joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je baas, wat doet hij voor werk?al twee dagen kloppende zenuw in me arm... grr kan daar niet tegen
volgens me baas is dat magnesium tekort?
Kan nergens me ladybird FPV bestellen ,
ja in het buitenland,
dan kan je weer extra aan de Douna betalen , en weet je niet 100% of het aankomt![]()

Je baas, wat doet hij voor werk?
maar dat is het niet......
Het gene wat jij voelt is dat je spier contraheert (samenknijpt en weer ontspant), zonder dat jij dat wilt. Op zich kan dit geen kwaad, het is inderdaad wel heel irritant en helemaal als je er al zo lang last van hebt.
Het kan veroorzaakt worden, doordat je bijvoorbeeld zwaar werk hebt gedaan voor je armen (veel dingen getilt bijv.) je spieren moeten dan zo vaak contraheren, dat wanneer je daarmee stopt ze een beetje van slag kunnen zijn. Je spieren zijn dan gewoon een beetje overbelast en zoekt een manier om dat kwijt te kunnen. Het is vervelend, mar het gaat vanzelf over.
Wat je eventueel kunt doen is, wanneer je er last van hebt, het zogenaamde 'vibreren' van je spier te onderbreken door hem zelf bewust aan te spannen en te ontspannen. Doe dit rustig en kijk of het daarop reageert en of het over gaat.

Je baas, wat doet hij voor werk?
maar dat is het niet......
Het gene wat jij voelt is dat je spier contraheert (samenknijpt en weer ontspant), zonder dat jij dat wilt. Op zich kan dit geen kwaad, het is inderdaad wel heel irritant en helemaal als je er al zo lang last van hebt.
Het kan veroorzaakt worden, doordat je bijvoorbeeld zwaar werk hebt gedaan voor je armen (veel dingen getilt bijv.) je spieren moeten dan zo vaak contraheren, dat wanneer je daarmee stopt ze een beetje van slag kunnen zijn. Je spieren zijn dan gewoon een beetje overbelast en zoekt een manier om dat kwijt te kunnen. Het is vervelend, mar het gaat vanzelf over.
Wat je eventueel kunt doen is, wanneer je er last van hebt, het zogenaamde 'vibreren' van je spier te onderbreken door hem zelf bewust aan te spannen en te ontspannen. Doe dit rustig en kijk of het daarop reageert en of het over gaat.

Yup eerste waar google mee kwamnice copy/paste van het internet
me baas doet ook krachttraining, is ook serieus een beer. haalt ze supplementen bij een of andere gast die is afgestudeert is in chinese geneeskunde ofso.

Makkers, wie heeft voor mij de gouden tip
moest laatst mijn binnen band van de fiets vervangen.. geen probleem. Maar nu zit bij het ventiel een dikke bobbel in de band. Alsof er te veel lucht rondom het ventiel zit waardoor de band naar buiten wordt gedrukt.
hoe verhelp ik dit lol
Super, weer een iPhone minder