- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel vaag dit.. nu ben ik wel verbonden en geeft hij zelfs niet meer aan dat,ik geen internettoegang heb, maar het werkt nog steefs niet[Link niet meer beschikbaar]Hm dit 2x gedaan en kwam op google en toen knalde alles er weer uitheel vaag dit.. nu ben ik wel verbonden en geeft hij zelfs niet meer aan dat,ik geen internettoegang heb, maar het werkt nog steefs niet
Ik ben ook echt maanden bezig geweest, en heb nog wel een degelijke IT achtergrond. Uiteindelijk bleek de NIC (Network Interface Card) in de laptop naar de klote te zijn. Voor ik dat ging testen had ik al 2 modems en 2 routers, nieuwe bekabeling en een bezoekje van UPC achter de rug![]()
[Link niet meer beschikbaar]
ipv die waardes kan je ook 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruiken

Haha dat deed ik ook niet.. De kans is ook niet heel groot, maar ik had na die maanden wel zoiets van WTF waarom heb ik daar niet aan gedacht?![]()
moet sowieso voor school internet hebben, en voor dbb ofc. stond al op punt om ziggo te bellen als peanut niet met de heilige oplossing kwamsodeju wat een wind... beentraining ook weer gehad voor vandaag..
gelukkig op terugweg wind mee en bijna niet hoeven trappen![]()

Fietsen? Wat is dat?Hier waait het ook lekker trouwens, maar de zon schijnt in ieder geval
woon in de stad dus kan beter met de fiets als met de auto.. kan ik toch niet kwijt haha lui varkenwoon in de stad dus kan beter met de fiets als met de auto.. kan ik toch niet kwijt
ja hier ook.. het is ook niet echt koud gelukkig.
En fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.Haha ik ga nog liever met het openbaar vervoer naar de gym als fietsend. Ik woon echt net buiten de stad (noord), en de gym is precies aan de andere kant van de stad (zuid). Via de ringweg 8,5 km en 11 min reistijd met de auto, op de fiets binnendoor 6 km en 22 min. Voor mij een makkelijke keuzeEn fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.
zeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..Haha ik ga nog liever met het openbaar vervoer naar de gym als fietsend. Ik woon echt net buiten de stad (noord), en de gym is precies aan de andere kant van de stad (zuid). Via de ringweg 8,5 km en 11 min reistijd met de auto, op de fiets binnendoor 6 km en 22 min. Voor mij een makkelijke keuzeEn fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.

jeetje kost dan ook heel wat denk als je constant met auto of openbaarvervoer naar sportschool moetzeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..
ja klopt dat is niet fijn.. kerel heeft het ook. nu hele goede meds gevonden en is het een stuk beter te doen
Wat gebruikt hij nu?
Voorheen gebruikte ik Aerius, maar dit deed niet zoveel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]