TalentLoos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa dank je Slimpie nu begrijp ik jouw bijnaam...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom kan je niet trainen als je verkouden bent?
OT: niet kunnen trainen omdat een middagje stad iets te lang duurde... daluren kaart is ook waardeloos
Dat ik een auto wilde huren hier en ik minimaal 25 moest zijn. Wat een klote land, kan me niet herinneren dat dat zo is in NL.
Dat ik een auto wilde huren hier en ik minimaal 25 moest zijn. Wat een klote land, kan me niet herinneren dat dat zo is in NL.
Waarom kan je niet trainen als t pas 18:18 is?
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 19:21 ----------
Je hoeft hier helemaal niet te wonen hoor
En je krijgt dan ook alleen een oude 3-serie of golf met kraaltjes mee
Ik heb het dan ook over Noord Ierland.
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 20:28 ----------

Die heb ik al thuis staan! En die kraaltjes brengen geluk.
Je hoeft ook niet in Noord-Ierland te wonen, wat wil je nou?

Daluren kaart nogmaals dus tot 18:00 mag je sporten, ik ga zo maar cardio doen buiten
Je zei, ik citeer "je hoef HIER ook niet te wonen". Met hier refereer je naar het land waar jij zit, want anders klopt "hier" niet, dan had het "daar" moeten zijn. En ik weet zeker dat jij niet in Noord Ierland woont. Discussie gesloten, ik win!![]()
Diesel, zwart, met oude BBS velgen en sliertje aan antenne ?

waarom kan je niet trainen als je verkouden bent?
OT: niet kunnen trainen omdat een middagje stad iets te lang duurde... daluren kaart is ook waardeloos