Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordT
Ja nu weten we wel dat je niet kan spellen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordt
Ik wordT
Niet echt.zoiets kan alleen maar je dag verpesten als dat de waarheid is lijkt me zo![]()
daarom moet je ze een voor een ontvoeren en martelen tot de dood![]()

Het ''stadje'' naast Pekel is ong net zo groot als mijn wijk
Ik snap niet hoe jullie steeds in de problemen komen daar, in zo'n boeren christen dorp in the middle of nowhere.
Wel een bazen dorp, Pekel![]()
Of laten zien dat je ZO gek bent dat ze in de toekomst niet meer met je durven ****en, bv de goeie oude laxeermiddel nemen en heel je lijf insmeren met je eigen poep en hen vervolgens zo telijf gaan en je poephand in hun mond steken.daarom moet je ze een voor een ontvoeren en martelen tot de dood![]()
zie hierboven en/of gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt natuurlijkDan zitten er voor jou gevolgen aan
Voor zover ik weet is er nog steeds niemand gepakt voor alle autos die bij mijn ex en haar vriendinnen gesloopt zijn![]()

Niet echt.
Stel dat je neit gay bent en ik achter jouw rug lig te vertellen dat je gay bent. Dan ben jij toch ook niet goed gezind?
En AAS gebruik zou ik ook niet verzwijgen

Of laten zien dat je ZO gek bent dat ze in de toekomst niet meer met je durven ****en, bv de goeie oude laxeermiddel nemen en heel je lijf insmeren met je eigen poep en hen vervolgens zo telijf gaan en je poephand in hun mond steken.
zie hierboven en/of gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt natuurlijk
wouldnt give a ****, als een betrouwbare persoon zoiets zou rond laten gaan zou de zaak anders liggen, maar wie neemt xyzyx nou serieus![]()

Ik vond met een frikandel verkrachten toch een beter idee![]()

is te mentaal stabiel, krijg je de volgende keer gewoon 6 chickenfingers in je reet als weerwraak![]()

T'is ergpotverdomme xyzyx
Wat ga jij nu gaan zeggen dat Arnodsi met ASS gaat beginnen terwijl hij al lang bezig is! Jij altijd met je leugens!![]()

Of een poep pukake als je de verkeerde pakt
Dan toch maar de auto slopen denk ik..

Daar is toch niets mis mee?

hij bedoelt dat jeDaar is toch niets mis mee?
Ik zou geen seconde twijfelen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit: nu weet ik niet of marcel zijn post gay bedoeld was of niet?
Anders![]()
bent einstein
Dat was toch niet hetgeen dat feedback gisteren tegen mij zei hoor![]()