Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op jou mag je ook gerust zeuren. Net alsof jij serieus met training bezig bent.... daar heb je niet eens tijd voor man aangezien je een full time job hebt aan hier op het forum alles te lezen en erover te gaan trollen. als je nou eens wat minder zou posten en meer met training en voeding bezig zou zijn zou je een stuk meer respect krijgen ook al ben je ecto.

15 kilo in minder dan een half jaar met gelijkblijvend vet%..

Ja denk inderdaad dat ik serieuzer moet gaan trainen en eten :roflol:

Post maar eens een pic van juni en nu!

Pics van juni heb ik helaas niet meer, perongelijk verwijderd. Die van enkele maanden later @ 60 kilo had ik volgens mij in t rijtjeshuistopic geplaatst en de meest recente (begin november) staan in t battle of the ecto's log.

Maar goed, 11 juni woog ik 53.4 kilo

11 June 2012, 18:54 #1
I Xyzyx I
iEcto

Stats: M 22j - - -

Persoonlijke begeleiding (zonder AAS support) voor I Xyzyx I
Persoonlijke Begeleiding (zonder AAS support) - Deelnameformulier

Wat is je geslacht?
Man
Wat is je gewicht?
53kg
Wat is je lengte?
1m85

misselijk hoeveel vocht er bij die 15kg zit ;)

Lekker offtopic boys, jullie posts gaan er inderdaad over wat je dag heeft verpest.

So true.

95% zeker nachtdienst met oud&nieuw :(

Zo lekker supriseavond, leuk!!

vuile vieze gvd avond naar de t*ring
Maar wel krasloten

Ik haat sinterklaasavonden.
Net doen of het allemaal zo gezellig is.

idem voor kerst,..... "gezellig" naar heel de fam,...hmmhmm heel het jaar hoor je ze niet of amper,.. en ineens met kerst moet je er gezellig bij zitten,.. no thanks ;)

heb een hekel aan de hele maand december.

goed bulken met kerst, dat is het

Kerst vind ik wel gezellig... Gourmetten ben ik altijd dol op... Maar eens kijken of we het dit jaar beetje netjes binnen de lijntjes blijven... Haal wel vis ofzo..

If it fits your macros...

Gewoon vreten, dat autistische gedrag altijd als je een keer cheat slaat nergens op.

Terug
Naar boven