Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kameraad en een vriend van hem hebben gisterenavond klappen gehad van 2 jongens van 16/18. het zijn van die blanke bontkraagjes. het probleem is dat ik niet weet wat ik moet doen als ze tegen mij of vrienden van mij gaan kloten; klappen of weggaan? het zijn van die figuren dat wanneer je ze verrot zou slaan, ze later met jongens van 26 jaar terugkomen met messen en knuppels en voor je huis gaan staan.

glock > messen en knuppels:thumbs:

kameraad en een vriend van hem hebben gisterenavond klappen gehad van 2 jongens van 16/18. het zijn van die blanke bontkraagjes. het probleem is dat ik niet weet wat ik moet doen als ze tegen mij of vrienden van mij gaan kloten; klappen of weggaan? het zijn van die figuren dat wanneer je ze verrot zou slaan, ze later met jongens van 26 jaar terugkomen met messen en knuppels en voor je huis gaan staan.

Only in Pekel.

Aangifte doen

Of wraak nemen op een niet herleidbare manier

Mechanische hommel van de overheid bro, met camera & shit om je te bespioneren. Die kunnen ze nog niet op ware schaal bouwen, enkel op 120%.
/complottheorie out
Hij nam de poten over de vloer en ben hem uit het zicht geraakt. Heb dus zo'n k*t beest ergens in m'n kamer, maar weet niet waar.

DBB'ers? DBB knokploeg.

Cool. Vit b6 wordt trouwens ook hoog gedoseerd in het ZMA supplement (zink, magnesium en vit b6). Ik vind het een fijn suppje voor een goede nachtrust. Ik slaap dan echt GOED. Bovendien, zink wordt ook aangeraden als middel tegen acne.

Heb lange tijd zink & magnesium geprobeerd maar zonder resultaat. Zal die ZMA eens proberen of een gewone vit b6! Thanks bro!

@angelus ben te pauper, maar heb alsnog pekelder standaardpakket op mn kamer: vlindermes, mes met slot en honkbalknuppel. alleen met uitgaan kan ik dus niet al mn gear meenemen he.

@hoody het was toevallig in stadje ernaast, de bontkraagjes waren wel pekelders

Het ''stadje'' naast Pekel is ong net zo groot als mijn wijk:roflol:
Ik snap niet hoe jullie steeds in de problemen komen daar, in zo'n boeren christen dorp in the middle of nowhere.
Wel een bazen dorp, Pekel :D

wat heb je er dan aan, wraak is alleen maar leuk als je een variant op de kleuterklassige "nana nana naaanaaa" kan doen, maw dat ze weten dat het van jou komt:)

Dan gaan ze jou terugpakken :roflol:

Moest iemand mijn auto bekrassen zou ik hem verkrachten met een xxl frikandel

Terug
Naar boven