nou ja blijft gewoon asociaal imo, in dit geval valt het dan wel weer mee als ik het zo hoor aangezien het sporadisch is en ze iedereen inlichten, maar bij ons een paar huizen verderop gebeurt het vrij vaak dat er gewoon tot 3-4u muziek aanstaat, als je dan de volgende dag vroeg op moet is dat gewoon stront irritant en is zeiken meer dan gerechtvaardigd
Hier ook een keer, van die paupers die teveel geld konden lenen hadden ook zo'n feest. Al die lui dronken door de straat lopen, stond er 1 in de heg van de overburen te pissen

Om 12 uur maar de politie gebeld (sociaal acceptabel tijdstip waar iedereen hier ophoud met kabaal maken) en een half uur later was t feestje afgelopen

Normaal hebben we nooit last van de buren maar dat volk had een semi professionele disco in de tuin geïnstalleerd. Eigenaar er van wist niet dat t zulk asociaal volk was die niet eens de buurt informeert dus was de volgende ochtend nog even iedereen langs gegaan om excuses aan te bieden

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 22:56 ----------
Mijn 120-300mm objectief uit de kast laten donderen, objectief is nu kaput. Morgen maar afwachten wat de verzekering zegt anders duur grapje.
Zou de verzekering daar voor uitkeren?

Misschien had ik dan ook mijn laptop kunnen declareren, viel van het bed af tegen de muur aan de andere kant van de kamer

). gaat ze nog even naar het toilet, krijgt ze daarna de deur niet meer open en is de hele avond lekker van de kaart op pot van mijn G zonder dat ze me er even een vaginale bedankje voor kan geven(niet echt bijster intelligent van haar).