MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mensen die op een housefeest een moshpit maken :')

Moet de eerste nog vinden die tegen mij aanbeukt op zoiets heeft gelijk een paar stoten in zn nek

Moet de eerste nog vinden die tegen mij aanbeukt op zoiets heeft gelijk een paar stoten in zn nek

Mooiste wat er is man, ga dan naar een slagerfestival oid als je er niet tegen kunt.

Irritatie in Portugal

Mooiste wat er is man, ga dan naar een slagerfestival oid als je er niet tegen kunt.

Mooiste wat er is :') hoeft echt niet met als ik met daar 3 pillen in mn mik omver gebeukt te worden als ik hem lekker sta te chillen bij main stage hoor

Pfff broek kopen.
-5uur geslapen, Low carb, rot examen afgelegd, net cardio gedaan, 100 graden in de winkels, te kleine paskotjes, broeken die niet passen terwijl ik mini pootjes heb (of ze spannen aan de benen of je hebt 2m touw nodig zodat ze niet afzakken). Na 4 verschillende broeken hield ik het maar voor bekeken en heb ik een paar tshirts gekocht :o Ik zal wel wel een andere keer terugkomen.

wat voor examen? had tot vorige week ook examens, heb er ook een paar verkloot ... :mad:

Op metal dinge ok, maar toch niet op een housefeest. Mensen gaan daar om wat chill te woussen en dan gaat zo'n randdebiel gaan moshen... :rolleyes:

Ik heb het bij hardstyle en hardcore wel is gedaan. Mensen die ook snoeihard aan het dansen zijn wat lachend weg duwen en je hebt zo een klein pitje :)

Slechtste training in maanden gehad, opwarmen voelde als een werkset. Morgen maar weer proberen

Ik heb het bij hardstyle en hardcore wel is gedaan. Mensen die ook snoeihard aan het dansen zijn wat lachend weg duwen en je hebt zo een klein pitje :)

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

net een shitload van m'n nieuwe pre-workout perongeluk opgesnoven. Deed het potje open en kwam redelijk wat poeder in m'n gezicht.

feelsweirdman.jpg

K*t training.. Als je weinig tijd hebt en alles vlug moet doen wil ook echt niks lukken. :mad: ik heb mijn training half gedaan, en geen eens mijn cardio kunnen doen. En bij DL fail ramde ik die stang vol mij scheenbenen in. Ik heb zitten vloeken als een christelijke met roid rage uit staphorst. :mad:

Nu hopen dat die geile folder sl*t nog langskomt, heb ik toch nog een meevallertje. :o

Je moet eens naar een psychobilly dingetje gaan en daar de pitt in duiken..........

Kunnen metal freaks nog wat van leren.

Maar idd, op house muziek.....kan me er niets bij voorstellen.

Je moet eens naar een psychobilly dingetje gaan en daar de pitt in duiken..........

Kunnen metal freaks nog wat van leren.

Maar idd, op house muziek.....kan me er niets bij voorstellen.

ben je potverdomme ziek?
ik ben heel nie een freak!

bij house moet ik denken aan dj jean ofwel jan.
ik snap niet hoe je daar op moshen kan.

Had vandaag problemen met m'n grip bij 90kg deadlift, liet bijna de barbell uit m'n klauwen fl*kkeren.
Even huilen hoor :roflol:

Trouwens, nu we het over moshpits en walls of death blabla hebben.
Dat vind ik nog best tof, zolang het maar bij metal is.
Maar what the **** is dit dan? Nieuwe rage ofzo?

http://www.youtube.com/watch?v=Z61ds2f0Gr0

Als ze dat hiero gaan doen dan stomp ik ze. :/

ben je potverdomme ziek?
ik ben heel nie een freak!

bij house moet ik denken aan dj jean ofwel jan.
ik snap niet hoe je daar op moshen kan.

Handjes op net boven de heup hoogte, handpalm naar beneden, vingertjes losjes naar beneden laten hangen. Tegen de schouder van een ander aanrijden en sorry zeggen. Moshen House Style

Terug
Naar boven