AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het plaatsen van weldoordachte posts waar een ieder om kan lachen, die ik dus een goede dag bezorg en dan vervolgens geen k*rma geven ! Alsof ik daar geen moeite voor doe, alsof het vanzelf gaat.
Dat is hetzelfde als een bloedmooi wijf tegen je zegt: "jij bent echt een lekker ding" en vervolgens wegloopt zonder je leeg te zuigen.

G*dver*mme

Dat ik een auto wilde huren hier en ik minimaal 25 moest zijn. Wat een klote land, kan me niet herinneren dat dat zo is in NL.

waarom kan je niet trainen als je verkouden bent?

OT: niet kunnen trainen omdat een middagje stad iets te lang duurde... daluren kaart is ook waardeloos

Waarom kan je niet trainen als t pas 18:18 is?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:21 ----------

Dat ik een auto wilde huren hier en ik minimaal 25 moest zijn. Wat een klote land, kan me niet herinneren dat dat zo is in NL.

Je hoeft hier helemaal niet te wonen hoor

Waarom kan je niet trainen als t pas 18:18 is?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:21 ----------

Je hoeft hier helemaal niet te wonen hoor

Ik heb het dan ook over Noord Ierland.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 20:28 ----------

En je krijgt dan ook alleen een oude 3-serie of golf met kraaltjes mee

Die heb ik al thuis staan! En die kraaltjes brengen geluk.

Je hoeft ook niet in Noord-Ierland te wonen, wat wil je nou?

:trollface:

Je hoeft ook niet in Noord-Ierland te wonen, wat wil je nou?

:trollface:

Je zei, ik citeer "je hoef HIER ook niet te wonen". Met hier refereer je naar het land waar jij zit, want anders klopt "hier" niet, dan had het "daar" moeten zijn. En ik weet zeker dat jij niet in Noord Ierland woont. Discussie gesloten, ik win!;)

Je zei, ik citeer "je hoef HIER ook niet te wonen". Met hier refereer je naar het land waar jij zit, want anders klopt "hier" niet, dan had het "daar" moeten zijn. En ik weet zeker dat jij niet in Noord Ierland woont. Discussie gesloten, ik win!;)

A) dat is een verdomd goeie zin welke je 2 keer moet lezen.
B) it ain't over till the fat lady sings

Jullie winnen alle 2 :kiss:

Maar jullie hebben dan weer niet de gebreidde hoedjes op de hoedenplank met daaronder een wc-rol, kralendekens over de stoelzittingen en de hondsirritante sticker op de kofferklep: baby on board.

Eigenlijk kunnen wij iets van jullie leren !

dacht ik eindelijk mijn testmaterialen binnen te hebben op mijn werk..
Heeft die leverancier een verkeerde batch opgestuurd... nu zit ik met 1200 kg verkeerde materialen en kan ik mijn testen niet inzetten... aarghhhh... weer bellen...

1200KG? :eek: Wat test jij? Koeienvlees?

waarom kan je niet trainen als je verkouden bent?

OT: niet kunnen trainen omdat een middagje stad iets te lang duurde... daluren kaart is ook waardeloos

Ik train liever even niet en recupereer sneller dan nu niet alles te kunnen geven en nog eens langer ziek te blijven ook..

Terug
Naar boven