Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Betur plannen.

wat studeer je eigenlijk? economie ofzoiets was het toch?

handelswetenschappen idd. MSc economics. Creditcontract part time wel, volgend jaar nog 40 studiepunten ofzo

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 15:34 ----------

Mja, dan zou ik ziekteverlof moeten krijgen voor het niet behalen van mn propedeuse binnen de daarvoor gestelde tijd, want daar is dit verslag onderdeel van, en dat moet voor middernacht ingeleverd worden (digitaal) om nog mee te tellen voor die propedeuse. En ik móét mn propedeuse dit schooljaar behaald hebben. Denk niet dat ik daarvoor zomaar uitstel krijg. Had echt heel de dag uitgetrokken om ontknoping en conclusie te schrijven en daarna opmaak en annotatie en dergelijke, maar ben nog niet halverwege m'n ontknoping gekomen tot nog toe.
Ga maar weer eens verder...

kinderen bij de grootouders afzetten? Zullen ze toch wel begrijpen...

heb het eerder over het tentamen.

Laatst bewerkt:

Jep. Elke dag zit vol, werken, trainen, voltijd studie, stage, kids.
Maar inderdaad, had het eerder af moeten ronden. Gaat alleen niet altijd en het is heul veul werk, dit verslag. Vanmorgen om half 5 uit bed gegaan om alvast wat te gaan werken toen de kids nog sliepen. Dat soort dingen.

Wat studeer je?

Diep in hun hart willen ze allemaal weer fit zijn ook al ontkennen ze dit en hebben ze wel 100 mooie excuses waarom het niet nodig is.

Mijn vader deed precies hetzelfde.
Als kind lachte hij mij al uit met mijn Karate en kickboksen.

In zijn laatste levensjaren kwam ik er achter dat ie wel degelijk gaf om zijn fysiek en stiekem toch wat probeerde te doen als hometrainer en push ups en dat hij het nooit heeft willen en kunnen accepteren dat ik als 18 jarige fysiek sterker dan hem was en als kind aan het werk was om dat te worden en dus koos voor afkraken.
De verslavingen waren hem de baas dat heeft hem zijn leven gekost.

Pas maar op dat jij ook niet in de zelfde val loopt het was mij bijna gebeurt.

ik denk niet dat ik me ooit aan verslavingen kan laten bezwijken... ik snap ook niet wat er leuk aan is om 24/7 dronken te zijn terwijl je gewoon thuis bij je familie zit en dat je dan domme opmerkingen gaat maken. erg kloten, maar ik weet ook bijna zeker dat mijn vader 0% om zijn lichaam geeft. hij rookt stiekem, hij drinkt alleen alcohol (nooit water, frisdrank oid) en hij vreet ongezond (maar is niet dik). misschien is dit ook wel beter voor mij, ik weet dan wel dat ik later van de drank af moet blijven omdat ik dan weet dat ik net als hem kan worden.

Ben ik op zoek naar de kip om alles in 1 x klaar te maken, kan ik het nergens vinden... Dus vraag pa waar t is, zegt hij: ja paste niet in het budget.

Had iets opgevangen met zusje die mee was tijdens boodschappen dus trek kast open

3 bakken aardbeien, allemaal snoep, vriezer ligt vol ijsjes enz.

Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat er wel budget was geweest voor biefstuk dus die heb ik maar even geconfisqueerd. 500 gram biefstuk smaakt ook wel, ga ik zelf wel 500 gram kip halen maandag. :o

Ben ik op zoek naar de kip om alles in 1 x klaar te maken, kan ik het nergens vinden... Dus vraag pa waar t is, zegt hij: ja paste niet in het budget.

Had iets opgevangen met zusje die mee was tijdens boodschappen dus trek kast open

3 bakken aardbeien, allemaal snoep, vriezer ligt vol ijsjes enz.

Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat er wel budget was geweest voor biefstuk dus die heb ik maar even geconfisqueerd. 500 gram biefstuk smaakt ook wel, ga ik zelf wel 500 gram kip halen maandag. :o

Waarom bepaalt zusje boodschappen als ze niet meer thuis woont?

wou om pics van xyzyx zn zusje vragen, bedacht me net dat appel niet ver van de boom valt dus laat ma.

Waarom bepaalt zusje boodschappen als ze niet meer thuis woont?

Omdat ze dan hier zich vol kan vreten en als ze op kamers is weer skir kan leven. Altijd als ze thuis is kom ik in de problemen met eten, nu is wel duidelijk waarom.

Ga maar eens een la in de vriezer reserveren, stop ik die gewoon vol met vlees.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 16:10 ----------

wou om pics van xyzyx zn zusje vragen, bedacht me net dat appel niet ver van de boom valt dus laat ma.

Niet knap en stuk erger dan mij. Confirmed door een boel.

Omdat ze dan hier zich vol kan vreten en als ze op kamers is weer skir kan leven. Altijd als ze thuis is kom ik in de problemen met eten, nu is wel duidelijk waarom.

Ga maar eens een la in de vriezer reserveren, stop ik die gewoon vol met vlees.

In ander topic zei je dat je nog wel een la leeg had en 10kg vlees van die website wou bestellen?

En als je aan je vader vraagt waarom hij alles koopt wat je zusje wilt terwijl ze ergens woont, wat zegt hij daarop?

---------- Post added 9 June 2013 at 16:16 ----------

Ze is fokking lelijk en heeft een scheel oog en aan de post van xyzyx is af te leiden dat ze ook een verrot karakter heeft. Daarnaast heeft die bish mij geblokkeerd op facebook toen ik vroeg wat er met xyzyx aan de hand was (in de tijd dat hij ineens verdwenen was van dbb)

En als je aan je vader vraagt waarom hij alles koopt wat je zusje wilt terwijl ze ergens woont, wat zegt hij daarop?

---------- Post added 9 June 2013 at 16:16 ----------

Ze is fokking lelijk en heeft een scheel oog en aan de post van xyzyx is af te leiden dat ze ook een verrot karakter heeft. Daarnaast heeft die bish mij geblokkeerd op facebook toen ik vroeg wat er met xyzyx aan de hand was (in de tijd dat hij ineens verdwenen was van dbb)

Het boeit hem geen drol hij eet maar een paar keer per week thuis :o

kinderen bij de grootouders afzetten? Zullen ze toch wel begrijpen...

heb het eerder over het tentamen.

Zijn op vakantie en de andere wonen te ver weg..

HBO lerarenopleiding geschiedenis.
Klinkt makkelijk, is het ook wel qua niveau, alleen er gaat gewoon enorm veel tijd in steken.

Net als een gek mijn conclusie zitten tikken, ben er best tevreden over. Vanavond annotatie, literatuurlijst, opmaak etc regelen en dan denk ik dat het allemaal nog net zal gaan lukken :D

jij bent niet goed
HBO lerarenopleiding geschiedenis :roflol:

Zijn op vakantie en de andere wonen te ver weg..

HBO lerarenopleiding geschiedenis.
Klinkt makkelijk, is het ook wel qua niveau, alleen er gaat gewoon enorm veel tijd in steken.

Net als een gek mijn conclusie zitten tikken, ben er best tevreden over. Vanavond annotatie, literatuurlijst, opmaak etc regelen en dan denk ik dat het allemaal nog net zal gaan lukken :D

Inb4 mensen die over je leeftijd willen beginnen maar het niet durven.

Respect ieder geval dat je nog verder studeert op jouw leeftijd :)

Vraag me af of je fysieke massa zal helpen die koters in toom te houden :p

Jep. Elke dag zit vol, werken, trainen, voltijd studie, stage, kids.
Maar inderdaad, had het eerder af moeten ronden. Gaat alleen niet altijd en het is heul veul werk, dit verslag. Vanmorgen om half 5 uit bed gegaan om alvast wat te gaan werken toen de kids nog sliepen. Dat soort dingen.

Druk bestaan, netjes dat je al die zaken kunt combineren met serieus trainen.

Verdomme die computer...

Dus auto opstarten uitgezet; kreeg BSoD met foutmelding:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

0x00000050

Als ik hierop opzoek kan ik terugvinden:

-virus (lijkt me onwaarschijnlijk)
-probleem met RAM (lijkt me waarschijnlijker)

Enige probleem; alle tests of dergelijke zijn te branden op CD en heb toch wel geen CD mee zeker!

Iemand met verstand van zaken (of bekend met deze foutmelding) die een oplossing weet?

Terug
Naar boven