MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Onze keuken

E216CD99-61A0-4135-BD6F-63C2A9CBA55A-1196-00000076D9AE3FE0_zps79eba437.jpg

ok ik geef toe, ik heb wat weggezet om plaats te maken voor weegschaal

Ruim eens op, viespeuk

Is niet van mij :roflol:

Ik ben te lui om nieuw kopje te pakken dus heb altijd naast koelkast staan

Je woont toch in dat huis, aangezien je de hele dag op dbb in wat heeft je dag verpest en wat maakt je dag goed post, kan je best 10minuutjes vrijmaken op die teringbende op te ruimen.

Om 21.00 werkvergadering, wat een tijd..

Nah, ik heb net al mijn eten klaar gemaakt dus hoef me komende week niet meer in de keuken te begeven, althans.. Niet in de zin dat ik het aanrecht nodig heb.

je moet je eigen eten klaarmaken, je vader brengt de zooi die je nodig hebt niet mee vd winkel, je hebt constant ruzie, maw ze bieden geen toegevoegde waarde.
Je hebt 1mil+ op de bank, waarom niet een appartementje huren voor jezelf?

Eigenlijk zou ik het puur als experiment moeten opruimen en dan vanavond nog een foto maken om te zien hoe het er dan bij staat :roflol:

Doe ik woensdag wel, zusje is vanochtend weg gegaan dus niet eerlijk

Wat een pleurisbende... :eek:
Die bank ligt ook helemaal vol :roflol:

je moet je eigen eten klaarmaken, je vader brengt de zooi die je nodig hebt niet mee vd winkel, maw ze bieden geen toegevoegde waarde.

Nou valt niet echt aan het huis af te zien...
Moet denken aan die telefoon reclame.. vol telfort volgens mij..

je moet je eigen eten klaarmaken, je vader brengt de zooi die je nodig hebt niet mee vd winkel, je hebt constant ruzie, maw ze bieden geen toegevoegde waarde.

Ik heb niet constant ruzie? :o

En puur praktische redenen, om voor een jaar een appartement te huren is ook zo zinloos. Als ik studie uitgezocht heb ga ik wel een appartement huren met zat ruimte voor trainingsmateriaal..

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 19:20 ----------

Wat een pleurisbende... :eek:
Die bank ligt ook helemaal vol :roflol:

Dat is op mijn slaapkamer, hebben anderen er geen last van. Is overigens alleen de verpakking van iets dat ik gekocht had en een dekbed

zie je toch vaak shit posten van met afstandsbedieningen gooien omdat je zus weer is teringirritant aan het roepen is o.i.d.
En puur praktische redenen, om voor een jaar een appartement te huren is ook zo zinloos. Als ik studie uitgezocht heb ga ik wel een appartement huren met zat ruimte voor trainingsmateriaal..

700x12=8400 euro (andere kosten = 15k)
verbleekt bij 1,6miljoen:)

Terug
Naar boven