sws geen zin. En als dan ook nog net de zon verdwijnt als ik misschien met mn kont van de bank wil.komen, grrr...

Geen excuusjes verzinnen. Gaan! En anders niet zaniken :p je bent zelf verantwoordelijk voor je resultaten ;)

Terug
Naar boven