XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

that feel wanneer je max iemand anders zijn warm-up is :(

justin bieber heeft deels wel geluk, door zijn overheersend hoge oestrogeengehalte hoeft hij zich geen zorgen te maken over kaalheid.

Doe Bieber een pruik op en hij lijkt akelijk echt op een vrouw .

Ergens een foto op DBB ( wsl funny pics topic ) gezien waar ze Bieber een pruik op geshopped hadden .

Verkeerschaos vanwege justin bieber concert hier.
Omdat die 13 jarige bakvissen natuurlijk nog geen rijbewijs hebben worden ze allemaal weggebracht door hun moeder, stel je het verkeer voor met alleen maar (huis)vrouwen als deelnemer.
Een slagveld is het.

Pikachu-Crying-pokemon-29690435-333-331.jpg - 297164

Omdat die 13 jarige bakvissen natuurlijk nog geen rijbewijs hebben worden ze allemaal weggebracht door hun moeder, stel je het verkeer voor met alleen maar (huis)vrouwen als deelnemer.
Een slagveld is het.

Hahaha daar is mijn zusje nu heen.

Ontopic: vrees dat ik over een paar weken weer een begrafenis heb. Opa merkt mij al niet meer op, wat een heel slecht teken is aangezien hij het altijd over mij had.

Een slagveld is het.

me vriendin is er naar toe :o

zusje van der had kaartjes gekocht voor heel het gezin. is uberfan dus ze moest wel mee....

Een slagveld is het.

Kim Jong-Un on the loose is er niets bij.

1:30 nog wakker... 3:00 weer wakker.. niet meer geslapen. K*t dromen. :(

Een slagveld is het.

Man je had moeten zien hoe ze geparkeerd stonden. K*tvolk.

euj, zou dr niet zo'n geel ding in de lucht hangen vandaag?

Begint te komen, begint te komen

Terug
Naar boven