XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zie hem!!!

Hier ook zwaar bewolkt, maar buiten is het best wel lekker warm :)

Mensen die klagen dat het weer nooit goed genoeg is.

Zit hier nu al 2 weken in spanning met m'n big ass tuin, kan er nog steeds niet van genieten.

enorme kater, all gains lost

Mensen die het niveau van The King vergelijken met Justin "Auto-tune" Bieber. :mad:

0 kracht tijdens trainingen :( nu wat ''lekker'' weer en ben te moe om wat te doen :fuu:

morgen examen marketing en moet nog veel doen :fuu:
en geen zin :(

Zit de hele dag al op de bank.. krijg mezelf nergens toe gezet.. en blijf maar honger houden.. meer als op een dag dat ik werk (= bijna de hele dag lopen) en train... snap er geen donder van ... hoe kan dat? heb net om 15:00 4 bth op...
nou ja.. ga maar weer wat eten dan.... ken het hebben he...

Laatst bewerkt:
Ik keek naar buiten en het weer zag er bewolkt uit, dacht zal wel koudish zijn. Trek warm aan en ga naar buiten, is het keer warm voor Nederlandse begrippen. Kreeg het benauwd zeg, maar morgen wordt nog warmer jeej

0 kracht tijdens trainingen :( nu wat ''lekker'' weer en ben te moe om wat te doen :fuu:
In de cut of gewoon teveel gezopen? ;)

Zit de hele dag al op de bank.. krijg mezelf nergens toe gezet.. en blijf maar honger houden.. meer als op een dag dat ik werk (= bijna de hele dag lopen) en train... snap er geen donder van ... hoe kan dat? heb net om 15:00 4 bth op...
nou ja.. ga maar weer wat eten dan.... ken het hebben he...
Pff dat ken ik. Vind het in het weekend ook veel lastiger om geen zooi te eten.

Pff dat ken ik. Vind het in het weekend ook veel lastiger om geen zooi te eten.
Op zich pak ik gewoon dingen die ik lekker vind.. even niet te erg opletten.. maar gewoon continu honger hebben als je niets doet... maar ja.. wat doe je eraan he...
sterkte.

nog 3 weken dan juice bulken :trollface: ben wel ontiegelijk blank moet ook ffe tannen

Terug
Naar boven