- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die klagen over klagende mensenMensen die klagen dat het weer nooit goed genoeg is.

Mensen die het niveau van The King vergelijken met Justin "Auto-tune" Bieber.![]()
Maar dat jij zo doet bewijst mn stelling 
Elvis is zwaar overgewaardeerd. Stelde weinig meer voor dan Justin Bieber, behalve dat het wel een man was.

Mensen die klagen dat het weer nooit goed genoeg is.
En die stelling bewijst hoe achterlijk een stelling soms kan zijn?
In de cut of gewoon teveel gezopen?0 kracht tijdens trainingennu wat ''lekker'' weer en ben te moe om wat te doen
![]()

Pff dat ken ik. Vind het in het weekend ook veel lastiger om geen zooi te eten.Zit de hele dag al op de bank.. krijg mezelf nergens toe gezet.. en blijf maar honger houden.. meer als op een dag dat ik werk (= bijna de hele dag lopen) en train... snap er geen donder van ... hoe kan dat? heb net om 15:00 4 bth op...
nou ja.. ga maar weer wat eten dan.... ken het hebben he...
Op zich pak ik gewoon dingen die ik lekker vind.. even niet te erg opletten.. maar gewoon continu honger hebben als je niets doet... maar ja.. wat doe je eraan he...Pff dat ken ik. Vind het in het weekend ook veel lastiger om geen zooi te eten.
CutIn de cut of gewoon teveel gezopen?
Pff dat ken ik. Vind het in het weekend ook veel lastiger om geen zooi te eten.
0 kracht tijdens trainingennu wat ''lekker'' weer en ben te moe om wat te doen
![]()