Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tis havenfeesten hier, met morgen markt, precies bij ons voor de deur. elk jaar is er wel een of andere stink buitenlander die gewoon ze zooi op onze oprit zet.
Dan schop je hem toch gewoon weg? Jouw eigendom, jouw regels. ;)

tumblr_m1fssda8RK1rriej9o1_500.gif

Laatst bewerkt:
****, heb dus m'n ribben gekneust...
Dat word een tijd geen borst en rug trainen..

Alleen biceps en benen lukt nog een beetje, schouders doet net te veel pijn door de beweging.
Echt extreem chagrijnig nu, herstel daarvan duurt zo godse lang.

Rustig aan doen bro je bent veel gewicht kwijt dus je lichaam/hart moet er nog aan wennen dat het minder hard hoeft te pompen

4-5 euro per vershoudbakje :roflol:

Denk koop hele lading van die krengen maar met 50 euro kwam ik uiteindelijk niet heel ver :o

Volgende keer maar pinpas mee

meh, vanochtend cardio gedaan, ben zo lam als een tientje.

iemand tips?

goed eten :)

Wat dextrose o.i.d.
Ik voel me in ieder geval na een ochtond cardio juist klaarwakker.

Even zelf een korte vraag, hoeveel tijd heeft je biceps nodig om te herstellen om er weer hard mee door te knallen?
M'n biceps lopen erg achter op alles terwijl ik ze wel 2x per week met flink wat setjes train.
Wil nu even een tijd maximaal biceps trainenn, ook in rustdagen.. heb dus een dumbbell setje gekocht.

Maandag+Donderdag = Borst/Triceps dus daar past biceps niet fijn bij.
Normaal pak ik Di+Vrij m'n biceps.
Di+Woe+Vrij+Zo?
Of dan maar Di/Vrij/Zo?

Wat dextrose o.i.d.
Ik voel me in ieder geval na een ochtond cardio juist klaarwakker.

Even zelf een korte vraag, hoeveel tijd heeft je biceps nodig om te herstellen om er weer hard mee door te knallen?
M'n biceps lopen erg achter op alles terwijl ik ze wel 2x per week met flink wat setjes train.
Wil nu even een tijd maximaal biceps trainenn, ook in rustdagen.. heb dus een dumbbell setje gekocht.

Maandag+Donderdag = Borst/Triceps dus daar past biceps niet fijn bij.
Normaal pak ik Di+Vrij m'n biceps.
Di+Woe+Vrij+Zo?
Of dan maar Di/Vrij/Zo?

meer dan 2x zou ik niet aanraden. met heel veel compound oefeningen pak je ook biceps. mss overtrain je ze juist?

leerde men neef vandaag deadliften en ik dacht zal nog eens record proberen breken, maar niet echt gelukt en had nog altijd last van men voorarmen. Dus men neef doet deadlift en geef wat kritiek enzo en hij deed het rap goed en dacht toen hij bezig was van die doet nog redelijk met gemak en ik zeg steek dan wat meer kilo op en hupla 150kilo en hop de lucht in en ik stond daar van **** this met men 120kilo...

Altijd die k*tzwervers op station Tilburg die om geld vragen. Zijn altijd dezelfde: Popeye en Kimbo Slice. Tilburgers zullen wel weten wie ik bedoel.

Altijd die k*tzwervers op station Tilburg die om geld vragen. Zijn altijd dezelfde: Popeye en Kimbo Slice. Tilburgers zullen wel weten wie ik bedoel.

Ik ben een Waalwijker en kimbo slice is een bekende van mijn vrouw die in Tilburg werkt. Niet voor niets dat ik een paar dagen op rij haar ben wezen afhalen op d'r werk, daarbij ff aandacht gevend aan kimbo.

Naar ik weet zijn ze verplaatst naar voorbij busgedeelte, maar kan het mis hebben, hoor mijn vrouw er iig niet meer over.

Akelig ook dat steeds meer DBB-ers in mijn regionen wonen.
Peanut was al een shock, de rest.........

idd, half jaar stage gelopen in tilburg. bijna elke dag wel een die daar om paar euro komt vragen. alleen zijn er meerdere popeyes dus geen idee welke je bedoelt :p

idd, half jaar stage gelopen in tilburg. bijna elke dag wel een die daar om paar euro komt vragen. alleen zijn er meerdere popeyes dus geen idee welke je bedoelt :p

Die lange, dunne, zonder tanden. Hij mompelt altijd iets. Het enige dat ik kan verstaan is 'euro'.

dat de spiegels van me auto er af liggen, en ik voor 99,9% zeker weet wie het gedaan heeft terwijl ik ****ing veel voor die persoon heb gedaan zonder ooit iets terug te vragen.

dat de spiegels van me auto er af liggen, en ik voor 99,9% zeker weet wie het gedaan heeft terwijl ik ****ing veel voor die persoon heb gedaan zonder ooit iets terug te vragen.
Als je der veel voor gedaan hebt, waarom kloot ie je dan op deze manier? :s

ja idd. ik ben een zeer relaxt persoon al zal dat op dbb misschien niet altijd zo over komen. maar het kost me enorm veel moeite om nu geen domme dingen te doen. ik zal hem terug pakken maar het moet wel op een handige manier zodat ik zelf niet de lul ben straks.

Terug
Naar boven