- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True thatArmani horloges e.d. vind ik echt treurig.
Als je een horloge wilt kopen koop dan een fatsoenlijke horloge ala Rolex, Breitling, Omega, Tissot, of Cartier.
Turken dragen altijd nep shit.
Vaak te herkennen aan enorme logos
Bij mij in de klas zit ook zo'n downie, wilde een Armani horloge gaan halen totdat ik er achter kwam dat hij er ook 1 had. Ding van hem ziet er zo goedkoop uit als de pest en nog vol overtuiging durven zeggen dat die echt is
Om die troep te dragen moet je gewoon achterlijk zijn denk ik, ik zou me een debiel voelen moest ik nep shit dragen.
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:48 ----------
Mijn ma vond ze leuk dus Sjors vast ook wel

Ben ik het niet mee eens, want welk normaal persoon kan een Rolex betalen? Zoveel is een horloge toch niet waard, tenzij geld geen enkele rol speelt. Ik vind de prijsklasse van een Armanihorloge een goede keus voor een student of iemand met een "normale" baan.Armani horloges e.d. vind ik echt treurig.
Als je een horloge wilt kopen koop dan een fatsoenlijke horloge ala Rolex, Breitling, Omega, Tissot, of Cartier.
Ben ik even blij dat dat soort volk niet op de uni rondlooptHahaha ik had ook vorig jaar wat Turken in mijn klas die liepen met neppe Gucci petten en schoenen rond. En van die overdreven grote nep merk horloges.![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
koop dan dit als je voor lul wil lopen met dure schoenen.
ja want iedereen heeft een geldboompje in zijn tuin staan.
Ben ik het niet mee eens, want welk normaal persoon kan een Rolex betalen? Zoveel is een horloge toch niet waard, tenzij geld geen enkele rol speelt. Ik vind de prijsklasse van een Armanihorloge een goede keus voor een student of iemand met een "normale" baan.
Ben ik even blij dat dat soort volk niet op de uni rondloopt![]()

Mag je zeker blij om zijn haha. Helaas ben ik niet intelligent genoeg voor de uni.![]()
Ik zou er voor gaan man! Je moet investeren voor de toekomst. Het lichaam van Rebel Wilson nu en Lara Croft binnen een jaartje. Ze zal nooit vergeten dat jij er altijd voor haar was.Als je geen geld hebt voor de dure luxe horloges kun je altijd nog voor goedkopere-maar kwalitatieve merken zoals Seiko, Timex, Michael Kors (Een zekere mate), Tissot, Citizen etc.
Maar als je horloges gaat kopen van kledingmerken betaal je al je geld aan het merk terwijl het gewoon een ziek goedkope k*t horloge is die zo kapot is. +Het is een kledingmerk, geen horlogemerk.
Hetzelfde vind ik gelden voor Armani, Gucci, D&G brillen.
God damnit.
OT:
Ik ben gewoon serieus episch chagrijnig omdat ik een dikke snol op twitter heb die de godganse dag eigenwijs doet over sport.
Gaat ze tweetten "1 uur gesport, 180 calorieen verbrand zo trots op mezelf"
"Pff, ik eet gezond, sport veel, maar toch kom ik aan. Ik ben denk ik gewoon spieren aan het kweken"
Ze had toevallig nog iemand op twitter die sporten die zei tegen haar dat ze echt geen kilo's aan spier aankomt, en vroeg hoeveel ze at.
Zegt ze 2800 kcal/dag, maar gezond weet waar ze mee bezig is enzo.
Zegt die gast Beter ga je richting 1400-1600 eten als vrouw, zoals dit ga je zeker aankomen.
Gaat ze helemaal trippen dat die kerel zich er niet mee moet bemoeien en hij nergens van weet en ze binnen een jaar wel het lichaam van lara croft heeft.
![]()
AAAAAARGGHH.
PS. Vroeg even via DM waar ze aan sport doet.
Zegt ze wii fit.
..............
..............
.............
ik bemoei me er maar niet mee.
PS. Vroeg even via DM waar ze aan sport doet.
Zegt ze wii fit.
..............
..............
.............
ik bemoei me er maar niet mee.
I don't even...Dat je je daar druk om kan maken zeg.. Verwijder dat wijf gewoon van twitter als je je er aan ergert. Als ze in real life zeurt, zeg je gewoon: hou je bek vieze snol. Klaar.Ergste is ook nog dat het zo'n verschrikkelijk arrogant wijf is die elke dag selfies posts en zichzelf helemaal geweldig vind. Helaas is het zo'n gezeik irl als ik haar plots overal blokkeer en verwijder.
Dat mensen sporten en een gezondere levenstijl aannemen, hardstikke goed natuurlijk.
Maar als ze gvd 2800 kcal per dag gaat eten en dan denkt dat ze kilo's aan spier in een weekje aankomt en dan arrogant gaat doen als iemand er wat van zegt.
En sowieso, wii fit als sport. Ze verbrand hooguit 180 kcal man.
Dat verbrand ik in een degelijke fapsessie al.
En ze loopt altijd in tanktops en shorts waar alle vetrollen tussen hangen.
Manman wat heb ik een zeikdag.
Hahaha zo denk ik er dus ook overDat je je daar druk om kan maken zeg.. Verwijder dat wijf gewoon van twitter als je je er aan ergert. Als ze in real life zeurt, zeg je gewoon: hou je bek vieze snol. Klaar.

Is toch maar twitter, boeiend. Zeg je desnoods gewoon dat het perrongelijk is gegaan als je het in beta taal wil doen.
Zaterdag schouder uit de kom geknalt tijdens het trainen bij RPB.
Vandaag porto gestolen.
Schijtweek.