MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik mag een week geen contactlenzen dragen! :(

geek.jpg

owja, was niet vandaag maar gisteravond tijdens het kijken naar obese opmerking van iemand
quote:
"Fruit kan ook niet iedereen eten daar zitten veel suikers in en wordt je dik van"

wou er op reageren maar iemand zei al dat het natuurlijke suikers zijn enz. maar ofc eigewijs en zeggen dat er mensen zijn die daar dik van worden

ok sure

Tuurlijk kan je van fruit dik worden

Je kan ook dik worden van fruit, als je heel veel eet en daar een kcal overschot door krijgt.

true, maar je mag ook geen appel eten want suiker is slecht voor je en in appel zit ook suiker

inbe4 chemische groene appels

Een Ford C-Max die sneller is dan ik op de snelweg :o

Een Ford C-Max die sneller is dan ik op de snelweg :o

Heb je ook wel vrij vlugge bij

Bij mij ook zo'n k*t net op de snelweg voor mij. het hele "stukje" waar ik moet rijden.
Meteen links met 140 gaan zitten suffen en niet mij erlangs laten (rechts inhalen was geen plaats voor)

Asociaal zijn zulke mensen. Als iemand harder rijd dan ik laat ik hem altijd erlangs want zelf waardoor ik het ook van andere mensen

Heb je ook wel vrij vlugge bij

Bij mij ook zo'n k*t net op de snelweg voor mij. het hele "stukje" waar ik moet rijden.
Meteen links met 140 gaan zitten suffen en niet mij erlangs laten (rechts inhalen was geen plaats voor)

Asociaal zijn zulke mensen. Als iemand harder rijd dan ik laat ik hem altijd erlangs want zelf waardoor ik het ook van andere mensen

Hij had ook 2 uitlaatppen dus het zal wel een 2.0 Turbo zijn geweest ofzo.. Maar dan nog.. eruit gereden worden door zo'n familiebak is not done :o Hij reed wel lekker door, maar niemand gaat opzij voor zo'n familiebak natuurlijk.. :rolleyes:

En idd, dagelijkse kost van zulke flapdrollen die niet opzij gaan, al helpt het vaak wel om gewoon volgas aan te komen rijden alsof je hem er achterin wilt parkeren :D

Hij had ook 2 uitlaatppen dus het zal wel een 2.0 Turbo zijn geweest ofzo.. Maar dan nog.. eruit gereden worden door zo'n familiebak is not done :o Hij reed wel lekker door, maar niemand gaat opzij voor zo'n familiebak natuurlijk.. :rolleyes:

En idd, dagelijkse kost van zulke flapdrollen die niet opzij gaan, al helpt het vaak wel om gewoon volgas aan te komen rijden alsof je hem er achterin wilt parkeren :D

Dat helpt wel ja. Ga zelf meestal bumperkleven werkt ook wel vaak. Wel mee oppassen natuurlijk of het wel kan. En oppassen dat je geen boete krijgt

Ik ga ook nooit opzij :D verrekte wegpiraten

:trollface:

Beter dat je thuis blijft indien je echt zwaar ziek bent .

Je maakt alleen jezelf nog zwakker door extreme inspanningen te doen terwijl je ernstig ziek bent .

Keep your gains and stay home while your I'll , eat good , rest , sleep and repeat ! .

Wees verstandig en ga slapen of zo ???

Ik ben niet ernstig ziek, geen koorts etc. Training ging nog prima en voel me nu na de training al een stuk lekkerder :)

Ik ben niet ernstig ziek, geen koorts etc. Training ging nog prima en voel me nu na de training al een stuk lekkerder :)

Hoop dat je wel een handoek of iets had meegenomen naar de gym, vind dat altijd zo ranzig als mensen "ziek" zijn en dan lekker gaan zweten op de bankjes/ aan de de dumbbells etc...

M'n moeder heeft haar auto mee naar het werk, m'n vaders auto is in gebruik door mijn broer voor de motor is het te koud dus zou vanavond naar de sportschool moeten fietsen, dus denk dat ik vandaag oversla :(

M'n moeder heeft haar auto mee naar het werk, m'n vaders auto is in gebruik door mijn broer voor de motor is het te koud dus zou vanavond naar de sportschool moeten fietsen, dus denk dat ik vandaag oversla :(
Sneeuw?

Hier is het al heel de dag aan het sneeuwen!
Gisteren nog lekker zitten fantaseren over exotische stranden toen ik onder de zonnebank lag... :mad:

Sneeuw?

Hier is het al heel de dag aan het sneeuwen!
Gisteren nog lekker zitten fantaseren over exotische stranden toen ik onder de zonnebank lag... :mad:

Nee geen sneeuw nog, maar het is gevoelstemperatuur -10 ofzo. Heb er vanochtend en net doorheen gefietst en geen zin om dat vanavond weer te doen. Heb toch nog wat andere dingen te doen.

GAST, ik zou je persoonlijk en schop onder je hol moeten geven, naar de gym en snel !

02:30 uur mijn nest uit, niet meer kunnen slapen, wel van 07:00 tot 15:30 moeten werken. Ben kapot

Terug
Naar boven