Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
justin bieber heeft deels wel geluk, door zijn overheersend hoge oestrogeengehalte hoeft hij zich geen zorgen te maken over kaalheid.
Doe Bieber een pruik op en hij lijkt akelijk echt op een vrouw .
Ergens een foto op DBB ( wsl funny pics topic ) gezien waar ze Bieber een pruik op geshopped hadden .

Verkeerschaos vanwege justin bieber concert hier.
Omdat die 13 jarige bakvissen natuurlijk nog geen rijbewijs hebben worden ze allemaal weggebracht door hun moeder, stel je het verkeer voor met alleen maar (huis)vrouwen als deelnemer.
Een slagveld is het.
Omdat die 13 jarige bakvissen natuurlijk nog geen rijbewijs hebben worden ze allemaal weggebracht door hun moeder, stel je het verkeer voor met alleen maar (huis)vrouwen als deelnemer.
Een slagveld is het.

Je vriendin is 12?me vriendin is er naar toe
zusje van der had kaartjes gekocht voor heel het gezin. is uberfan dus ze moest wel mee....
Een slagveld is het.

als ik mn email adres stuur in karma, kun je me dat schema is doorsturen?
ben ook bezig met mn carbs te droppen![]()

Gwn vis, broccoli, vlees, asperges, meer broccoli, meer vis![]()
Een slagveld is het.
Verpesten is een groot woord... Maar hier heb ik toch een strong wtf-moment bij gehad.
http://www.buzzfeed.com/trundlecrustblitzkrauger/the-31-most-awkward-photos-from-all-ages-clubs-4576
euj, zou dr niet zo'n geel ding in de lucht hangen vandaag?
heel vaag komt er wat licht in de duisternis.. en ze zeggen nog dat het 21 graden wordt...