AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zoiets kan alleen maar je dag verpesten als dat de waarheid is lijkt me zo:)
Niet echt.
Stel dat je neit gay bent en ik achter jouw rug lig te vertellen dat je gay bent. Dan ben jij toch ook niet goed gezind?

En AAS gebruik zou ik ook niet verzwijgen

Het ''stadje'' naast Pekel is ong net zo groot als mijn wijk:roflol:
Ik snap niet hoe jullie steeds in de problemen komen daar, in zo'n boeren christen dorp in the middle of nowhere.
Wel een bazen dorp, Pekel :D

bazendorp wel ja, alleen atheistisch as ****. en een boerderij hebben is wel chill hoor, ken ook iemand met een boerderij en hij kan gewoon met quad/brommer keihard in achtertuin crossen.

daarom moet je ze een voor een ontvoeren en martelen tot de dood;)
Of laten zien dat je ZO gek bent dat ze in de toekomst niet meer met je durven ****en, bv de goeie oude laxeermiddel nemen en heel je lijf insmeren met je eigen poep en hen vervolgens zo telijf gaan en je poephand in hun mond steken.
Dan zitten er voor jou gevolgen aan :roflol:

Voor zover ik weet is er nog steeds niemand gepakt voor alle autos die bij mijn ex en haar vriendinnen gesloopt zijn :roflol:
zie hierboven en/of gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt natuurlijk;)
je hebt een heel leven de tijd om hen te ontvoeren, als jij per persoon er enkele jaartjes over laat gaan weet niemand nog iets van dat cafegevecht af:)
Niet echt.
Stel dat je neit gay bent en ik achter jouw rug lig te vertellen dat je gay bent. Dan ben jij toch ook niet goed gezind?

En AAS gebruik zou ik ook niet verzwijgen

wouldnt give a ****, als een betrouwbare persoon zoiets zou rond laten gaan zou de zaak anders liggen, maar wie neemt xyzyx nou serieus:)

Of laten zien dat je ZO gek bent dat ze in de toekomst niet meer met je durven ****en, bv de goeie oude laxeermiddel nemen en heel je lijf insmeren met je eigen poep en hen vervolgens zo telijf gaan en je poephand in hun mond steken.

zie hierboven en/of gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt natuurlijk;)

wouldnt give a ****, als een betrouwbare persoon zoiets zou rond laten gaan zou de zaak anders liggen, maar wie neemt xyzyx nou serieus:)

Wat.jpg

zit arnodsi aan de ass?

eindelijk!

maar dat wisten we toch al?

Dat was toch niet hetgeen dat feedback gisteren tegen mij zei hoor :dunno:

Terug
Naar boven