joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
T is geen android telefoon die helemaal door midden breekt als die valt hoor![]()
apple sletje valt meteen aan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T is geen android telefoon die helemaal door midden breekt als die valt hoor![]()

b*ch please mn galaxy s3 is al 15 keer gevallen, 1x van 1,5m hoog. Geen krasje op te zien![]()

b*ch please mn galaxy s3 is al 15 keer gevallen, 1x van 1,5m hoog. Geen krasje op te zien![]()

Hebben ze bij Apple moeite met degelijk materiaal te maken of zo?
b*ch please, m'n iphone 3gs had nog geen krasje nadat ik em van de trap liet vallen.
Alleen die val van 40cm hoogte overleefde die dan weer niet

Volgens mij is er negens aangetoond dat statistisch gezien iPhone's sneller een kapot scherm hebben dan elk ander toestel.
Zowel Apple als Samsung maken gebruik van het zelfde type glas.

Daarom dat er zo veel iPhones zijn die reparatie nodig hebben 
b*ch please, mijn galaxy s3 werkte nog toen ik hem per ongeluk uit het raam van mn auto liet vallen toen ik 198km/u reed op de snelweg
---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 16:49 ----------
zou wel logisch zijn, gezien apple gebruikers meestal retarded zijn en dus vaker dingen laten vallen![]()

Daarom dat er zo veel iPhones zijn die reparatie nodig hebben
![]()

Zie mn laatste link galaxy s4 dubbel zo snel terwijl het evenveel kost als de goedkoopste iSnobJammer joh, hij doet het nog gewoon.
Iphone is in de 2,5 jaar dat ik m heb heel vaak gevallen en dit was de eerste keer dat het mis ging. Het beschermhoesje zat er zelfs niet meer op
Denk dat ik 'm ga houden tot de nieuwe iPhone uit komt.
Zie mn laatste link galaxy s4 dubbel zo snel terwijl het evenveel kost als de goedkoopste iSnob
weet nog wel dat ik mijn oude mobieltje fietsend van de bult met 30km+ /uur in een plas mikte omdat ik een nieuwe wilde van mijn moeder![]()
Geen krasje of iets natuurlijk
iphones zijn troep, zoek maar eens op droptests

waarschijnlijk gewoon dood dan, of iemand zit te ****en met je router
Sitecom 300N toevallig?
Die ging bij mij ook stuk... Na het hele NIC verhaal kapte erna de 300N ermee... Wel connected, geen internet krijgen![]()