AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Spetterpoep met de geur van een beerput! Al een geluk was ik niet thuis!

Hm dit 2x gedaan en kwam op google en toen knalde alles er weer uit :o heel vaag dit.. nu ben ik wel verbonden en geeft hij zelfs niet meer aan dat,ik geen internettoegang heb, maar het werkt nog steefs niet
[Link niet meer beschikbaar]

ipv die waardes kan je ook 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruiken

Ik ben ook echt maanden bezig geweest, en heb nog wel een degelijke IT achtergrond. Uiteindelijk bleek de NIC (Network Interface Card) in de laptop naar de klote te zijn. Voor ik dat ging testen had ik al 2 modems en 2 routers, nieuwe bekabeling en een bezoekje van UPC achter de rug :roflol:

nja ga er niet vanuit dat het daar aan ligt :p

[Link niet meer beschikbaar]

ipv die waardes kan je ook 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruiken

dit hielp, doet het nu en typ dit bericht vanaf mn laptop ipv telefoon. TNX!!
ik hoop dat het blijft werken.
eerst maar ff gamen om te kijken of hij miss ook sneller is geworden:rolleyes::cool:

Haha dat deed ik ook niet.. De kans is ook niet heel groot, maar ik had na die maanden wel zoiets van WTF waarom heb ik daar niet aan gedacht? :o

ik zou btw ook echt geen maand kunnen w88 :roflol: moet sowieso voor school internet hebben, en voor dbb ofc. stond al op punt om ziggo te bellen als peanut niet met de heilige oplossing kwam

Hmm ik ook niet, maar soms deed hij het en soms weer niet, werd er helemaal gestoord van :eek:

Onkruid wieden feelsbadman

:(

1131301.jpg - 298291

sodeju wat een wind... beentraining ook weer gehad voor vandaag..

gelukkig op terugweg wind mee en bijna niet hoeven trappen:cool:

Fietsen? Wat is dat? :p Hier waait het ook lekker trouwens, maar de zon schijnt in ieder geval

Ik heb altijd wind tegen op de heen en terugweg :mad:

dat had ik vroeger nog wel eens dat ik naar school moest fietsen.. door de polder.. takke wind.. terug weg dacht je ohh lekker wind mee.. helaas gedraaid :(

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 12:31 ----------

Fietsen? Wat is dat? :p Hier waait het ook lekker trouwens, maar de zon schijnt in ieder geval

haha lui varken :P woon in de stad dus kan beter met de fiets als met de auto.. kan ik toch niet kwijt

ja hier ook.. het is ook niet echt koud gelukkig.

haha lui varken :P woon in de stad dus kan beter met de fiets als met de auto.. kan ik toch niet kwijt

ja hier ook.. het is ook niet echt koud gelukkig.

Haha ik ga nog liever met het openbaar vervoer naar de gym als fietsend. Ik woon echt net buiten de stad (noord), en de gym is precies aan de andere kant van de stad (zuid). Via de ringweg 8,5 km en 11 min reistijd met de auto, op de fiets binnendoor 6 km en 22 min. Voor mij een makkelijke keuze :o En fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.

Haha ik ga nog liever met het openbaar vervoer naar de gym als fietsend. Ik woon echt net buiten de stad (noord), en de gym is precies aan de andere kant van de stad (zuid). Via de ringweg 8,5 km en 11 min reistijd met de auto, op de fiets binnendoor 6 km en 22 min. Voor mij een makkelijke keuze :o En fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.

jeetje kost dan ook heel wat denk als je constant met auto of openbaarvervoer naar sportschool moet:) zeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..

ja klopt dat is niet fijn.. kerel heeft het ook. nu hele goede meds gevonden en is het een stuk beter te doen

Know that feel bro :(

jeetje kost dan ook heel wat denk als je constant met auto of openbaarvervoer naar sportschool moet:) zeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..

ja klopt dat is niet fijn.. kerel heeft het ook. nu hele goede meds gevonden en is het een stuk beter te doen

Wat gebruikt hij nu?
Voorheen gebruikte ik Aerius, maar dit deed niet zoveel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zyrtec is goede shit voor allergieen. Mensen vragen vaak of ik stoned ben, ik zeg dan: nah fool, heb hooikoorts.

Wat gebruikt hij nu?
Voorheen gebruikte ik Aerius, maar dit deed niet zoveel.

Aerius heb ik ook gebruikt (voor een allergie) maar daar kreeg ik koppijn van. Heb zelf via Ebay daarna Cetirizine besteld. Goedkoper en werkt ook bij hooikoorts. Voor mijn allergie werkt het ook prima ook al werkte Aerius (desloratadine) wel sneller.

Zyrtec werkte fantastisch bij een vriendinnetje van me vroegah...

Terug
Naar boven