MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vinger d'r in, en gaan! Zo over dan :D

in je keel he :o

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 00:02 ----------

Nooooo thx :D

Hahahahah lol ja..

Voelde me daarna stukke beter... vandaag weer kiplekker... had iets gefrituurd gegeten.. blijkbaar reageer is daar heel sterk op

Ik wou zeggen dat Marcel precies wel erg veel in het "grote-heeft-jouw-dag-vandaag-verpest-topic" poste en wou dit steunen door te vergelijken met zijn reacties in "maakt-e-vandaag-jouw-dag-goed". Blijkt dat hij daar toch 50% meer reacties heeft.

Conclusie: sinds marcel met feedback is, heeft hij precies veel verpeste dagen.
:trollface:
:jk:

Stalker.:mad:

Haha :D

OT: Geen zin om te werken vandaag :mad:

Ook geen zin, k*t maandag altijd..

maandag is altijd k*t +1

me google chrome op me werk denkt alweer dat ik in italie zit >.<

Zoon zijn bed helemaal ondergekotst. Alles proper gemaakt, beschijt hij zichzelf ook nog eens. Nog maar eens
onder de douche ermee ... daarna nog lekker kots uit zijn lakens, beddegoed kunnen wassen. En kleren natuurlijk
vol stront kunnen uitwassen.

maandag :(

begint lekker

Zoon zijn bed helemaal ondergekotst. Alles proper gemaakt, beschijt hij zichzelf ook nog eens. Nog maar eens
onder de douche ermee ... daarna nog lekker kots uit zijn lakens, beddegoed kunnen wassen. En kleren natuurlijk

Leuk he kinderen :roflol:

ik heb geen kinderen , maar had zaterdag toch echt een vader momentje toen ik me vriendin de trap op heb moeten tillen en uitkleden en in bed gooien omdat ze straalbezopen was :D

Terug
Naar boven