joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Entertaining!
Het is jammer dat ze allemaal op internet zitten ipv in de kroeg, want daar heb je pas echt plezier van.

zijn er nog E-heros die verstand hebben van routers?
sitecom router werkt niet, hebben bijna 2 uur met ziggo aan de telefoon gehangen, hebben hulp op afstand en de hele meuk al geprobeerd maar wordt er niet echt beter van. ik heb op dit moment wel internet maar dat kan elk moment weer verdwijnen. Peunut zn tips van de vorige keer hebben redelijk gewerkt bij mij dan. maar not stable yet.
weet iemand hoe je de routerfuncties van een modem van ziggo UIT kunt zetten? modem heeft namelijk wireless functie maar die red het niet tot boven in het huis vandaar dat er een sitecom router aan vast zit die het altijd gedaan heeft.
routerfuncties van ziggo kan je niet uitzetten. die eikels blokkeren alles met hun eigen firmware (:

oh
aan de telefoon zeiden ze dat hun klantenservice dat kon, maar enige tips wat ik kan proberen?
het wachtwoord van het netwerk is er overigens ook op onverklaarbare wijze vanaf gesprongen..
Heb het nooit geprobeerd, maar kun je niet in je configuratie panel: ipconfig /all > gateway > browser de boel veranderen? Anders kun je nog altijd je beta netwerkkaart vervangen voor een alpha kaart. Dealextreme verkoopt hele goede die hier illegaal zijn.zijn er nog E-heros die verstand hebben van routers?
sitecom router werkt niet, hebben bijna 2 uur met ziggo aan de telefoon gehangen, hebben hulp op afstand en de hele meuk al geprobeerd maar wordt er niet echt beter van. ik heb op dit moment wel internet maar dat kan elk moment weer verdwijnen. Peunut zn tips van de vorige keer hebben redelijk gewerkt bij mij dan. maar not stable yet.
weet iemand hoe je de routerfuncties van een modem van ziggo UIT kunt zetten? modem heeft namelijk wireless functie maar die red het niet tot boven in het huis vandaar dat er een sitecom router aan vast zit die het altijd gedaan heeft.
Heb je toevallig je router gereset? Of bedoel je ww van je cp? ziggo:draadloosoh
aan de telefoon zeiden ze dat hun klantenservice dat kon, maar enige tips wat ik kan proberen?
het wachtwoord van het netwerk is er overigens ook op onverklaarbare wijze vanaf gesprongen..
Heb het nooit geprobeerd, maar kun je niet in je configuratie panel: ipconfig /all > gateway > browser de boel veranderen? Anders kun je nog altijd je beta netwerkkaart vervangen voor een alpha kaart. Dealextreme verkoopt hele goede die hier illegaal zijn.
Lijkt me wel heel vreemd als je WLAN niet kunt uitzetten.ik weet uit verhalen dat ziggo hun eigen firmware op hun cisco's knalt, en dat er vrij weinig meer aangepast mag worden.
kan je niet gewoon inloggen op je router en van daaruit je shit veranderen?
wachtwoord van welk netwerk?
OT: al twee dagen last van een kloppende zenuw in me arm grr
Heb het nooit geprobeerd, maar kun je niet in je configuratie panel: ipconfig /all > gateway > browser de boel veranderen? Anders kun je nog altijd je beta netwerkkaart vervangen voor een alpha kaart. Dealextreme verkoopt hele goede die hier illegaal zijn.

Lijkt me wel heel vreemd als je WLAN niet kunt uitzetten.
---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 14:41 ----------
Heb je toevallig je router gereset? Of bedoel je ww van je cp? ziggo:draadloos
ook meerdere malen gereset. zowel router als modem. ook de lan poort in het modem al verandert.
gaat om ww van de draadloze verbinding.
hoe heb je de sitecom router ingesteld? ik neem aan dat dit je wlan repeater is?
dat heeft iemand anders ooit gedaan. ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van. ik weet enkel dat de situatie nu als volgt is:
ziggo modem staat beneden (kan ook wifi uitzenden, maar we maken daar geen gebruik van ivm reikwijdte)
kabel van modem gaan naar verdieping 1
op verdieping 1 staat sitecom router. daar maken we al half jaar gebruik van als draadloos netwerk.
verbinding heet ook gewoon sitecom. sinds vorige week nog wel verbinding met het netwerk maar melding geen internettoegang.
edit:
nee is geen repeater, is momenteel ook het enige wat wifi uitzendt
okee nu snap ik hem, maar wat is nu dus het probleem?
4v/d 6 bewoners hier hebben geen internet (wel verbonden met netwerk maar geen internettoegang)
ik heb toegang met mijn laptop, maar niet met mijn telefoon
1 huisgenoot heeft toegang met de telefoon maar niet met de laptop
daarnaast is het me al 2x uitgevallen vandaag. waarbij ik een tijdje zonder kom te zitten. heel wisselvallig dus.
als hij al twee x is uitgevallen gok ik dat hij waarschijnlijk gewoon kapot is. probably voeding.
Zit er misschien een eventlog op?