- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een asociale familie is de fam. zeg. Jasper je moet je schamen.

Wat een asociale familie is de fam. zeg. Jasper je moet je schamen.

Squatrek is vrij dus direct begonnen squatten. Dan gaan benchpressen in de smith. Wat m'n training al redelijk aan het verpesten was. Ik wil m'n rows doen en er zijn 2 f**gots die squatten met die ENIGE barbell. Even vragen of ik tussen hun rust een setje mocht rowen. "NEEN dat mag niet want wij volgen een streng schema."
Blijkbaar volgden ze ook stronglifts want ze hebben de rest van de tijd met die ENIGE barbell bezig geweest. 

Ook maar even m'n gal spuwen.
Onlangs besloten om te stoppen met thuis trainen omdat ik toch geen plaats genoeg heb om een squatrek te kopen enz. Squatten met dumbbells is ook dat niet en deadliften nog minder. Dus een sportschool in de buurt uitgekozen en vandaag een "kennismakingskaart" gekocht voor €20,00.
Stronglifts gekozen als schema, maar mentaal zag ik het niet echt zitten om terug vanaf 0 te beginnen.
Ik kom daar toe en wat zie ik? 1 barbell. 1 ****ing barbell!!! Er was zelfs geen plaats voorzien om te benchpressen. Enkel een smith...Squatrek is vrij dus direct begonnen squatten. Dan gaan benchpressen in de smith. Wat m'n training al redelijk aan het verpesten was. Ik wil m'n rows doen en er zijn 2 f**gots die squatten met die ENIGE barbell. Even vragen of ik tussen hun rust een setje mocht rowen. "NEEN dat mag niet want wij volgen een streng schema."
Blijkbaar volgden ze ook stronglifts want ze hebben de rest van de tijd met die ENIGE barbell bezig geweest.
Resultaat: Ik ben gefrustreerd weggelopen met € 20 minder in m'n portefeuille en mij direct gaan inschrijven in een andere sportschool. Woensdag begin ik daar.![]()
Je had toch eerst in de sportschool kunnen kijken? Fijne sportscholen zijn sowieso in de minderheidOok maar even m'n gal spuwen.
Onlangs besloten om te stoppen met thuis trainen omdat ik toch geen plaats genoeg heb om een squatrek te kopen enz. Squatten met dumbbells is ook dat niet en deadliften nog minder. Dus een sportschool in de buurt uitgekozen en vandaag een "kennismakingskaart" gekocht voor €20,00.
Stronglifts gekozen als schema, maar mentaal zag ik het niet echt zitten om terug vanaf 0 te beginnen.
Ik kom daar toe en wat zie ik? 1 barbell. 1 ****ing barbell!!! Er was zelfs geen plaats voorzien om te benchpressen. Enkel een smith...Squatrek is vrij dus direct begonnen squatten. Dan gaan benchpressen in de smith. Wat m'n training al redelijk aan het verpesten was. Ik wil m'n rows doen en er zijn 2 f**gots die squatten met die ENIGE barbell. Even vragen of ik tussen hun rust een setje mocht rowen. "NEEN dat mag niet want wij volgen een streng schema."
Resultaat: Ik ben gefrustreerd weggelopen met € 20 minder in m'n portefeuille en mij direct gaan inschrijven in een andere sportschool. Woensdag begin ik daar.![]()
zie je toch vaak shit posten van met afstandsbedieningen gooien omdat je zus weer is teringirritant aan het roepen is o.i.d.
700x12=8400 euro (andere kosten = 15k)
verbleekt bij 1,6miljoen![]()

Ook maar even m'n gal spuwen.
Knokke.Je hebt in je nieuwe gym toch gekeken of ze al die spullen wel hebben he?
Waar train je btw?

Denk dat de Tokkies nog zullen zeggen dat het er een zooitje is.![]()

Correct maar verfen, verhuizen enz. Te lui om dat te regelen. Een vriend van me is net gaan samenwonen en zijn appartement staat te koop. Heb serieus overwogen het te kopen omdat t vlak bij station ligt, overdekte parkeerplaats, groot zat voor een grote home gym enz en nette prijs. Alleen ben ik dan wel bepekt kwa plek waar ik kan studeren![]()

Goed punt.Je had toch eerst in de sportschool kunnen kijken? Fijne sportscholen zijn sowieso in de minderheid
Ik had hen wel gevraagd wat ze hadden enz. En op goed vertrouwen naar daar.Sterkte man !
Ik train in een gym die als elite is aangeschreven, veel kak, maar ze hebben we redelijk de gear en in overvloedde ook. 3 x DB's vanaf 2 tot 32 kg. Verstelbare tot 40kg. Heb BB's nooit geteld maar gok stuk of 10. Wel maar 1 squatrek overigens maar voldoende racks om er een te maken.
Niets beters in de buurt te krijgen ? Beter nog 10 of 15 km rijden naar een fatsoenlijke dan naar dit man.