- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ook wel vrij vlugge bij
Bij mij ook zo'n k*t net op de snelweg voor mij. het hele "stukje" waar ik moet rijden.
Meteen links met 140 gaan zitten suffen en niet mij erlangs laten (rechts inhalen was geen plaats voor)
Asociaal zijn zulke mensen. Als iemand harder rijd dan ik laat ik hem altijd erlangs want zelf waardoor ik het ook van andere mensen
Hij reed wel lekker door, maar niemand gaat opzij voor zo'n familiebak natuurlijk.. 

Hij had ook 2 uitlaatppen dus het zal wel een 2.0 Turbo zijn geweest ofzo.. Maar dan nog.. eruit gereden worden door zo'n familiebak is not doneHij reed wel lekker door, maar niemand gaat opzij voor zo'n familiebak natuurlijk..
En idd, dagelijkse kost van zulke flapdrollen die niet opzij gaan, al helpt het vaak wel om gewoon volgas aan te komen rijden alsof je hem er achterin wilt parkeren![]()
Dat helpt wel ja. Ga zelf meestal bumperkleven werkt ook wel vaak. Wel mee oppassen natuurlijk of het wel kan. En oppassen dat je geen boete krijgt

Beter dat je thuis blijft indien je echt zwaar ziek bent .
Je maakt alleen jezelf nog zwakker door extreme inspanningen te doen terwijl je ernstig ziek bent .
Keep your gains and stay home while your I'll , eat good , rest , sleep and repeat ! .

Ik ben niet ernstig ziek, geen koorts etc. Training ging nog prima en voel me nu na de training al een stuk lekkerder![]()
Sneeuw?M'n moeder heeft haar auto mee naar het werk, m'n vaders auto is in gebruik door mijn broer voor de motor is het te koud dus zou vanavond naar de sportschool moeten fietsen, dus denk dat ik vandaag oversla![]()

Sneeuw?
Hier is het al heel de dag aan het sneeuwen!
Gisteren nog lekker zitten fantaseren over exotische stranden toen ik onder de zonnebank lag...![]()
M'n moeder heeft haar auto mee naar het werk, m'n vaders auto is in gebruik door mijn broer voor de motor is het te koud dus zou vanavond naar de sportschool moeten fietsen, dus denk dat ik vandaag oversla![]()
M'n moeder heeft haar auto mee naar het werk, m'n vaders auto is in gebruik door mijn broer voor de motor is het te koud dus zou vanavond naar de sportschool moeten fietsen, dus denk dat ik vandaag oversla![]()