Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Relatie van zeven jaar is voorbij. :(

Relatie van zeven jaar is voorbij. :(

F*cked up!

Zul je nu nog niet helemaal beseffen,.. maar je bent 21,.. een relatie vanaf je 14e :eek: Kom op man!! kijk om je heen, kijk wat er nog meer is,.. vanaf je 14e vastgezeten en niet of nauwelijjks rondgekeken,..

Suc6!

F*cked up!

Zul je nu nog niet helemaal beseffen,.. maar je bent 21,.. een relatie vanaf je 14e :eek: Kom op man!! kijk om je heen, kijk wat er nog meer is,.. vanaf je 14e vastgezeten en niet of nauwelijjks rondgekeken,..

Suc6!
Thanks. Dat besef is er nu idd nog niet, maar snap het wel. Duurt even.

De grote vraag is natuurlijk:

Waarom zeven jaar op die leeftijd?

Vroeg me meer af, hoe kan het zeven jaar lang standhouden? Vooral op die leeftijd.

Nou,.... hahaha nee gelijk hoor maarrr,.. je hoeft ook niet alles te palen wat los en vast zit,.. maar rondkijken alvorens je je settelt is imo zeker niet verkeerd,...

Ach als je bij elkaar past en geen enkele reden hebt om hieraan te twijfelen is er niets mis mee toch? Zou zonde zijn om later terug te denken was ik maar bij de 1e gebleven in plaats van perse rond willen kijken :p

Nou,.... hahaha nee gelijk hoor maarrr,.. je hoeft ook niet alles te palen wat los en vast zit,.. maar rondkijken alvorens je je settelt is imo zeker niet verkeerd,...
Daar heb je gelijk in. Maar als je al 14-jarige een relatie begint en dat is en blijft altijd leuk, dan sta je er niet bij stil of je gaat settelen of niet. Ik niet tenminste.

Vroeg me meer af, hoe kan het zeven jaar lang standhouden? Vooral op die leeftijd.
Tja, lastig uit te leggen. Het antwoord is nogal cliché denk ik: veel praten, veel dingen samen doen, maar elkaar ook voldoende vrij laten..

Daar heb je gelijk in. Maar als je al 14-jarige een relatie begint en dat is en blijft altijd leuk, dan sta je er niet bij stil of je gaat settelen of niet. Ik niet tenminste.

Tja, lastig uit te leggen. Het antwoord is nogal cliché denk ik: veel praten, veel dingen samen doen, maar elkaar ook voldoende vrij laten..
Vooral dat laatste is belangrijk ja.

ga anders serieus in op zijn getroll. Hij heeft weer aandachtstekort en tijd teveel.

Tja what goes around, comes around.
als jij normaal doet tegen mij doe ik dat ook tegen jou.

Volgens mij doe ik altijd normaal tegen anderen, althans, voor zover ik weet loop ik nooit persoonlijk mensen aan te vallen.

In tegenstelling tot jij die mijn reactie niet begrijpt en uit frustratie maar begint te schelden.:rolleyes:

Maar ik doelde er meer op dat je over haters begon terwijl jij zelf regelmatig op anderen loopt te zeuren.

Volgens mij doe ik altijd normaal tegen anderen, althans, voor zover ik weet loop ik nooit persoonlijk mensen aan te vallen.

In tegenstelling tot jij die mijn reactie niet begrijpt en uit frustratie maar begint te schelden.:rolleyes:

Maar ik doelde er meer op dat je over haters begon terwijl jij zelf regelmatig op anderen loopt te zeuren.
Op jou mag je ook gerust zeuren. Net alsof jij serieus met training bezig bent.... daar heb je niet eens tijd voor man aangezien je een full time job hebt aan hier op het forum alles te lezen en erover te gaan trollen. als je nou eens wat minder zou posten en meer met training en voeding bezig zou zijn zou je een stuk meer respect krijgen ook al ben je ecto.

Terug
Naar boven