Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja idd. ik ben een zeer relaxt persoon al zal dat op dbb misschien niet altijd zo over komen. maar het kost me enorm veel moeite om nu geen domme dingen te doen. ik zal hem terug pakken maar het moet wel op een handige manier zodat ik zelf niet de lul ben straks.

Klopt !

Ik laat dat altijd opknappen, heb daarvoor een prima groep mensen om me heen.
Maar kan me voorstellen dat ****ed up voelt !

At ease my friend !

Als je der veel voor gedaan hebt, waarom kloot ie je dan op deze manier? :s

omdat hij me gisteren om een "gunst" vroeg die ik niet wou doen. wat beter voor hem is op de langere termijn maar hij was woedend.
zijn sms gisteren.

ok thx for nothing dan! lekker uit me buurt blyven! kneus
en vandaag liggen me spiegels eraf terwijl ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. mij een beetje te toevallig.

Schijt een keer 's nachts op zijn deurmat ofzo. :)

omdat hij me gisteren om een "gunst" vroeg die ik niet wou doen. wat beter voor hem is op de langere termijn maar hij was woedend.
zijn sms gisteren.

en vandaag liggen me spiegels eraf terwijl ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. mij een beetje te toevallig.
Doe niets waar je later misschien spijt van krijgt Ovo! Beter kalmeer je eerst voor je actie onderneemt?

Die lange, dunne, zonder tanden. Hij mompelt altijd iets. Het enige dat ik kan verstaan is 'euro'.

die die ik telkens tegenkom waren niet zo lang. meet klein, krom, helemaal verlept van de drugs. geen tanden meer in de mond. vragen idd om euro's voor doner. meestal muts op. en zodra je stil staat en zegt dat hij beter kan gaan werken verlagen ze het aantal euros dat ze willen :roflol:

haha het lijkt me beter voor zijn gezondheid dat hij me gaat ontlopen.

Ik hou van E-ruzies met je maar IRL zou ik misschien al iets meer op mn tellen passen :D

Het beste er een week of 2-3 laten overgaan en hem dan iets lappen, als je nu meteen tot de actie overgaat ligt het er vingerdik op dat het van jou komt

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:07 ----------

die die ik telkens tegenkom waren niet zo lang. meet klein, krom, helemaal verlept van de drugs. geen tanden meer in de mond. vragen idd om euro's voor doner. meestal muts op. en zodra je stil staat en zegt dat hij beter kan gaan werken verlagen ze het aantal euros dat ze willen :roflol:

En dan vraagt ie eerst, heb je een vuurtje ? En als je dan ja zegt vraagt ie om een sigaret

Briljant idee! Een pisplaat is ook altijd lekker als je 's ochtends in je pantoffels de krant gaat halen. :rolleyes:

Gewoon z'n huis in brand steken, dat zal hem leren!

33397334.jpg

zijn sms gisteren.

Doe niets waar je later misschien spijt van krijgt Ovo! Beter kalmeer je eerst voor je actie onderneemt?

volgens mij heb je net 2x hetzelfde bericht gepost, RODE KAART!

maar ik doe niks doms, daarom doe ik nu ook niks.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:14 ----------

Briljant idee! Een pisplaat is ook altijd lekker als je 's ochtends in je pantoffels de krant gaat halen. :rolleyes:

Gewoon z'n huis in brand steken, dat zal hem leren!

ik zat meer iets te bedenken in de trend van hem een ledemaat van zichzelf te laten opeten. aangezien die knurft niks van waarde heeft behalve mijn oude plasma die ik voor een vriendenprijsje verkocht heb aan hem.

Beter schakelt ie ons in, heb wel weer eens zin in wat actie ! Laatste actie was samen met de buurman een kopstoot aan een poortpisser.

Probeer auto achteruit te rijden wil zo'n stomme t**f er nog snel langs, vervolgens rijd ze achteruit en drukt m in het vak naast mij waardoor ik stuur niet meer kan draaien zonder tegen haar auto aan te rijden :fuu:

Dus moest eerst paar x steken voor ik er uit kon. Snap niet dat dat achterlijke wijf niet gewoon ff wachtte tot ik het vak uit was.

Yes mad

Ow de DBB knokploeg! Klinkt goed!

Ben wel niet as buff als de rest maar ben als een mug, een parasiet, ik blijf opstaan en de tegenstander irriteren totdat ik de genadeslag kan uitdelen. Hard meppen kan ik iig.

Zie de uitnodiging wel in PM heren

dat de spiegels van me auto er af liggen, en ik voor 99,9% zeker weet wie het gedaan heeft terwijl ik ****ing veel voor die persoon heb gedaan zonder ooit iets terug te vragen.

Sorry ik plak ze er straks wel weer aan

Ga overigens met die sms naar de politie, mag die wel langs komen

Terug
Naar boven