XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).

Dat staat er ook niet. Ik zeg dat eentje met chocoladeallergie er waarschijnlijk nog minder van kan eten

Bedoelde het op beide manieren.
Erg dom dat je überhaupt in de auto stapt als je gedronken hebt, zou ik zelf nooit doen.

Maar dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds erg als die persoon ook daadwerkelijk ernstig letsel aan overhoud.
Iemand anders aanrijden (onder invloed) had inderdaad nog een heel stuk erger geweest!

Sorry had nog niet alle comments gelezen.
De ander ook alleen schade aan de auto of ook letselschade?

vind ik niet erg.. geval eigen schuld dikke bult.. wat wel erg is, is dat pietje die daar toevallig loopt aangereden wordt en bv in een rolstoel beland of nog erger dat de nabestaanden zijn uitvaart moeten gaan regelen dat is pas erg

Wil mn kop een keer kaalscheren en steeds een pet op, ging dus vandaag trainen met een pet. Viel niemand lastig en heb tegen niemand iets gezegd was gewoon bezig met trainen + cardio en snel wegwezen. Je kan gewoon mijn gezicht nog zien maar alsnog moest ik het af doen. Vind dit heel erg raar btw hopelijk mag ik het wel op op school anders heb ik een probleem.

Pff een hoofddoek mag natuurlijk wel

Wil mn kop een keer kaalscheren en steeds een pet op, ging dus vandaag trainen met een pet. Viel niemand lastig en heb tegen niemand iets gezegd was gewoon bezig met trainen + cardio en snel wegwezen. Je kan gewoon mijn gezicht nog zien maar alsnog moest ik het af doen. Vind dit heel erg raar btw hopelijk mag ik het wel op op school anders heb ik een probleem.

Pff een hoofddoek mag natuurlijk wel

Doe dan een hoofddoek :o

Altijd al eens een gruwelijke deadlift willen neerzetten in een burka.

Na de setjes openscheuren en de receptioniste keihard anaal.

Altijd al eens een gruwelijke deadlift willen neerzetten in een burka.

Na de setjes openscheuren en de receptioniste keihard anaal.

euh mesoectosaurus, ik denk dat je een werkwoord bent vergeten toe te voegen aan je zin:o wat ga je keihard anaal doen bij de receptioniste?

vind ik niet erg.. geval eigen schuld dikke bult.. wat wel erg is, is dat pietje die daar toevallig loopt aangereden wordt en bv in een rolstoel beland of nog erger dat de nabestaanden zijn uitvaart moeten gaan regelen dat is pas erg

Helemaal eens!
Durf zelfs nog wel een stap verder te gaan, en te zeggen dat een dronken bestuurder van mij de eerste de beste boom mag pakken. Onbewust dronken rijden is er niet bij,.. imo altijd bewust! ,... misschien dat het bewustzijn het niet meer goed doet eenmaal bij de auto aangekomen,.. maar die eerste paar glazen gaan er 100% bewust in. Dan in de auto stappen is simpelweg het leven van alle anderen op het spel zetten,.... trieste figuurtjes zonder zelfbeheersing,.:mad:

Zo,.. m'n gal ook weer even gespuwt :P :P

Terug
Naar boven