Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GVD%@#^@ ik moet nog de deur uit,
boodschappen doen....... wat een klojoi zooi........
Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet
[Link niet meer beschikbaar]
tjappie beachboys die met z'n 8en gaan trainen en dan de benchpress om de beurt bezet houden, weg-we-zen
Extra weekend werken omdat sommige mensen het blijkbaar nodig vinden om ziek te worden terwijl ik al aan 50u zit deze week.
Homo's.
motorles was vet. beetje jammer dat ik anderhalf uur te laat was omdat ze niet duidelijk hadden aangegeven bij welke ik moest zijn. eerst nog.ff snel een broek gekocht ivm de regen.
de instructeur.vond dat ik snel leerde en gaat direct examen aanvragen![]()

Rijd zo even langs d'r, neem mijn strap-on tools mee ! Karma 4 life !
Krijg m'n schroefsetje niet fatsoenlijk afgesteld auto lijkt wel een lowrider met lekke banden gvd.![]()
Sleepwagen bellen, problem solved!Achterlijke figuren die hun auto voor onze oprit parkeren.
Gebeurt continue, volgende auto wordt gewoon een pickup truck met bullbar dan los je het probleem zo zelf op.

Of gewoon hek kopen dat naar buiten open gaat en dan dat hek open doen
Doen ze het ieder geval niet nog een keer.
Maar ik snap het gewoon niet, het is overduidelijk een oprit en er is zat ruimte om te parkeren. 1x had iemand zelfs de auto op onze oprit gezet en reageerde met 'ja hij staat hier toch prima? Jullie gebruiken hem toch niet'. Alsof we niet meerdere auto's hebben.
Hij kwam wel snel aangerend toen we een sleepkabel aan zijn trekhaak hadden bevestigd en die auto van de oprit af wilde trekken![]()
Als dat bij mij zou gebeuren trek ik hem er gelijk af als ik het zie. 
Je auto bij een vreemde op de oprit zettenAls dat bij mij zou gebeuren trek ik hem er gelijk af als ik het zie.
![]()
.