MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klinkt als oververhitting, zit de koeler wel goed op je cpu en is de koelpasta nog goed?
Hoogste temp die Speedfan aangeeft is 32°C en ik heb hem in elkaar laten zetten bij Alternate dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Ding is ook nog maar een week oud.

Er zijn dan ook sommige voorwerpen waar je je penis níet in moet steken.
1310239913001.jpg

Hoogste temp die Speedfan aangeeft is 32°C en ik heb hem in elkaar laten zetten bij Alternate dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Ding is ook nog maar een week oud.
Misschien heeft je voeding te weinig watt. Probleem komt me bekend in de oren. Je bent bezig, na een tijdje slaat alles langzaam vast (je klikt start aan, menu popt niet omhoog), daarna staat je muis vast en reageert hij nergens meer op?

Lijkt me sterk, gezien ie wel gewoon een half uur tot een aantal uur het doet, alvorens ie crasht. o.o

Misschien heeft je voeding te weinig watt. Probleem komt me bekend in de oren. Je bent bezig, na een tijdje slaat alles langzaam vast (je klikt start aan, menu popt niet omhoog), daarna staat je muis vast en reageert hij nergens meer op?

Nope, computer wordt opeens bizar traag, muis beweegt gewoon helemaal niet meer, toetsenbord reageert ook helemaal nergens meer op en m'n geluid wordt echt heel glitchy. Vervolgens loopt m'n PC vast en kan ie alleen nog maar met de knop uit. :o

Bij te weinig watt zou de computer in 1 keer moeten afslaan

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 01:31 ----------

Lijkt me sterk, gezien ie wel gewoon een half uur tot een aantal uur het doet, alvorens ie crasht. o.o

Nope, computer wordt opeens bizar traag, muis beweegt gewoon helemaal niet meer, toetsenbord reageert ook helemaal nergens meer op en m'n geluid wordt echt heel glitchy. Vervolgens loopt m'n PC vast en kan ie alleen nog maar met de knop uit. :o

srs zet er andere hardeschijf in als je eentje hebt liggen en test of het dan wel normaal werkt.

srs zet er andere hardeschijf in als je eentje hebt liggen en test of het dan wel normaal werkt.
Heb ik niet, en ik wil ook niet het risico lopen dat ik het verneuk en m'n garantie kwijt ben. xD maat van me die er veel meer verstand van heeft dan ik gaat er morgen naar kijken, hopelijk dat dat wat oplevert. ;d

Heb ik niet, en ik wil ook niet het risico lopen dat ik het verneuk en m'n garantie kwijt ben. xD maat van me die er veel meer verstand van heeft dan ik gaat er morgen naar kijken, hopelijk dat dat wat oplevert. ;d

Zodra je zegel verbreekt kun je al gelazer krijgen met garantie.

Die lampjes zijn van je harde schrijf.. die op je computer kast zit. Dus als opeens dat lampje compleet vast blijft lopen en daarna crasht je computer ligt het idd aan je hardeschrijf

Zodra je zegel verbreekt kun je al gelazer krijgen met garantie.

Yeah weet ik, ik bedoel ook meer ernaar kijken zonder hem te openen. xD Hij heeft ooit hetzelfde probleem gehad zei ie dus hij moet wel kunnen vinden wat het is (hopelijk :o).

Die lampjes zijn van je harde schrijf.. die op je computer kast zit. Dus als opeens dat lampje compleet vast blijft lopen en daarna crasht je computer ligt het idd aan je hardeschrijf
Hmm heus? Dat zou zuur zijn, PC net een week oud en nu al HDD verrot. :')

Sowieso als ie een week oud is regelrecht terug naar de winkel, lol.

pinda, jij hebt verstand van computers? mijn standaard temperatuur van mijn cores is namelijk 69 graden celsius en wanneer ik spellen als GTA SA of Minecraft speel (geef maar ff voorbeeld van niet veel eisende spellen) is de temperatuur 99 graden celsius. what to do mang?

pinda, jij hebt verstand van computers? mijn standaard temperatuur van mijn cores is namelijk 69 graden celsius en wanneer ik spellen als GTA SA of Minecraft speel (geef maar ff voorbeeld van niet veel eisende spellen) is de temperatuur 99 graden celsius. what to do mang?
Geen Minecraft spelen.

Fans schoonmaken wil vaak al een hoop helpen. Heb je trouwens een desktop of een laptop?

Terug alleen, mijn vriendin bleef over alles liegen

FML, kan ni slapen :(

ik kan hier niks van maken, typ je nu vrijwel 4 keer hetzelfde om me te kloten, of is dit serieus en kan ik nog amper lezen :roflol:

Net heel mn lijf uitgekotst, en ervoor een van de freakiest koortsdromen ooit gehad, moeten aanschuiven op het lokale marktplein waar 1000 mensen stonden om te gaan kotsen, samen met Gavin van Roosterteeth.

Question: wat veroorzaakt koortsdromen?

ziek -> lichaam onder stress -> geheugen werkt beter bij stressvolle situaties om deze in de toekomst te kunnen vermijden -> dromen zijn niet intenser, is een illusie, maar worden wel beter onthouden

een theorie die ik net verzonnen heb en compleet fout kan zijn:)

Terug
Naar boven