MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hebben ze bij Apple moeite met degelijk materiaal te maken of zo?

b*ch please mn galaxy s3 is al 15 keer gevallen, 1x van 1,5m hoog. Geen krasje op te zien:)

b*ch please, m'n iphone 3gs had nog geen krasje nadat ik em van de trap liet vallen.

Alleen die val van 40cm hoogte overleefde die dan weer niet :o

Hebben ze bij Apple moeite met degelijk materiaal te maken of zo?

Volgens mij is er negens aangetoond dat statistisch gezien iPhone's sneller een kapot scherm hebben dan elk ander toestel.

Zowel Apple als Samsung maken gebruik van het zelfde type glas.

b*ch please, m'n iphone 3gs had nog geen krasje nadat ik em van de trap liet vallen.

Alleen die val van 40cm hoogte overleefde die dan weer niet :o

b*ch please, mijn galaxy s3 werkte nog toen ik hem per ongeluk uit het raam van mn auto liet vallen toen ik 198km/u reed op de snelweg:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 16:49 ----------

Volgens mij is er negens aangetoond dat statistisch gezien iPhone's sneller een kapot scherm hebben dan elk ander toestel.

Zowel Apple als Samsung maken gebruik van het zelfde type glas.

zou wel logisch zijn, gezien apple gebruikers meestal retarded zijn en dus vaker dingen laten vallen, maar zegt idd niets over de stevigheid van hun apparatuur:trollface:

mijn one x deed het nog toen hij uit mijn zak viel tijdens het fietsen, en daarna werd overreden door een auto. (zowel voor- als achterband)

b*ch please, mijn galaxy s3 werkte nog toen ik hem per ongeluk uit het raam van mn auto liet vallen toen ik 198km/u reed op de snelweg:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 16:49 ----------

zou wel logisch zijn, gezien apple gebruikers meestal retarded zijn en dus vaker dingen laten vallen:trollface:

Sinds wanneer is er een correlatie tussen iq en de vaardigheid van het vasthouden?

:trollface:

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 16:51 ----------

:roflol: Daarom dat er zo veel iPhones zijn die reparatie nodig hebben :roflol:

Onderbouwing? Aantallen? :o

Super, weer een iPhone minder :)

Jammer joh, hij doet het nog gewoon.

Iphone is in de 2,5 jaar dat ik m heb heel vaak gevallen en dit was de eerste keer dat het mis ging. Het beschermhoesje zat er zelfs niet meer op :o

Denk dat ik 'm ga houden tot de nieuwe iPhone uit komt.

Jammer joh, hij doet het nog gewoon.

Iphone is in de 2,5 jaar dat ik m heb heel vaak gevallen en dit was de eerste keer dat het mis ging. Het beschermhoesje zat er zelfs niet meer op :o

Denk dat ik 'm ga houden tot de nieuwe iPhone uit komt.
Zie mn laatste link galaxy s4 dubbel zo snel terwijl het evenveel kost als de goedkoopste iSnob

weet nog wel dat ik mijn oude mobieltje fietsend van de bult met 30km+ /uur in een plas mikte omdat ik een nieuwe wilde van mijn moeder:roflol:
Geen krasje of iets natuurlijk

iphones zijn troep, zoek maar eens op droptests

Zie mn laatste link galaxy s4 dubbel zo snel terwijl het evenveel kost als de goedkoopste iSnob

Bench marks staan niet gelijk aan praktijk.. Optimalisatie vs brute rekenkracht..

In de praktijk maakt t praktisch geen drol uit tussen de toestellen van 2 jaar terug en de hedendaagse.. Bottleneck is vooral internet snelheid.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 18:04 ----------

weet nog wel dat ik mijn oude mobieltje fietsend van de bult met 30km+ /uur in een plas mikte omdat ik een nieuwe wilde van mijn moeder:roflol:
Geen krasje of iets natuurlijk

iphones zijn troep, zoek maar eens op droptests

True had keer tas van trap naar beneden laten vallen.. 6 meter naar beneden, plat op de voorkant met telefoon in voorvakje

Was ook niks mee aan de hand :roflol:

Onze keuken

E216CD99-61A0-4135-BD6F-63C2A9CBA55A-1196-00000076D9AE3FE0_zps79eba437.jpg

ok ik geef toe, ik heb wat weggezet om plaats te maken voor weegschaal

Terug
Naar boven