MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zooitje ongeregeld bij de IZA...

Mijn vader is 31 december overgestapt naar Interpolis. Ik stond nog bij hem op de polis maar ik was te laat (na 1 januari pas).

Heb toen contact opgenomen met IZA of ik ook nog weg kon. Nee dat ging niet, dus heb ik mijn pakket gewijzigd naar het basispakket zonder iets erbij en dat was dus geregeld en ook gewoon goed.

Vervolgens krijg ik een brief thuis over mijn verzekering op mijn vaders naam geadresseerd ---> gebeld en "geregeld" dat het nu op mijn naam en rekeningnummer stond.

Vervolgens komt er een rekening binnen met dikke bedragen erop over een heel jaar die nergens op sloeg. Gebeld en "geregeld"

Nu kreeg ik vorige week de laatste brief (wel op mijn naam geadresseerd) en daar stond in dat mijn verzekering bij de IZA beëindigd is sinds 01-01-2013.
Ben nu dus 4 maanden onverzekerd.

Net gebeld met de IZA, na alles uitgelegd te hebben zegt die vrouw even een moment dan zoek ik het even uit en dan regelen we het. Toen werd ik ineens doorverbonden naar de VGZ. Heb nu daar mijn verzekering maar afgesloten.

Hopelijk is alles nu goed, niet dat ik straks ineens 2 verzekeringen heb? IZA en VGZ dat zou helemaal mooi zijn weer

Dat is ook wel heel makkelijk gezegt. Bij veel chronisch zieken is het lichaam constant bezig te overleven against all odds. Dan reageert het compleet anders op voedingsstoffen dan bij een kerngezonde kerel
Daarbuiten is het bij een BBer als het goed is afgestemd op de behoeften van een lichaam zodat de schade zo ver mogelijk beperkt wordt.

Was 1 voorbeeld, bij gewone ouderen zie je het ook gebeuren, zei het in mindere mate. Aftakeling afhankelijk van hormonale oord,... enz. Komt ook voor bij dieten(cortisol stijgt de pan uit, test daalt,...).

Je 2de argument is begging the question. Je moet eerst de claim dat eatstopeat "goed is afgestemd op de behoeften van het lichaam" hardmaken, doet hij nooit.

Hij is niet de enige die studies uit de context haalt trouwens, het hele concept van een "refeed" doet hetzelfde, en IF ook in mindere mate.

Laatst bewerkt:
t is duidelijk mkay :fuu:
zjxbau.jpg - 295386

Hahaha :D

Achterbakse wijven uit de klas :mad:

48 reports achter me naam, vandaag that is..........

Het was vandaag beuling en kop dag op mijn werk :angstig:
Al een geluk moest ik niet alles opkuisen/schuren :roflol: Leek wel een slachtveld

6N1ks.gif - 295435

cry evertim

Terug
Naar boven