Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat zoonlief een nieuwe hobby heeft... behang slopen:(

net gegeten (30 gram rijst + 200 gram kip+ 200 gram brocolli) en nog steeds honger!:(

Haha, meteen hard optreden snoes ;)

ja.. maar vraag me af of het helpt.. gister heeft het in ieder geval niet geholpen.. vanochtend wou ik hem er wel achter plakken... hij ging huilend de stukjes behang bij elkaar zoeken en gaf het aan me:o:cool:... hoor in mijn omgeving dat ik niet de enigste ben met een behangmonster.

we zouden binnenkort stoere mannenbehang gaan uitzoeken maar nu moet hij het nog maar even met oude behang doen... denk dat dat al een straf opzich is:D

ja.. maar vraag me af of het helpt.. gister heeft het in ieder geval niet geholpen.. vanochtend wou ik hem er wel achter plakken... hij ging huilend de stukjes behang bij elkaar zoeken en gaf het aan me:o:cool:... hoor in mijn omgeving dat ik niet de enigste ben met een behangmonster.

we zouden binnenkort stoere mannenbehang gaan uitzoeken maar nu moet hij het nog maar even met oude behang doen... denk dat dat al een straf opzich is:D

Hij probeert je gewoon van die foeilelijke troep af te helpen, is toch lief van hem?

Mag morgen weer helpen met een k*tverhuizing op een onmenselijke tijd, ga ik verhuizen hebben de mensen het net op die dag druk en sta ik er vrijwel alleen voor. fml.

Sterkte , ik zit al 2 maanden in een verhuizing , wordt er best wel dood moe van nu :(

2 maanden:eek: wat heb je allemaal te verhuizen dan??

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 13:40 ----------

Mag morgen weer helpen met een k*tverhuizing op een onmenselijke tijd, ga ik verhuizen hebben de mensen het net op die dag druk en sta ik er vrijwel alleen voor. fml.

dat tijdperk hebben wij gehad.... mensen hebben het vaak druk.... is een ander woord voor geen zin hebben... vaak leer je dan wel echte vrienden kennen... zijn namelijk vaak altijd de zelfde die het zo druk hebben

2 maanden:eek: wat heb je allemaal te verhuizen dan??

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 13:40 ----------

dat tijdperk hebben wij gehad.... mensen hebben het vaak druk.... is een ander woord voor geen zin hebben... vaak leer je dan wel echte vrienden kennen... zijn namelijk vaak altijd de zelfde die het zo druk hebben

een miljoen helikopters, van die bestuurbare.

Zo bedoel ik het niet. Met eerdere verhuizingen had ik dat probleem niet, m'n vorige 2 echter wel. Heb bijna elke maand wel iemand in m'n kennissen/vriendenkring die het nodig vindt om te verhuizen en dan weten ze me altijd weer te vinden. :(

Zo bedoel ik het niet. Met eerdere verhuizingen had ik dat probleem niet, m'n vorige 2 echter wel. Heb bijna elke maand wel iemand in m'n kennissen/vriendenkring die het nodig vindt om te verhuizen en dan weten ze me altijd weer te vinden. :(

niets moet he:D

ik help niet langer meer mee dan een aantal uur, ik wil best zware dingen verslepen enzo maar met verhuizen is het 9 van de 10x wachten tot je een ons weegt en daar heb ik geen zin in.

hier tot een bepaalde hoogte :o op een gegeven moment kwamen ze hier bv elke week aan met computerproblemen etc etc... maar neem aan dat ze niet wekelijks verhuizen bij jou :D
Lol dat eerste ken ik idd maar al te goed.
ik help niet langer meer mee dan een aantal uur, ik wil best zware dingen verslepen enzo maar met verhuizen is het 9 van de 10x wachten tot je een ons weegt en daar heb ik geen zin in.
Klopt, ben zelf ook niet zo, heb een hekel aan mensen die om de twee uur pauze moeten nemen of de hele tijd staan te lullen. Gewoon buffelen, de boel op z'n plek fl*kkeren en toedeledokie, heb wel beter dingen te doen.

Op zulke momenten leer je vrienden kennen toch.

Als zij jouw niet willen helpen, zou ik de eer aan je zelf houden in de toekomst.

Mensen profiteren makkelijk als het hun uitkomst, maar andersom ho maar.

Terug
Naar boven