AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laag, heb je al je buren gevraagd of ze wat gezien gehoord hebben? Aangifte gedaan?

Uiteraard is het erg obvious dat hij het gedaan zal hebben, maar zou toch even voor de zekerheid kijken of in de buurt niet meer mensen slachtoffer zijn.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:40 ----------

Was jij dan ook die zweetcilinder die in onze dam tegen onze poort stond te pissen :eek:
Mijn god wat je mager.
Mss moest hij heel nodig.
http://www.youtube.com/watch?v=BOCof6RrCio

volgens mij heb je net 2x hetzelfde bericht gepost, RODE KAART!

maar ik doe niks doms, daarom doe ik nu ook niks.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:14 ----------

ik zat meer iets te bedenken in de trend van hem een ledemaat van zichzelf te laten opeten. aangezien die knurft niks van waarde heeft behalve mijn oude plasma die ik voor een vriendenprijsje verkocht heb aan hem.

maw iemand die niets te verliezen heeft, "iets niet voor hem wou doen wat op langere termijn beter voor hem is" en zijn reactie daarop krijg ik ook nog eens de indruk van een junkie o.i.d?
Beter gewoon je erover heen zetten, en die f**got uit je leven schrappen. Wraak kan je enkel nemen op mensen die evenveel te verliezen hebben als jezelf:)

maw iemand die niets te verliezen heeft, "iets niet voor hem wou doen wat op langere termijn beter voor hem is" en zijn reactie daarop krijg ik ook nog eens de indruk van een junkie o.i.d?
Beter gewoon je erover heen zetten, en die f**got uit je leven schrappen. Wraak kan je enkel nemen op mensen die evenveel te verliezen hebben als jezelf:)

Verdomme, als je dit zo terug leest he, waarom praten we dan eigenlijk nog met jou Nagelloos.....Angelus.

Wat als diegene nou dan juist aandacht wilt en steeds verder gaat? Soms is iemand bang maken en 7 kleuren ontlasting laten schijten de juiste oplossing. Ik snap je punt verder.

Wat als diegene nou dan juist aandacht wilt en steeds verder gaat? Soms is iemand bang maken en 7 kleuren ontlasting laten schijten de juiste oplossing. Ik snap je punt verder.

totdat dat gebeurt is de beste optie hem gewoon als dood voor je verklaren.

Laatst bewerkt:
summit_nerds.jpg

DBB knokploeg, niet de sterkemannenknokploeg :trollface:

feit is dat als het om een junk gaat hij ivo wellicht als gebruiksvoorwerp zag dat hij nu niet meer kan gebruiken. Daarom is hij pissed en heeft hij die frustraties moeten uitwerken.
Nu gaat hij wss gewoon op zoek naar de volgende in zijn lijst van 'gebruiksvoorwerpen' totdat hij uiteindelijk degene vindt waarvan hij krijgt wat hij wil:)

Als prioriteit nr 1 drugs is dan boeien mensen je verder niet genoeg om een eeuwig durend vendetta tegen te zweren (want dan zou je hen prioriteit nr 1 moeten maken).

Er bestaan natuurlijk uitzonderingen, dus als hij hierna toch nog iets flikt, dan idd hem zn eigen penis voeren, maar totdat dat gebeurt is de beste optie hem gewoon als dood voor je verklaren.
Eerst dus maar even afwachten.

Me drol die tegen de rand van de bril langs schuurde moet ik weer schoonmaken.

Mensen die uitspraken doen zoals:

'Oh jij drinkt shakes? Moet je mee oppassen hoor! M'n neef is ermee gestopt en die is nu helemaal uitgezakt! Allemaal van die shakes. En het kost ook zoveel!'

'Ja ik drink er soms eentje, maar dat klopt niet hoor. Tis gewoon een supplement, beetje zoals je dagelijks veel kip of iets zou eten voor je eiwitten uit te halen.'

'Ja hoor, zal wel, wacht maar tot je stopt ermee.'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 23:11 ----------

Sterkte :(

Sterkte ermee

Sterkte

Thanks guys & girls! Dit blijft m'n nummer 1 motivatie bron om mijn dromen waar te maken

Terug
Naar boven