Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Know that feel bro :(

Wat gebruikt hij nu?
Voorheen gebruikte ik Aerius, maar dit deed niet zoveel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij gebruikt nu fexofenadine hcl 180 is wel via de ha. hij heeft dierenallergie en hooikoorts. werkt echt perfect.

Ah interessant, ik gebruikte tot twee jaar terug ook de Aerius. Vorig jaar van de huisarts desloratadine 5mg gekregen, weet alleen niet meer of het echt hielp. Op dit moment gelukkig nog geen last, binnenkort maar weer even informeren wat de huisarts dit keer voorschrijft.

Ah interessant, ik gebruikte tot twee jaar terug ook de Aerius. Vorig jaar van de huisarts desloratadine 5mg gekregen, weet alleen niet meer of het echt hielp. Op dit moment gelukkig nog geen last, binnenkort maar weer even informeren wat de huisarts dit keer voorschrijft.

Heb er nu ook nog geen last van, maar kwam laatst Aerius weer tegen in de kast en die is al een jaar over datum :o Wellicht dat ik ook weer eens naar de huisarts ga om wat anders te proberen dan Aerius. :)

internetprobleem nog steeds niet helemaal verholpen :( viel net weer uit en na 10 minuten deed ie het plots weer.. klote ziggo

Statistiek 1 leren en het feit accepteren dat ik gewoon ongelofelijk dom lijk omdat ik pas 9 studiepunten heb.

M'n excelschema voor m'n voeding is volledig ****ed up! Bij 100g aardappelen kwam ik opeens op 450kcal en ekv van 0,0,50... :mad:

jeetje kost dan ook heel wat denk als je constant met auto of openbaarvervoer naar sportschool moet:) zeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..

ja klopt dat is niet fijn.. kerel heeft het ook. nu hele goede meds gevonden en is het een stuk beter te doen
Ik rijd meestal 2-3x per week met een maatje van me mee (woont straat verderop), de overige 1-2 keer met mijn eigen auto, dus dat scheelt een hoop benzinekosten. Maar deze week bijv. maar 1x samen getraind, dus de overige dagen moest ik wel alleen en met mijn eigen auto. Hij heeft via zijn werk een auto en kan onbeperkt tanken voor een vast bedrag per maand :D

Ik rijd meestal 3x per week met een maatje van me mee (woont straat verderop), de overige 1-2 keer met mijn eigen auto, dus dat scheelt een hoop kosten. Hij heeft via zijn werk een auto en kan onbeperkt tanken voor een vast bedrag per maand :D

Dat is wel lekker dan.. anders wordt het een dure bedoeling..

Hier zit de sportschool 100 meter verderop dus als ik daar zou gaan trainen kan ik het kruipend af.

GVD&"#&" kleine k*t schroefjes van een t*fus klein framepje :o
dwars door het printplaatje heen, met me grove k*t gedoe :(

ik heb geeneens grote klauwen...
lijm staat al klaar :p

Haha ik ga nog liever met het openbaar vervoer naar de gym als fietsend. Ik woon echt net buiten de stad (noord), en de gym is precies aan de andere kant van de stad (zuid). Via de ringweg 8,5 km en 11 min reistijd met de auto, op de fiets binnendoor 6 km en 22 min. Voor mij een makkelijke keuze :o En fietsen in het voorjaar als je hooikoorts hebt is ook geen pretje helaas. Maar als je in de stad woont is het wel praktischer inderdaad, dan zou ik het ook doen.

jeetje kost dan ook heel wat denk als je constant met auto of openbaarvervoer naar sportschool moet:) zeker als je toch wel 4/5 dagen in de week gaat..

ja klopt dat is niet fijn.. kerel heeft het ook. nu hele goede meds gevonden en is het een stuk beter te doen

Zoals ik laatst ook al zei tegen iemand, naar allergoloog gaan en met desensibilisatiekuur beginnen volgend najaar, binnen 3 jaar ben je van je hooikoorts af, alles word vergoed

je moet over die 3 jaar alleen een shitload aan spuiten gaan halen

bij mij werkte geen medicijnen, alles geprobeerd, aerius en andere zooi. Veel last van zwak gevoel /jeukende ogen / loopneus/ kortademig, en ben allergisch voor alle gras en boompollen dus dat is elk jaar een mega lange periode

Zoals ik laatst ook al zei tegen iemand, naar allergoloog gaan en met desensibilisatiekuur beginnen volgend najaar, binnen 3 jaar ben je van je hooikoorts af, alles word vergoed

je moet over die 3 jaar alleen een shitload aan spuiten gaan halen

bij mij werkte geen medicijnen, alles geprobeerd, aerius en andere zooi. Veel last van zwak gevoel /jeukende ogen / loopneus/ kortademig, en ben allergisch voor alle gras en boompollen dus dat is elk jaar een mega lange periode

Is dat ook mogelijk voor dierenallergie? Ik wil in de toekomst een hond aanschaffen, maar op dit moment ben ik helaas allergisch voor dierenhaar.

Is dat ook mogelijk voor dierenallergie? Ik wil in de toekomst een hond aanschaffen, maar op dit moment ben ik helaas allergisch voor dierenhaar.
Ik ben natuurlijk geen expert, maar volgens mij kan het voor heel veel allergieen, ik zou zeggen raadpleeg google eens :D

Hongaarse waterhond kopen :p

Hebben die koters van Obama ook

Mooie beesten, maar het liefst koop ik een Boxer, prachtige honden en ook goed met kinderen. Mijn pa had er vroeger een, maar hij moest hem vorig jaar helaas laten inslapen. Hij was bijna 13 jaar en heel ziek. :(

Ik ben natuurlijk geen expert, maar volgens mij kan het voor heel veel allergieen, ik zou zeggen raadpleeg google eens :D

Zal ik zeker doen, thanks!

Mooie beesten, maar het liefst koop ik een Boxer, prachtige honden en ook goed met kinderen. Mijn pa had er vroeger een, maar hij moest hem vorig jaar helaas laten inslapen. Hij was bijna 13 jaar en heel ziek. :(

Haha je kan niet altijd hebben wat je wilt he :p

T is een goede optie als je echt graag een hond wilt en t zijn lieve beesten.

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 15:36 ----------

Was dat niet een Wolfshond ofzo ?

Nope

http://www.nu.nl/overig/1950303/veel-vraag-naar-obama-hond.html

Zie net dat het een Portugese waterhond is geen Hongaarse :o

Ik hoorde ook verhalen over een goldendoodles :)

een half uur in de file gestaan bij utrecht en almere terwijl er volgens de anwb file app geen file was.

Terug
Naar boven