MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[url]http://serve.mysmiley.net/party/party0023.gif[/url]
ze houden elkaar wel warm.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 21:41 ----------

50+ ers en karaoke... :eek: best zielig...

alkmaar.... geen gekke grote plaats ofzo.. gewoon een woonwijkje aan een woonerf.. alleen als die een feest hebben dan weten we het al.. oke.. ze hadden ons gewaarschuwd.. hij werd 50...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 21:36 ----------

Als ik zo een feestje zou geven zou ik wel een zaaltje huren in plaats van iedereen te laten blauwbekken in de tuin:D
daarbij zijn wij niet van die lui die een feestje geven waar de hele buurt van kan meegenieten.. iig zeker niet met karaoke..zielig om te horen trouwens..

Waarom is 50+ers en karaoke zielig?

Kan gewoon gezellig zijn hoor. Helemaal met een potje bier erbij

Geen idee zal wel ergens een lek zitten.
Ik ga morgen maar eens voor vissen kijken denk ik.

:nowai:

Zal wel een raamrubber zijn.. Maat van me had het ook, overigens kon ik toen wel de ballen uit me broek lachen toen die instapte en meteen een paar zeiknatte poten had :roflol:

is gewoon aso op een zondag hoor

is gewoon aso op een zondag hoor

Je kiest je verjaardag niet. en een paar keer per jaar moet dat gewoon kunnen. Het is geven en nemen en je moet niet zo zeiken.

Je hebt in iedere beurt zeikers hier ook. Bij het kleinste al de politie bellen van zulke mensen word je toch moe van

Je kiest je verjaardag niet. en een paar keer per jaar moet dat gewoon kunnen. Het is geven en nemen en je moet niet zo zeiken.

Je hebt in iedere beurt zeikers hier ook. Bij het kleinste al de politie bellen van zulke mensen word je toch moe van

Volledig mee eens, wat een jankerds.

Waarom is 50+ers en karaoke zielig?

Kan gewoon gezellig zijn hoor. Helemaal met een potje bier erbij
ik denk dat als je meedoet het best gezellig is.. maar het geluid als je het van afstand hoort.. trouwens.. elke karaoke vind ik zielig... je komt namelijk nooit iemand tegen die echt kan zingen.

daarbij vind ik het ook niet heel erg dat ze een feest hebben.. dat hebben ze gemiddeld 8 keer per jaar bij hun... het is alleen dat ik gewoonlijk niet om 6:00 in de fabriek hoef te staan.. oke.. 7:00 wel.. maar 6:00 dan moet ik 5:00 op en als het weer tot 3:00 doorgaat.. tja...dat is het meer.
van mij mogen ze hun feestje wel hebben hoor. :) ze hadden ons immers al gewaarschuwd!

Computer die nog steeds constant crasht zelfs nadat ie 2 weken voor "reparatie" weg is geweest.

Einde van het weekend en wetende dat je de komende 4 dagen flink kan gaan overwerken :(
Word nog een flinke kunst trainingen erin te gaan passen.

Jup... en daarbij hebben ze het ook nog netjes aangegeven... je kan nu eenmaal niet met iedereen rekening houden..

nou ja blijft gewoon asociaal imo, in dit geval valt het dan wel weer mee als ik het zo hoor aangezien het sporadisch is en ze iedereen inlichten, maar bij ons een paar huizen verderop gebeurt het vrij vaak dat er gewoon tot 3-4u muziek aanstaat, als je dan de volgende dag vroeg op moet is dat gewoon stront irritant en is zeiken meer dan gerechtvaardigd

Jup... en daarbij hebben ze het ook nog netjes aangegeven... je kan nu eenmaal niet met iedereen rekening houden..

+1 maar zoiets doe je toch niet op zondag?
En het argument dat je je verjaardag niet uitkiest... Welke onnozele viert zijn verjaardag op zondag of doordeweeks? Zoiets doe je toch op vrijdag/zaterdag?

Anyway oordopjes doen natuurlijk wonderen ;)

Ik vind het ook prima dat ze een feestje hebben... zit ik op zich helemaal niet mee.. alleen het feit dat ik morgen om 5:00 op moet.. tja..das mijn probleem oke.. alleen baal ik er wel van als een stekker... want eerder naar bed gaan helpt ook niet omdat ik dan toch niet kan slapen.. maar ja.. we'll survive he!

@iWJ
das zeker irritant... zeker als het vrij vaak is.

Mijn 120-300mm objectief uit de kast laten donderen, objectief is nu kaput. Morgen maar afwachten wat de verzekering zegt anders duur grapje.

En het argument dat je je verjaardag niet uitkiest... Welke onnozele viert zijn verjaardag op zondag of doordeweeks? Zoiets doe je toch op vrijdag/zaterdag?

ik slaap hoe dan ook al met oordopjes.. er wordt elke nacht een bos naast me omgezaagd :D

Ik vind het ook prima dat ze een feestje hebben... zit ik op zich helemaal niet mee.. alleen het feit dat ik morgen om 5:00 op moet.. tja..das mijn probleem oke.. alleen baal ik er wel van als een stekker... want eerder naar bed gaan helpt ook niet omdat ik dan toch niet kan slapen.. maar ja.. we'll survive he!

@iWJ
das zeker irritant... zeker als het vrij vaak is.

Edit

En dan vier je vrijdag of zaterdag en dan heeft truus weekend dienst loopt die weer te miepen etcetc... het komt nooit goed uit :)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 22:31 ----------

Mijn 120-300mm objectief uit de kast laten donderen, objectief is nu kaput. Morgen maar afwachten wat de verzekering zegt anders duur grapje.

Auwie.... heeft je moeder hem niet perongeluk laten vallen :P

Terug
Naar boven