AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waarschijnlijk gewoon dood dan, of iemand zit te ****en met je router

Kan nergens me ladybird FPV bestellen ,
ja in het buitenland,
dan kan je weer extra aan de Douna betalen , en weet je niet 100% of het aankomt :(

Sitecom 300N toevallig?
Die ging bij mij ook stuk... Na het hele NIC verhaal kapte erna de 300N ermee... Wel connected, geen internet krijgen :mad:

Ik was vanochtend even wezen sporten, naja wezen sporten?? Het leek potverdorie wel een bejaardenbijeenkomst. :D
Zitten ze je allemaal zo stom aan te kijken terwijl ze halfslapend op de fiets zitten :rolleyes:

al twee dagen kloppende zenuw in me arm... grr kan daar niet tegen

volgens me baas is dat magnesium tekort ????

al twee dagen kloppende zenuw in me arm... grr kan daar niet tegen

volgens me baas is dat magnesium tekort ????
Je baas, wat doet hij voor werk?
maar dat is het niet......

Het gene wat jij voelt is dat je spier contraheert (samenknijpt en weer ontspant), zonder dat jij dat wilt. Op zich kan dit geen kwaad, het is inderdaad wel heel irritant en helemaal als je er al zo lang last van hebt.
Het kan veroorzaakt worden, doordat je bijvoorbeeld zwaar werk hebt gedaan voor je armen (veel dingen getilt bijv.) je spieren moeten dan zo vaak contraheren, dat wanneer je daarmee stopt ze een beetje van slag kunnen zijn. Je spieren zijn dan gewoon een beetje overbelast en zoekt een manier om dat kwijt te kunnen. Het is vervelend, mar het gaat vanzelf over.
Wat je eventueel kunt doen is, wanneer je er last van hebt, het zogenaamde 'vibreren' van je spier te onderbreken door hem zelf bewust aan te spannen en te ontspannen. Doe dit rustig en kijk of het daarop reageert en of het over gaat.

Kan nergens me ladybird FPV bestellen ,
ja in het buitenland,
dan kan je weer extra aan de Douna betalen , en weet je niet 100% of het aankomt :(

Vragen of ze er op zetten dat t speelgoed is, gift en prijs 30 dollar ofzo, meestal gaat t dan door douane heen :p

Het gene wat jij voelt is dat je spier contraheert (samenknijpt en weer ontspant), zonder dat jij dat wilt. Op zich kan dit geen kwaad, het is inderdaad wel heel irritant en helemaal als je er al zo lang last van hebt.
Het kan veroorzaakt worden, doordat je bijvoorbeeld zwaar werk hebt gedaan voor je armen (veel dingen getilt bijv.) je spieren moeten dan zo vaak contraheren, dat wanneer je daarmee stopt ze een beetje van slag kunnen zijn. Je spieren zijn dan gewoon een beetje overbelast en zoekt een manier om dat kwijt te kunnen. Het is vervelend, mar het gaat vanzelf over.
Wat je eventueel kunt doen is, wanneer je er last van hebt, het zogenaamde 'vibreren' van je spier te onderbreken door hem zelf bewust aan te spannen en te ontspannen. Doe dit rustig en kijk of het daarop reageert en of het over gaat.

nice copy/paste van het internet :D

me baas doet ook krachttraining, is ook serieus een beer. haalt ze supplementen bij een of andere gast die is afgestudeert is in chinese geneeskunde ofso.

Heeeeee! :o

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=186998

Afhankelijk van de voeding kan een magnesiumtekort ontstaan. Dit is bijvoorbeeld het geval in veel voedselproducten in de Westerse maatschappij. Door het voortdurend gebruik van eenzijdige kunstmest kan de grond zo arm worden aan magnesium, dat er een tekort in onze voeding kan ontstaan. De symptomen van een tekort zijn algehele lusteloosheid of vermoeidheid. Bij een langdurig tekort aan magnesium treden klachten op als irritatie van de zenuwen in de spieren, hartritmestoornissen en maagkrampen.

zo te zien heeft me baas gelijk...

Dus dat in me oog is het OOK :D

Niet zozeer verpest al kan ik er wel niet goed aan uit!

Op de website van musclemag staat een banner om roids te kopen? Die shit is toch niet legaal in Amerika??

Makkers, wie heeft voor mij de gouden tip

moest laatst mijn binnen band van de fiets vervangen.. geen probleem. Maar nu zit bij het ventiel een dikke bobbel in de band. Alsof er te veel lucht rondom het ventiel zit waardoor de band naar buiten wordt gedrukt.

hoe verhelp ik dit lol

Makkers, wie heeft voor mij de gouden tip

moest laatst mijn binnen band van de fiets vervangen.. geen probleem. Maar nu zit bij het ventiel een dikke bobbel in de band. Alsof er te veel lucht rondom het ventiel zit waardoor de band naar buiten wordt gedrukt.

hoe verhelp ik dit lol

heb ik ook een keer gehad, heb je de binnen band niet goed verdeeld ofsoiets

Iphone net gevallen, grote barst in het scherm....

Terug
Naar boven