Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nou ja blijft gewoon asociaal imo, in dit geval valt het dan wel weer mee als ik het zo hoor aangezien het sporadisch is en ze iedereen inlichten, maar bij ons een paar huizen verderop gebeurt het vrij vaak dat er gewoon tot 3-4u muziek aanstaat, als je dan de volgende dag vroeg op moet is dat gewoon stront irritant en is zeiken meer dan gerechtvaardigd

Hier ook een keer, van die paupers die teveel geld konden lenen hadden ook zo'n feest. Al die lui dronken door de straat lopen, stond er 1 in de heg van de overburen te pissen :o

Om 12 uur maar de politie gebeld (sociaal acceptabel tijdstip waar iedereen hier ophoud met kabaal maken) en een half uur later was t feestje afgelopen :roflol:

Normaal hebben we nooit last van de buren maar dat volk had een semi professionele disco in de tuin geïnstalleerd. Eigenaar er van wist niet dat t zulk asociaal volk was die niet eens de buurt informeert dus was de volgende ochtend nog even iedereen langs gegaan om excuses aan te bieden :o

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 22:56 ----------

Mijn 120-300mm objectief uit de kast laten donderen, objectief is nu kaput. Morgen maar afwachten wat de verzekering zegt anders duur grapje.

Zou de verzekering daar voor uitkeren? :o

Misschien had ik dan ook mijn laptop kunnen declareren, viel van het bed af tegen de muur aan de andere kant van de kamer :roflol:

Hier ook een keer, van die paupers die teveel geld konden lenen hadden ook zo'n feest. Al die lui dronken door de straat lopen, stond er 1 in de heg van de overburen te pissen :o

Om 12 uur maar de politie gebeld (sociaal acceptabel tijdstip waar iedereen hier ophoud met kabaal maken) en een half uur later was t feestje afgelopen :roflol:

Normaal hebben we nooit last van de buren maar dat volk had een semi professionele disco in de tuin geïnstalleerd. Eigenaar er van wist niet dat t zulk asociaal volk was die niet eens de buurt informeert dus was de volgende ochtend nog even iedereen langs gegaan om excuses aan te bieden :o

Dit vind ik dus echt niet kunnen!:eek:

Zou de verzekering daar voor uitkeren? :o

Misschien had ik dan ook mijn laptop kunnen declareren, viel van het bed af tegen de muur aan de andere kant van de kamer :roflol:

Met All-in verzekert u alle schade die plotseling en onvoorzien ontstaat. Dus niet alleen de zaken die onder Uitgebreid vallen, maar ook schades die u per ongeluk zelf veroorzaakt. Zoals de kop koffie over de laptop of de pot verf over het tapijt. Maar wij betalen bijvoorbeeld niet als u opzettelijk schade heeft veroorzaakt of heel erg onvoorzichtig bent geweest.

Heel onvoorzichtig was ik niet. Ik heb een All-in polis.

Niet zozeer verpest maar toch...vriendin van me die gisteren in aanraking met rape drug is geweest...ganse nacht van de kaart. Gelukkig niets gebeurd omdat ze de reflex heeft gehad zich op te sluiten in het toilet (wat ik eerlijk gezegd wel verdomd slim vind)

Dat ik zo naar school moet terwijl ik geen zin heb.

niet zozeer verpest maar toch... een meisje gister vol gegoten met GHB zodat ze wat makkelijker over te halen is tot coïtus(zwijgen is toestemmen :D). gaat ze nog even naar het toilet, krijgt ze daarna de deur niet meer open en is de hele avond lekker van de kaart op pot van mijn G zonder dat ze me er even een vaginale bedankje voor kan geven(niet echt bijster intelligent van haar).

niet zozeer verpest maar toch... een meisje gister vol gegoten met GHB zodat ze wat makkelijker over te halen is tot coïtus(zwijgen is toestemmen :D). gaat ze nog even naar het toilet, krijgt ze daarna de deur niet meer open en is de hele avond lekker van de kaart op pot van mijn G zonder dat ze me er even een vaginale bedankje voor kan geven(niet echt bijster intelligent van haar).
vet man

Niet zozeer verpest maar toch...vriendin van me die gisteren in aanraking met rape drug is geweest...ganse nacht van de kaart. Gelukkig niets gebeurd omdat ze de reflex heeft gehad zich op te sluiten in het toilet (wat ik eerlijk gezegd wel verdomd slim vind)

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

lemming

epic:roflol:

wauw :roflol:

lol :D

Zwaar verkouden, moe en moet zo trainen... PWO ingenomen en hopen op het beste :D

Zwaar verkouden, moe en moet zo trainen... PWO ingenomen en hopen op het beste :D

Beter dat je thuis blijft indien je echt zwaar ziek bent .

Je maakt alleen jezelf nog zwakker door extreme inspanningen te doen terwijl je ernstig ziek bent .

Keep your gains and stay home while your I'll , eat good , rest , sleep and repeat ! .

Wanneer je een typo maakt in een karma bericht en je er net achter komt als je op de "karma geven" knop klikt :mad:

Terug
Naar boven