- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet wat je toen zei phaggotik had 3,5 flessen wijn op. Erna.
Fles vodka ad fundum was bij die alcoholvergiftiging.

Niet dat ik mezelf als een pacifist classificeer hoor, maar meen je dit nu serieus Calyptus?
Ik ben zelf ook een grote dierenliefhebber, maar wat er ook bijhoort is het leren loslaten/verdergaan.

Niet dat ik mezelf als een pacifist classificeer hoor, maar meen je dit nu serieus Calyptus?
Ik ben zelf ook een grote dierenliefhebber, maar wat er ook bijhoort is het leren loslaten/verdergaan.
omdat je een huilende emo phaggot bent?onzin, ik zei duidelijk dat ik toen paar flessen uit de kelder had gehaald. Heb er zelfs nog foto van gemaakt.
Waarom zou ik ervoor al mezelf strontzat drinken?

Ik doe niet in zelfmedelijden.
Ben nog steeds benieuwd of die shit een extra triggerende factor had, maar gezien ik het er al voor had not likely.

Is niet specifiek dierenliefhebber, maar heb een zwak voor loyaliteit. Heb ook k*tkatten gehad waar ik weinig om gaf.
Ik heb wel nog steeds een pluk haar en weet de geboorte en sterftedatum van mn kat die op 31/01/01 is gestorven aan FIP(waarvan de bedschijter de vader is).
Dag dat hij stierf was zn laatste echte beweging zijn van ziekte trillende pootje op mijn hand leggen en een schrille miauw van zijn vol vocht gevulde longen.
---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 23:36 ----------
onzin, ik zei duidelijk dat ik toen paar flessen uit de kelder had gehaald. Heb er zelfs nog foto van gemaakt.
Waarom zou ik ervoor al mezelf strontzat drinken?
als je het nu vaker/sterker hebt kan het wel zo zijn![]()
moeilijk te onderzoeken ivm mijn huidige cognitive bias.
Safe to say dat de meds wel werken maar me ook sociaal/energetisch/coïtusually compleet platleggen.
shizoide spectrum afwijking, dat is al zeker uit de tests gebleken en diagnoses. Maar verdere evaluatie is nodig. Kan nog een hoop zijn, met paranoide schizotypie/schizophrenie de hoogste waarschijnlijkheden.
Probleem is dat ik panisch ben als het op het gebied van complete diagnose komt. Al een paar keer die afspraak afgezegd omdat ik er zo'n enorm stress van kreeg dat ik er niet van kon slapen.
Deels doordat mn grootvader in het gesticht zit voor harde schizofrenie en mn moeder steeds meer en meer dezelfde kant lijkt af te glijden.
Dat een van ons katten ziek was was volgens haar doordat iemand ze vergiftigd had uit jaloezie enz...
Was perfect bij kennis, en daar ging het niet om.
Nog een voordeel/nadeel aan receptorafwijking, zelfs als pompen ze in het ziekenhuis mn maag leeg van alcoholvergiftiging ken ik nog de namen van de verpleegsters die me behandelen en wat ze gezegd hebben de dag nadien.
Ik kan dus nooit de uitvlucht "ik wist niet meer wat ik deed" gebruiken.
Die Jan-Kees toch, een beetje zinloos kinderen trappen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/zoetermeerse_kopschopper_op_de.html#comments
T internet hier.. kan wel verbinden maar krijg geen internettoegang.. bij probleem oplossing geeft hij aan geen contact met de DNS server te kunnen maken. Maar op mn telefoon kan ik wel gwn internetten... WTF IS THIS SHIIIT
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Huisgenoten hebben ook gwn internet en heb t zelf pas sinds gisteren daarvoor altijd gedaan

[Link niet meer beschikbaar]T internet hier.. kan wel verbinden maar krijg geen internettoegang.. bij probleem oplossing geeft hij aan geen contact met de DNS server te kunnen maken. Maar op mn telefoon kan ik wel gwn internetten... WTF IS THIS SHIIIT
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Huisgenoten hebben ook gwn internet en heb t zelf pas sinds gisteren daarvoor altijd gedaan