AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mensen die op het laatste moment afzeggen terwijl er al sinds afgelopen woensdag plannen waren om vanavond te gaan stappen, bijna alles geregeld en dan zijn ze 'moe' of willen naar de vriendin, ****ed up dit.

Mensen die op het laatste moment afzeggen terwijl er al sinds afgelopen woensdag plannen waren om vanavond te gaan stappen, bijna alles geregeld en dan zijn ze 'moe' of willen naar de vriendin, ****ed up dit.

****ed up :(

Hier juist tegenovergesteld, heb zelf de hele week tegen alles nee gezegd om thuis te zitten, maar kan het toch maar weer niet weerstaan. Last minute ergens partycrashen zometeen.

****ed up :(

Hier juist tegenovergesteld, heb zelf de hele week tegen alles nee gezegd om thuis te zitten, maar kan het toch maar weer niet weerstaan. Last minute ergens partycrashen zometeen.

Geniet er nu nog maar van bro, als je straks iets ouder bent wordt het steeds lastiger om met je vaste vrienden een avondje stappen te plannen.

Ik had vrijdag gebeld naar mijn baas om te vragen of iemand anders in mijn plaats kan werken dit weekend. Dit was geen probleem, dus ik kon thuis was uitzieken. Krijg ik net telefoon om te vragen of ik al beter ben want diegene die mij ging vervangen is zelf ziek :fuu:

Mijn moeder komt nog bijna dagelijks aanzetten met ander voedsel, zoals gebak, snoep en ander lekker spul. Terwijl ze weet waar ik mee bezig ben :(

Dit is zo k*t inderdaad. Elk weekend twee taarten. Een broertje die het leuk vindt om elke week brownies of boeren cake te bakken en tussendoor ook allemaal toffe's en bende waar mijn moeder mee aan komt.
Ook nog eens een vaste frituurdag, struggles.

Jup pijnaanvallen..dagje bankhangen veel diclos en denk ik niet trainen vanavond:mad:

Wat ben ik dan toch blij dat ik in ieder geval zelf mijn eten kan doen..

Gister op verjaardag geen taart gehad... tis me 2 keer aangeboden :) alleen maar water gedronken en paaf stukjes komkommer gehad savonds blijven eten kippensoep genomen em een bruin broodje met zelfgemaakte eiersalade . Had erger gekunt heheh.. 1 iemand zei je bent toch niet op dieet he... heb jij niet nodig...

Waarom is het goed om zo weinig te eten dan?

Ooooh. Klonk alsof je daar de hele dag had gezeten op stukjes komkommer ;)

Ooooh. Klonk alsof je daar de hele dag had gezeten op stukjes komkommer ;)

Hahah nee... met kinders zit je altijd aan van die rot tijden gebonden.. hij slaapt nog tussen de middag. Dus wordt het wat later.
Ontbijt lunch en avondeten... tussendoor fruit... ben nooit zon vreetzak geweest.. maar leven op een paar stukjes komkommer hahaha dat wordt wel moeilijk idd..

Hahah nee... met kinders zit je altijd aan van die rot tijden gebonden.. hij slaapt nog tussen de middag. Dus wordt het wat later.
Ontbijt lunch en avondeten... tussendoor fruit... ben nooit zon vreetzak geweest.. maar leven op een paar stukjes komkommer hahaha dat wordt wel moeilijk idd..

Als iemand dat zou doen verdient die ook gewoon een klap met de platte hand.

OT: Als nederlander klaag ik vandaag maar eens over het weer.

Zusje dat het verjaardagsfeestje gister avond belangrijker vond dan de surprise voor ons 11 jarige nichtje. Komt ze eindelijk uit haar grot gekropen wilt ze ook nog eens niet mee helpen.

Als ze iemand anders getrokken had hadden we haar gewoon af laten gaan maar t is zielig voor ons nichtje om geen surprise te krijgen :o

Weet iemand hoe ik bij Whatsapp uitschakel dat wanneer ik een foto stuur dat die ook gelijk nogmaals gekopieerd wordt in mijn afbeeldinglijst ?

Ik had vrijdag gebeld naar mijn baas om te vragen of iemand anders in mijn plaats kan werken dit weekend. Dit was geen probleem, dus ik kon thuis was uitzieken. Krijg ik net telefoon om te vragen of ik al beter ben want diegene die mij ging vervangen is zelf ziek :fuu:
Gvd, die ene kerel, die er ondertussen een jaar werkt en nog steeds niet weet wat en hoe hij het moet doen, heeft 2x in zijn hand gesneden en mijn baas moest vroeger weg.
Ik moest dus zo goed als het werk van 3man doen terwijl ik ziek ben :(

Gaat nog wat worden tijdens de feestdagen met die idioot.

Gvd, die ene kerel, die er ondertussen een jaar werkt en nog steeds niet weet wat en hoe hij het moet doen, heeft 2x in zijn hand gesneden en mijn baas moest vroeger weg.
Ik moest dus zo goed als het werk van 3man doen terwijl ik ziek ben :(

Gaat nog wat worden tijdens de feestdagen met die idioot.

Wat voor werk doe je? Iets in de richtig koken?

Ik werk bij een keurslager (slager/traiteur)

Die idioot heeft mij ooit eens bijna neergestoken :mad:
Is srs een van de onhandigste persoon die ik ken.

Oke leuk ik heb ook een tijdje bij een slager gewerkt.. nu op de deli bij de ah:o. Naja nu in ziektewet.

Oeps dat is niet goed... pas maar op dat hij zichzelf niet van kant maakt hihihi

Oke leuk ik heb ook een tijdje bij een slager gewerkt.. nu op de deli bij de ah:o. Naja nu in ziektewet.

Oeps dat is niet goed... pas maar op dat hij zichzelf niet van kant maakt hihihi
Deli? :o

Ik zou het srs niet erg vinden :o ik moet die kerel echt niet! En zijn slechte humor maakt het helemaal compleet

Terug
Naar boven