XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me moeder vond het leuk om me portomonee te verstoppen :mad: ik moet echt snel het huis uit.

k*tvogels die het leuk vinden mij om half 5 te wekken, terwijl de wekker pas voor 3 uur half staat :hamer:

Pfff broek kopen.
-5uur geslapen, Low carb, rot examen afgelegd, net cardio gedaan, 100 graden in de winkels, te kleine paskotjes, broeken die niet passen terwijl ik mini pootjes heb (of ze spannen aan de benen of je hebt 2m touw nodig zodat ze niet afzakken). Na 4 verschillende broeken hield ik het maar voor bekeken en heb ik een paar tshirts gekocht :o Ik zal wel wel een andere keer terugkomen.

Iemand uit Antwerpen kwam net een setje velgen wat ik te koop had staan ophalen (200km rijden), blijkt dat hij hier in NL max. 350 euro kan pinnen :(

Iemand uit Antwerpen kwam net een setje velgen wat ik te koop had staan ophalen (200km rijden), blijkt dat hij hier in NL max. 350 euro kan pinnen :(

Oplossing is eerst bij pinautomaat van bv abn amro pinnen en dan snel naar een pin vd postbank rijden en daar nog een x het max bedrag pinnen. deed ik vroeger altijd als bijna ik blut was en geld nodig had :D

Oplossing is eerst bij pinautomaat van bv abn amro pinnen en dan snel naar een pin vd postbank rijden en daar nog een x het max bedrag pinnen. deed ik vroeger altijd als bijna ik blut was en geld nodig had :D
Haha slim! Er stond eentje van de ING en eentje Rabobank. Bij die van ING had hij dus dat max. bedrag opgenomen, daarna had hij nogmaals bij die van ING geprobeerd omdat hij nog niet doorhad dat er een limiet op zat, en toen Rabo, maar daar kon hij dus ook niks opnemen. Niet snel genoeg dus blijkbaar. Daarna probeerde hij de rest over te maken via zijn mobiel, zat daar ook weer een limiet op van 250 euro :roflol: Wel vervelend voor beide partijen, maar we hebben gegevens uitgewisseld (ID-kaart, bankpas etc) en aangezien hij jarig vond ik het prima als hij de rest thuis zou overmaken.

Haha slim! Er stond eentje van de ING en eentje Rabobank. Bij die van ING had hij dus dat max. bedrag opgenomen, daarna had hij nogmaals bij die van ING geprobeerd omdat hij nog niet doorhad dat er een limiet op zat, en toen Rabo, maar daar kon hij dus ook niks opnemen. Niet snel genoeg dus blijkbaar.

Ah mogelijk hebben ze dat geintje dus opgelost. Heb het al bijna 20 jaar niet meer geprobeerd hoor, weet tegenwoordig mn financien wel aardig te managen;)

Sportschool is 3 dagen dicht, vanavond maar naar een andere toe half uur langer fietsen :(
1 locatie waar ik werk gaat 4 weken dicht, doei 8 tot 12 werk uren in de week...

Terug
Naar boven