Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet dat ik mezelf als een pacifist classificeer hoor, maar meen je dit nu serieus Calyptus?:rolleyes:
Ik ben zelf ook een grote dierenliefhebber, maar wat er ook bijhoort is het leren loslaten/verdergaan.

Net 2 kaarten voor Tomorrowland gekocht, 450 euro armer. Inclusief 2x13,25 euro ''servicekosten'' :rolleyes:

ik had 3,5 flessen wijn op. Erna.

Fles vodka ad fundum was bij die alcoholvergiftiging.
niet wat je toen zei phaggot;)
Niet dat ik mezelf als een pacifist classificeer hoor, maar meen je dit nu serieus Calyptus?:rolleyes:
Ik ben zelf ook een grote dierenliefhebber, maar wat er ook bijhoort is het leren loslaten/verdergaan.

ik zou ook 10000 baby's uitmoorden en een hoop zeehondjes doodknuppelen voor mijn oude honden nog eens terug te zien.
Niet omdat ik ze zo doodgraag koste wat kost wil terugzien, eerder omdat hoe klein dat verlangen om ze terug te zien ook is, het nog steeds groter is dan de waarde die ik hecht aan de levens van 10000 baby's en een hoop k*tzeehonden:)

we nemen hier uiteraard aan dat ik niet vervolgd zal worden voor het uitmoorden en doodknuppelen ofc, maar dat was vanzelfsprekend:)

Is niet specifiek dierenliefhebber, maar heb een zwak voor loyaliteit. Heb ook k*tkatten gehad waar ik weinig om gaf.

Ik heb wel nog steeds een pluk haar en weet de geboorte en sterftedatum van mn kat die op 31/01/01 is gestorven aan FIP(waarvan de bedschijter de vader is).

Dag dat hij stierf was zn laatste echte beweging zijn van ziekte trillende pootje op mijn hand leggen en een schrille miauw van zijn vol vocht gevulde longen.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 23:36 ----------

niet wat je toen zei phaggot;)

onzin, ik zei duidelijk dat ik toen paar flessen uit de kelder had gehaald. Heb er zelfs nog foto van gemaakt.

Waarom zou ik ervoor al mezelf strontzat drinken?

Is niet specifiek dierenliefhebber, maar heb een zwak voor loyaliteit. Heb ook k*tkatten gehad waar ik weinig om gaf.

Ik heb wel nog steeds een pluk haar en weet de geboorte en sterftedatum van mn kat die op 31/01/01 is gestorven aan FIP(waarvan de bedschijter de vader is).

Dag dat hij stierf was zn laatste echte beweging zijn van ziekte trillende pootje op mijn hand leggen en een schrille miauw van zijn vol vocht gevulde longen.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 23:36 ----------

onzin, ik zei duidelijk dat ik toen paar flessen uit de kelder had gehaald. Heb er zelfs nog foto van gemaakt.

Waarom zou ik ervoor al mezelf strontzat drinken?

Oprechte loyaliteit komt jammer genoeg vaker voor mij dieren dan bij mensen..

wat heb je eigenlijk precies?

shizoide spectrum afwijking, dat is al zeker uit de tests gebleken en diagnoses. Maar verdere evaluatie is nodig. Kan nog een hoop zijn, met paranoide schizotypie/schizophrenie de hoogste waarschijnlijkheden.

Probleem is dat ik panisch ben als het op het gebied van complete diagnose komt. Al een paar keer die afspraak afgezegd omdat ik er zo'n enorm stress van kreeg dat ik er niet van kon slapen.

Deels doordat mn grootvader in het gesticht zit voor harde schizofrenie en mn moeder steeds meer en meer dezelfde kant lijkt af te glijden.
Dat een van ons katten ziek was was volgens haar doordat iemand ze vergiftigd had uit jaloezie enz...

shizoide spectrum afwijking, dat is al zeker uit de tests gebleken en diagnoses. Maar verdere evaluatie is nodig. Kan nog een hoop zijn, met paranoide schizotypie/schizophrenie de hoogste waarschijnlijkheden.

Probleem is dat ik panisch ben als het op het gebied van complete diagnose komt. Al een paar keer die afspraak afgezegd omdat ik er zo'n enorm stress van kreeg dat ik er niet van kon slapen.

Deels doordat mn grootvader in het gesticht zit voor harde schizofrenie en mn moeder steeds meer en meer dezelfde kant lijkt af te glijden.
Dat een van ons katten ziek was was volgens haar doordat iemand ze vergiftigd had uit jaloezie enz...

suckt zwaar

Was perfect bij kennis, en daar ging het niet om.

Nog een voordeel/nadeel aan receptorafwijking, zelfs als pompen ze in het ziekenhuis mn maag leeg van alcoholvergiftiging ken ik nog de namen van de verpleegsters die me behandelen en wat ze gezegd hebben de dag nadien.

Ik kan dus nooit de uitvlucht "ik wist niet meer wat ik deed" gebruiken.

wees er maar trots op.

Die avatar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog niks btw.:)

T internet hier.. kan wel verbinden maar krijg geen internettoegang.. bij probleem oplossing geeft hij aan geen contact met de DNS server te kunnen maken. Maar op mn telefoon kan ik wel gwn internetten... WTF IS THIS SHIIIT

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Huisgenoten hebben ook gwn internet en heb t zelf pas sinds gisteren daarvoor altijd gedaan

T internet hier.. kan wel verbinden maar krijg geen internettoegang.. bij probleem oplossing geeft hij aan geen contact met de DNS server te kunnen maken. Maar op mn telefoon kan ik wel gwn internetten... WTF IS THIS SHIIIT

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Huisgenoten hebben ook gwn internet en heb t zelf pas sinds gisteren daarvoor altijd gedaan

Ik ben ook echt maanden bezig geweest, en heb nog wel een degelijke IT achtergrond. Uiteindelijk bleek de NIC (Network Interface Card) in de laptop naar de klote te zijn. Voor ik dat ging testen had ik al 2 modems en 2 routers, nieuwe bekabeling en een bezoekje van UPC achter de rug :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven