Stoppelbaardje kan welDan zie ik eruit als een zwerver fzo
Heb al een goede baardgroei op mijn keel, kin, kaken en snor, maar amper op mijn wangen en onder mijn mond
Als ik hem laat staan zou ik er dan uitzien als killy, alleen dan 'harde' haartjes ipv een dons

Vgl met Killy
Onder mond en op wangen amper is toch normaal?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 16:36 ----------
Rolling Razor werkt super voor mij voor de moeilijke plaatsen en het scheert zeer makkelijk tegen richting in zonder enige discomfort. (beter dan Gillette fusion, al is Gillette fusion wel handiger op langere haren als je meerdere dagen niet geschoren hebt, en dan afwerken met RR). G fusion mesje gaat bij me 4-5 scheerbeurten mee, RR mesjes véél langer maar dan ook véééééééél langer, zelfs als ze dan uiteindelijk bot beginnen te worden krijg je er geen rode ezjiefiefies van.Nu ik toch over scheren bezig ben, heb een klein probleempje. Als ik mijn 'baard' te lang laat staan of ik scheer me met de haartjes mee, krijg ik altijd rode puntjes (ingegroeide haartjes??). Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is alleen rond mijn adamsappel, voor de rest heb ik er nergens last van.
Karma voor een hulpzaam antwoord![]()
Minder scheren kan ook helpen, als je elke dag scheert dan ga je bijna zeker enige huidprobleempjes hebben.
Oh, en die RR gebruik ik met maar 1 mesje. Het is handiger dan het er uit ziet, love it.
Laatst bewerkt:

). Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is alleen rond mijn adamsappel, voor de rest heb ik er nergens last van.

Kan amper lopen, vandaag stond benen op het programma