XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sinds zaterdag gestopt met blowen, this sucks :P

Kzou dr een klap geven, dronken vrouwen is een no go

Als je zelf ook dronken bent zijn andere dronken mensen te tolereren, ga maar eens als nuchtere tussen een groep dronken mensen staan, dan zit ik me toch gvd te ergeren niet normaal

Als je zelf ook dronken bent zijn andere dronken mensen te tolereren, ga maar eens als nuchtere tussen een groep dronken mensen staan, dan zit ik me toch gvd te ergeren niet normaal

aangezien ik niet drink is dat altijd het probleem:D:o

dom zitten praten waarvan je 9 van de 10 woorden niet verstaat.. dan nog maar niet over de stank te praten... vervolgens komen we veeeeels te dicht bij omdat ze hele andere plannen hebben als dat jij hebt.. en dan nog als klap op de vuurpijl gaan ze ook nog eens met hun lompen voeten op je tenen staan.

nee... afknapper..

Ik vind dronken mensen wel lollig.

Werk in horeca waar je altijd nuchter tussen de dronken lui staat.. kan er soms wel om lachen maar de meesten zijn echt zwaar irritant.

Ik werk zelf af en toe in de evenementen beveiliging maar mijn gedrag is nuchter net zo irritant of nog irritanter dan dronken mensen, ik vind het hilarisch om te zeuren met dronken mensen.

Verpest is groot woord, maar thuis komen na een lang weekend en een spoor van mieren aantreffen die richting de keuken lopen.:mad:

Ik werk zelf af en toe in de evenementen beveiliging maar mijn gedrag is nuchter net zo irritant of nog irritanter dan dronken mensen, ik vind het hilarisch om te zeuren met dronken mensen.

alsof er ook maar iemand op dit forum geloofd dat jij af en toe werkt :roflol:

Pot verwijt de ketel hier :roflol:

Terug
Naar boven