MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verdomme die computer...

Dus auto opstarten uitgezet; kreeg BSoD met foutmelding:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

0x00000050

Als ik hierop opzoek kan ik terugvinden:

-virus (lijkt me onwaarschijnlijk)
-probleem met RAM (lijkt me waarschijnlijker)

Enige probleem; alle tests of dergelijke zijn te branden op CD en heb toch wel geen CD mee zeker!

Iemand met verstand van zaken (of bekend met deze foutmelding) die een oplossing weet?

Ik weet wel een oplossing :trollface:

BsoD's zijn vaak ram problemen, althans in mijn geval......

jij bent niet goed
HBO lerarenopleiding geschiedenis :roflol:

Je mag oordelen wat je wilt, interesseert me hoegenaamd niets.

Inb4 mensen die over je leeftijd willen beginnen maar het niet durven.

Respect ieder geval dat je nog verder studeert op jouw leeftijd :)

Vraag me af of je fysieke massa zal helpen die koters in toom te houden :p

Helpt wel, maar niet doorslaggevend, houding en zelfvertrouwen zijn veel belangrijker.
En ik ben vaker aan studies begonnen, maar in het verleden niet altijd zo'n doorzetter geweest. Integendeel.

Druk bestaan, netjes dat je al die zaken kunt combineren met serieus trainen.

Thanks ;)

Geen apple...............sinds ik paar dagen mijn Iphone heb ...................

Apple hater.

Eet jij eigenlijk wel fruit meneertje de opreeter :D

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 16:58 ----------

Met apple hoeft dat nooit he ? Apple vriend !

Niets Apple hater, ik heb zelf een iPod touch en ben er tevreden van. Maar als huidige oplossing ben ik niets met Apple fanboy praat :p

Even bootable usb maken en zien wat dat geeft...

Heb nu ook 1 RAM bar eruit gehaald en tot nu toe gaat ie goed (is pc voor m'n grootouders, als Outlook en IE kan draaien zijn die tevreden...met 1 RAM bar moet dat wel goedkomen lijkt me)

Niets Apple hater, ik heb zelf een iPod touch en ben er tevreden van. Maar als huidige oplossing ben ik niets met Apple fanboy praat :p

Even bootable usb maken en zien wat dat geeft...

Heb nu ook 1 RAM bar eruit gehaald en tot nu toe gaat ie goed (is pc voor m'n grootouders, als Outlook en IE kan draaien zijn die tevreden...met 1 RAM bar moet dat wel goedkomen lijkt me)

Heb een shuffle in de aanbieding, ideaal voor sporten gezien grootte........een flesje whiskey en meet & greet en is de jouwe :D

Geen apple...............sinds ik paar dagen mijn Iphone heb ...................

Apple hater.

Eet jij eigenlijk wel fruit meneertje de opreeter :D

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 16:58 ----------

Met apple hoeft dat nooit he ? Apple vriend !

Mwaa.. Apple is niet perfect maar meestal is t na een restart weer opgelost. Nog nooit gehad dat ik iets opnieuw moest installeren of wat dan ook :p

Sinds mijn zusjes Mac hebben hoef ik hun ook niet meer te helpen... Enige probleemgevallen zijn de Windows computers en android apparaten hier in huis. True story :o

Ik sport met m'n iPod touch en hoofdtelefoon :p kom jij naar de meet?

Sorry bro, ben er niet bij. Train jij lekker met een touch ? Vind het al te groot. De Shuffle train ik ook al niet meer mee aangezien ik nu enkel nog los train en die kabeltjes naar mijn oren me mijn strot uitkomen. Zit in de weg (is psychisch hoor).

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 17:18 ----------

Mwaa.. Apple is niet perfect maar meestal is t na een restart weer opgelost. Nog nooit gehad dat ik iets opnieuw moest installeren of wat dan ook :p

Sinds mijn zusjes Mac hebben hoef ik hun ook niet meer te helpen... Enige probleemgevallen zijn de Windows computers en android apparaten hier in huis. True story :o

Enige nadeel wat ik tot nu toe gezien heb is dat de Phone niet gezien wordt als opslagapparaat maar dat alles via i-tunes moet. Op pics na dan, die gaan nog. Uitwisseling met niet apple gebruikers is dus wel lastig.

:cool:
Sorry bro, ben er niet bij. Train jij lekker met een touch ? Vind het al te groot. De Shuffle train ik ook al niet meer mee aangezien ik nu enkel nog los train en die kabeltjes naar mijn oren me mijn strot uitkomen. Zit in de weg (is psychisch hoor).

Ik steek die touch achteraan in m'n short (soms wat lastig maar gaat goed).
Kabel steek ik weg onder m'n tshirt zodat ie daar niet in de weg zit...ik vin het gezellig trainen. En zo moet ik ook tegen niemand praten, ik ga naar daar om te trainen. Als ik wil praten kom ik wel op DBB :cool:

ik denk niet dat ik me ooit aan verslavingen kan laten bezwijken... ik snap ook niet wat er leuk aan is om 24/7 dronken te zijn terwijl je gewoon thuis bij je familie zit en dat je dan domme opmerkingen gaat maken. erg kloten, maar ik weet ook bijna zeker dat mijn vader 0% om zijn lichaam geeft. hij rookt stiekem, hij drinkt alleen alcohol (nooit water, frisdrank oid) en hij vreet ongezond (maar is niet dik). misschien is dit ook wel beter voor mij, ik weet dan wel dat ik later van de drank af moet blijven omdat ik dan weet dat ik net als hem kan worden.

Zo dacht ik ook, pas jij maar op het zit al in je genen, begin er nooit aan ook al zit het leven ooit echt zo tegen.
Die troep is geen oplossing!

Mijn pa had van nature zelfs een atletisch gespierd lichaam zonder trainen en goed vreten.
Op en dag gaat het hard als je niet goed voor jezelf zorgt.

Vervelend he dat eindeloze laveloze gelul als ze gezopen hebben, mijn pa en ma konden er ook wat van.

:cool:

Ik steek die touch achteraan in m'n short (soms wat lastig maar gaat goed).
Kabel steek ik weg onder m'n tshirt zodat ie daar niet in de weg zit...ik vin het gezellig trainen. En zo moet ik ook tegen niemand praten, ik ga naar daar om te trainen. Als ik wil praten kom ik wel op DBB :cool:

Ik probeer ook altijd gewoon te gaan trainen om te gaan trainen, maar nu ik buiten mijn goede looks om ook een getraind lijf krijg en de vrouwen het altijd nodig vinden om met mij te praten .................

Zo dacht ik ook, pas jij maar op het zit al in je genen, begin er nooit aan ook al zit het leven ooit echt zo tegen.
Die troep is geen oplossing!

Mijn pa had van nature zelfs een atletisch gespierd lichaam zonder trainen en goed vreten.
Op en dag gaat het hard als je niet goed voor jezelf zorgt.

Vervelend he dat eindeloze laveloze gelul als ze gezopen hebben, mijn pa en ma konden er ook wat van.

heb jij ook ooit op een bepaald moment vaak aan de drank gezeten? ik denk namelijk niet dat ik naar de drank ga grijpen. als het leven echt tegenzit ga ik denk ik een bucketlist opstellen en dan dingen doen die ik altijd al wilde doen, niet zuipen. ik durf eigenlijk niet eens veel te drinken, ik ben ook nog nooit in mijn leven dronken geweest (wat al een mijlpaal is voor deze pussygeneratie). en idd, dat domme gelul kan vaak nooit ophouden.

heb jij ook ooit op een bepaald moment vaak aan de drank gezeten? ik denk namelijk niet dat ik naar de drank ga grijpen. als het leven echt tegenzit ga ik denk ik een bucketlist opstellen en dan dingen doen die ik altijd al wilde doen, niet zuipen. ik durf eigenlijk niet eens veel te drinken, ik ben ook nog nooit in mijn leven dronken geweest (wat al een mijlpaal is voor deze pussygeneratie). en idd, dat domme gelul kan vaak nooit ophouden.

Tot me 20 ste nooit een druppel of een sigaret aangeraakt door wat ik thuis mocht aanschouwen.

Daarna gingen dingen anders, het begon met af en toe meedoen met wat bier in het weekend.
Ik deed het sociaal, het was niet iets dat ik nodig had.
Er zijn nog allemaal dingen die je leven kunnen beïnvloeden zoals de meid waar je verliefd op wordt en mee gaat samen wonen, rookt zij? drinkt zij etc of vrienden waar je echt close mee bent en veel mee deelt, als hun steeds die dingen voor je neus doen en jij hebt een keer echt zo een dag dat je denkt van FTW geef mij nu maar ook wat want vanavond wil ik ff naar de klote, dan ben je al op weg.
Je zal nog verbaasd staan hoeveel mensen een partner keuze maken gedeeltelijk gebaseerd op de karakter eigenschappen van hun moeder of vader.
Een decennia later was ik stom verbaasd hoeveel ik eigenlijk toch op die ouders van me leek of hard op weg was om op hun te gaan lijken.
Opletten dus, altijd waakzaam blijven en 1 vaste regel hanteren, nooit in huis halen die bende.
Nu is het voor mij de laatste paar jaren 1 x in de maand of twee maanden een biertje of 5.

Van andere dingen zoals xtc heb ik geen spijt dat was op een enkele keer na heel erg leuk maar iets wat toen mijn zoon geboren werd totaal niet meer in mijn leven paste.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven