Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Had vandaag problemen met m'n grip bij 90kg deadlift, liet bijna de barbell uit m'n klauwen fl*kkeren.
Even huilen hoor :roflol:

Trouwens, nu we het over moshpits en walls of death blabla hebben.
Dat vind ik nog best tof, zolang het maar bij metal is.
Maar what the **** is dit dan? Nieuwe rage ofzo?

http://www.youtube.com/watch?v=Z61ds2f0Gr0

Als ze dat hiero gaan doen dan stomp ik ze. :/
Slamdancing. Hier heb je ook af een toe iemand die het probeert in een pit, maar die leert het vaak snel genoeg af. Meeste mensen hier in Nederland hebben daar (gelukkig) niet zo'n behoefte aan, en geven zo'n kneus gewoon een beuk.
(Circle) pits en walls of death zijn geniaal, maar slamdancing vind ik ronduit debiel.

----------

Nieuwe schoenen waardoor m'n achilleshielen letterlijk tot bloedens toe open liggen. Fijn.

Laatst bewerkt:
Sinds ik 270 euro voor dolce en gabanna schoenen betaal heb ik geen last meer van blaren
Ik draag mannenschoenen en al mn schoenen kosten maar 50-125 en nog nooit een blaar gehad in mn hele leven buiten toen eens wat buitensporig cardio deed voor een dag.

image_zpscdaf7244.jpg

Beetje vies en te lui om ze uit te doen :o

image_zpscdaf7244.jpg

Beetje vies en te lui om ze uit te doen :o
Waaaat, en dan nog zo'n lelijke dingen ook :roflol:

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:42 ----------

You wot mate

Dingen zijn duurder als jouw telefoon :roflol:

Mijn Nikes heb ik weggegeven aan een kerel in de gevangenis. :o
Degene van wie je de bich was???

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:44 ----------

Sjors, kan je Xyzyx ff zeggen hoe "mooi" (of stoer) vrouwen zijn schoenen vinden :roflol:

:roflol: zie er ook veel mbo turken en mocro's mee lopen.

Turken dragen altijd nep shit.

Vaak te herkennen aan enorme logos :o

Bij mij in de klas zit ook zo'n downie, wilde een Armani horloge gaan halen totdat ik er achter kwam dat hij er ook 1 had. Ding van hem ziet er zo goedkoop uit als de pest en nog vol overtuiging durven zeggen dat die echt is :roflol:

Om die troep te dragen moet je gewoon achterlijk zijn denk ik, ik zou me een debiel voelen moest ik nep shit dragen.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:48 ----------

Sjors, kan je Xyzyx ff zeggen hoe "mooi" (of stoer) vrouwen zijn schoenen vinden :roflol:

Mijn ma vond ze leuk dus Sjors vast ook wel

Turken dragen altijd nep shit.

Vaak te herkennen aan enorme logos :o

Bij mij in de klas zit ook zo'n downie, wilde een Armani horloge gaan halen totdat ik er achter kwam dat hij er ook 1 had. Ding van hem ziet er zo goedkoop uit als de pest en nog vol overtuiging durven zeggen dat die echt is :roflol:

Om die troep te dragen moet je gewoon achterlijk zijn denk ik, ik zou me een debiel voelen moest ik nep shit dragen.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:48 ----------

Mijn ma vond ze leuk dus Sjors vast ook wel
Armani horloges van €250-400 zijn gewoon echt hoor. De bijenkorf verkoopt geen neppe horloges :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koop dan dit als je voor lul wil lopen met dure schoenen.

Armani horloges van €250-400 zijn gewoon echt hoor. De bijenkorf verkoopt geen neppe horloges :p

De versie die ik wilde, en hij heeft kost 550 euro.

Ding van hem ziet er uit als een 10 euro Hema horloge met een Armani logo er op.

Misschien moet ik hem gewoon kopen kan die zelf zien dat dat kreng van hem nep is, al weet hij dat vast wel

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:52 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koop dan dit als je voor lul wil lopen met dure schoenen.

:roflol: Ik had wel gouden Gucci sneakers gezien, wel over nagedacht om ze te kopen

leverwaarden goed, cholesterol goed, bijnierhormonen goed, alvleesklier goed, witte bloedcellen goed, hematocriet goed, vitaminen goed, mineralen goed(ijzer licht verhoogd, komt door multivit ws).

Alles goed buiten acute klierkoorts antistoffen, terwijl ik preventieve antistoffen heb, en witte bloedcellen in theorie verhoogd zouden moeten zijn, en ik constant koorts maak en een zwelling de grootte van een ei op mn hals heb.

Huisarts snapt er niks van, viroloog snapt er niks van, morgen scan laten maken ivm Hogdekins, heel mn examenreeks weer naar de klote net zoals 2 jaar geleden.

leverwaarden goed, cholesterol goed, bijnierhormonen goed, alvleesklier goed, witte bloedcellen goed, hematocriet goed, vitaminen goed, mineralen goed(ijzer licht verhoogd, komt door multivit ws).

Alles goed buiten acute klierkoorts antistoffen, terwijl ik preventieve antistoffen heb, en witte bloedcellen in theorie verhoogd zouden moeten zijn, en ik constant koorts maak en een zwelling de grootte van een ei op mn hals heb.

Huisarts snapt er niks van, viroloog snapt er niks van, morgen scan laten maken ivm Hogdekins, heel mn examenreeks weer naar de klote net zoals 2 jaar geleden.

k*t man, sterkte

Sjors leeft niet meer

Terug
Naar boven