- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Jij bent dan ook een heel ziek jongetje. Ik heb niks met n*gers. ( no pun )
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent dan ook een heel ziek jongetje. Ik heb niks met n*gers. ( no pun )
Bij , was dat wel het geval.Ziet er goed uit!! dus was nog helemaal bevroren toen het aankwam?

[/COLOR]
Ziet er goed uit!! dus was nog helemaal bevroren toen het aankwam?

Klopt. Aardig he, dat ik de moeite doe om die foto's voor je te uploaden.
![]()
Bij , was dat wel het geval.
ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik doe me best![]()
Waarom mad ?
Ik vind het echt tof om te zien hoe het echt er uit ziet, ik kon me er geen plaatje bij voorstellen en kan dat nu wel, denk andere leden ook.
BIG THANKS
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 22:50 ----------
Tuurlijk, heb ik er wat aan Ray! bedankt voor de info en jij ook nogmaals Barebald!
Ik kon me zoiets niet voorstellen dat het bevroren blijft, ik heb dat nog nooit gezien.
Ik weet dat van de supermarkt naar huis in een thermo tas al tricky is, dus dit vind ik heel innovatief dat het met een speciale verpakking zo per TNT ofzo kan en bevroren blijft.
Zxyzyx had toch niks gekocht daar, was skeptisch.. Heb niet teruggelezen, dacht dat t dat was iig. Np.
Is goed te eten dus, net 400gr naar binnen gewerkt. Moet je wel zelf kruiden anders is het geen ruk aan, maar dat is wel logisch.
Arnodsi had het gekocht + de 36-42 uur is wat de shop zelf zegt, ga er van uit dat dat wel klopt

Arnodsi had het gekocht + de 36-42 uur is wat de shop zelf zegt, ga er van uit dat dat wel klopt

mag ik vragen wat heb je voor die lading kip betaald?Ja oke. Volgende keer bestel ik wel ma/di/wo, de kans dat postnl t verdoet en je een dag extra moet wachten is te groot imo.

geef hem een pak slaag en zeg dat hij je teleurstelt en hij een beta eikel is die zich moet vermannen (srs)
sowieso in randstad later, en voor bodybuilding heeft hij 0% motivatie.Nah was weer de wekelijkse gangbang met Raw Power Baarn
al gedaan, werkt niet.
---------- Post added 8 June 2013 at 21:06 ----------
Zorg dat hij weer een doel krijgt in het leven, iets om voor te gaan. Misschien bodybuilding?
Zou in iedergeval beginnen met verhuizen uit Pekela naar betere oorden
doet ie niet, te veel hersencellen beschadigd bij hem.
Klote voor je jonge, die van mij waren s'avonds standaard lam dus weet een beetje wat je voelt.
Vanaf me 13/14 was ik standaard pleite tot laat, kan je ook beter doen.
Hij zal zelf in moeten zien dat ie een probleem heeft en dat een verslaving een cirkel is die doorbroken moet worden met of zonder hulp, in zijn geval denk ik met hulp.
Je moet hem zoals gezegd een doel geven, hij moet gaan trainen.
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 21:48 ----------
Ziet er goed uit!! dus was nog helemaal bevroren toen het aankwam?
Lig al vanaf 00:00 in bed, kan echt niet slapen. Om 01:30 ineens een bloedneus uit het niets, ik naar beneden rennen. Trap onder het bloed, toch maar terug naar bed. Wakker gelegen tot 05:30 nu is het al weer licht, ik nog steeds klaar wakker en heb geen idee hoe het komt. Gister ook wakker gelegen van 00:15 tot 03:45
Sterkte man! Als ik dat heb, helpt het als ik ergens anders ga liggen, op de bank in de woonkamer of op het logeerbed... als kind ging ik zelfs met m'n hoofd aan de voetenkant in mijn eigen bed liggen! Als het maar anders is dan normaal.

als kind ging ik zelfs met m'n hoofd aan de voetenkant in mijn eigen bed liggen! Als het maar anders is dan normaal.
Lig al vanaf 00:00 in bed, kan echt niet slapen. Om 01:30 ineens een bloedneus uit het niets, ik naar beneden rennen. Trap onder het bloed, toch maar terug naar bed. Wakker gelegen tot 05:30 nu is het al weer licht, ik nog steeds klaar wakker en heb geen idee hoe het komt. Gister ook wakker gelegen van 00:15 tot 03:45
Dat is een goeie! Ga ik onthouden voor de volgende keer, thanks.Sterkte man! Als ik dat heb, helpt het als ik ergens anders ga liggen, op de bank in de woonkamer of op het logeerbed... als kind ging ik zelfs met m'n hoofd aan de voetenkant in mijn eigen bed liggen! Als het maar anders is dan normaal.
Misschien minder feesten/drinken en een vaste slaap ritme creëren?
sowieso in randstad later, en voor bodybuilding heeft hij 0% motivatie.
doet ie niet, te veel hersencellen beschadigd bij hem.
haha, hij trainen zeker. hij lacht mij er om uit dat ik altijd in de sportschool zit.
Afgelopen jaren flink aangekomen neem ik aan? Zo ja, kijk eens naar een nieuw matras. Een goed matras wordt mede bepaald door je gewicht, en juist het matras wordt zo enorm vaak vergeten. 'Goed' en duur wil trouwens niet zeggen dat het matras per definitie bij jouw lichaam pastLig al vanaf 00:00 in bed, kan echt niet slapen. Om 01:30 ineens een bloedneus uit het niets, ik naar beneden rennen. Trap onder het bloed, toch maar terug naar bed. Wakker gelegen tot 05:30 nu is het al weer licht, ik nog steeds klaar wakker en heb geen idee hoe het komt. Gister ook wakker gelegen van 00:15 tot 03:45
Afgelopen jaren flink aangekomen neem ik aan? Zo ja, kijk eens naar een nieuw matras. Een goed matras wordt mede bepaald door je gewicht, en juist het matras wordt zo enorm vaak vergeten. 'Goed' en duur wil trouwens niet zeggen dat het matras per definitie bij jouw lichaam past