Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dan zie ik eruit als een zwerver fzo :(

Heb al een goede baardgroei op mijn keel, kin, kaken en snor, maar amper op mijn wangen en onder mijn mond :(
Als ik hem laat staan zou ik er dan uitzien als killy, alleen dan 'harde' haartjes ipv een dons
Stoppelbaardje kan wel :D
Vgl met Killy :roflol:
Onder mond en op wangen amper is toch normaal? :p

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 16:36 ----------

Nu ik toch over scheren bezig ben, heb een klein probleempje. Als ik mijn 'baard' te lang laat staan of ik scheer me met de haartjes mee, krijg ik altijd rode puntjes (ingegroeide haartjes?? :dunno:). Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is alleen rond mijn adamsappel, voor de rest heb ik er nergens last van.

Karma voor een hulpzaam antwoord :)
Rolling Razor werkt super voor mij voor de moeilijke plaatsen en het scheert zeer makkelijk tegen richting in zonder enige discomfort. (beter dan Gillette fusion, al is Gillette fusion wel handiger op langere haren als je meerdere dagen niet geschoren hebt, en dan afwerken met RR). G fusion mesje gaat bij me 4-5 scheerbeurten mee, RR mesjes véél langer maar dan ook véééééééél langer, zelfs als ze dan uiteindelijk bot beginnen te worden krijg je er geen rode ezjiefiefies van.
Minder scheren kan ook helpen, als je elke dag scheert dan ga je bijna zeker enige huidprobleempjes hebben.
Oh, en die RR gebruik ik met maar 1 mesje. Het is handiger dan het er uit ziet, love it.

Laatst bewerkt:
Stoppelbaardje kan wel :D
Vgl met Killy :roflol:
Onder mond en op wangen amper is toch normaal? :p

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 16:36 ----------

Roling Razor werkt super voor mij voor de moeilijke plaatsen en het scheert zeer makkelijk tegen richting in zonder enige discomfort. (beter dan Gillette fusion, als is Gillette fusion wel handiger op langere haren als je meerdere dagen niet geschoren hebt, en dan afwerken met RR). G fusion mesje gaat bij me 4-5 scheerbeurten mee, RR mesjes véél langer maar dan ook véééééééél langer, zelfs als ze dan uiteindelijk bot beginnen te worden krijg je er geen rode ezjiefiefies van.
Minder scheren kan ook helpen, als je elke dag scheert dan ga je bijna zeker enige huidprobleempjes hebben.
Hoezo normaal? Ik wil gewoon een volle baard :mad:

Nu zit ie nog in de overgang van blond/licht naar zwart/donker :roflol:
Tijdens het scheren is het niet ongemakkelijk, is pas na +30min dat die irritatie optreed
Waar kan je die dingen kopen? Alleen online? Of ook in een winkel?

Hoezo normaal? Ik wil gewoon een volle baard :mad:

Nu zit ie nog in de overgang van blond/licht naar zwart/donker :roflol:
Tijdens het scheren is het niet ongemakkelijk, is pas na +30min dat die irritatie optreed
Waar kan je die dingen kopen? Alleen online? Of ook in een winkel?
http://www.scheerkoppen.nl/rollingrazor#.UPbLMGeZHLw
In vaste winkel niet. Enkele jaren geleden helemaal nergens Europa. Daarna enkel bij bovenstaande winkel maar die k*thoeren verzenden niet naar België. Mss ondertussen wel al andere winkel die ze ook verkoopt, ik ga eens kijken want is handig voor mezelf...
Uit de VS bestellen gaat ook maar niet erg handig.

http://www.scheerkoppen.nl/rollingrazor#.UPbLMGeZHLw
In vaste winkel niet. Enkele jaren geleden helemaal nergens Europa. Daarna enkel bij bovenstaande winkel maar die k*thoeren verzenden niet naar België. Mss ondertussen wel al andere winkel die ze ook verkoopt, ik ga eens kijken want is handig voor mezelf...
Uit de VS bestellen gaat ook maar niet erg handig.
:roflol: Dipshit, eerst zit je te zeggen dat ik het moet kopen en nu zeg je dat ik het nergens kan kopen :roflol:

500 blz. in 2 daagjes leren, wizz mie luk

Onze bedrijfscougar (de telefoniste) zag me wederom weer eens niet staan. Vermoed dat ze een ander heeft, de h**r.

voelde me vrij k*t vandaag, kan ook slecht tegen die kou

Zeikende buren en een zwaar geblesseerde onderrug van het deadli... Uhm sleeen:o Kan amper lopen, vandaag stond benen op het programma:mad:

:roflol: Dipshit, eerst zit je te zeggen dat ik het moet kopen en nu zeg je dat ik het nergens kan kopen :roflol:
Ik zie net als je ze via rollingrazor.com koopt de prijs nog goed meevalt
Vroeger was het superveel verzendkosten, nu nog maar 6,5 dollar naar België.
De mesjes zijn goedkoper dan Gillette.
Al bij al kan je het nog overwegen, als je voor meer dan 22€ koopt komen er wel belastingen bij.

Ik zie net als je ze via rollingrazor.com koopt de prijs nog goed meevalt
Vroeger was het superveel verzendkosten, nu nog maar 6,5 dollar naar België.
De mesjes zijn goedkoper dan Gillette.
Al bij al kan je het nog overwegen, als je voor meer dan 22€ koopt komen er wel belastingen bij.
Denk jij nu echt dat ik scheermesjes ga laten overkomen uit amerika? :scratch:

Denk jij nu echt dat ik scheermesjes ga laten overkomen uit amerika? :scratch:

Heb ff die pagina erover doorgelezen en denk dat het wel waard is om ze over te laten komen. Heb ook altijd last van geiriteerde huid, gebruik nu gewoon een trimmer, nergens meer last van.

Zondag namiddag : Door de vrieskou slot van auto kapot gemaakt

Maangdag Ochtend : Belangrijk document verloren
Iets later maandag ochtend : verwarming stuk in de auto
Maandag avond: Stop 1 uur vroeger om naar garage te gaan met wie ik afgesproken had. die er dan gewoon
niet blijkt te zijn ...

Dinsdag: collega moeten bellen om me te komen halen.

Vandaag : met de auto gereden . 2 straten verder begint iets te smeulen ruikt verbrand. heel wat moeite om
1. uit de auto te raken zat vast gevroren
2. op het werk te raken

deze avond kom thuis en heb post :) JOEPIE !van het advocaten kantoor :(
En dan zie ik dat de kans groot is dat ik nog een grote som mag betalen .
Voor een stommiteit van enkele jaren terug. Lang leve gerechtigheid ?

Voor de rest is dit wel helemaal mijn week en weet ik bij god niet wat ik te zoeken heb in dit klaag topic ...

Maandag avond: Stop 1 uur vroeger om naar garage te gaan met wie ik afgesproken had. die er dan gewoon
niet blijkt te zijn ...

Vandaag : met de auto gereden . 2 straten verder begint iets te smeulen ruikt verbrand. heel wat moeite om
2. op het werk te raken

Voor de rest is dit wel helemaal mijn week en weet ik bij god niet wat ik te zoeken heb in dit klaag topic ...

Nee, toch wel redelijk dagje zo ?

Heb ff die pagina erover doorgelezen en denk dat het wel waard is om ze over te laten komen. Heb ook altijd last van geiriteerde huid, gebruik nu gewoon een trimmer, nergens meer last van.
Ik vond het wel waard, maar let ook wat op met eventuele belastingen enzo er bij komen.
Als je ineens meerdere besteld komt het niet duurder uit dan gillette mesjes inclusief belastingen. En ze gaan ook langer mee.
Ik ben er zeer tevreden van maar voor iemand die het nog nooit geprobeerd heeft is het natuurlijk moeilijk.

Als je in NL woont geen probleem, gewoon bestellen via link die ik gegeven heb

In NL winkel 15€ voor 8 mesjes :)

Laatst bewerkt:

niet blijkt te zijn ...

2. op het werk te raken

in wat voor misbaksel verplaats je je wel niet?

Gesprek met hoody gehad, hartslag nu 140(not really related), ooghoek schaduw komt steeds "dreigend" op me af(net of het een "mes" heeft), paniekerig of confusion gevoel is er nog niet. En het ging net zo goed :(

Terug
Naar boven