Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

is nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten? :dunno:

:roflol: komt door pinda. Hij had gisteren een link gepost over een account. Even met ccleaner alles verwijderen en het is terug in orde

Kou!

Waar is de zon? Ga toch gvd niet voor niets hoogzomer cutten. Zit hier met shirt met lange mouwen en colbertje aan, te rillen achter mn toetsenbord...

Reuma in me knieen not a single problem met BB..
k*t regen atm.

zoeits moet je subtiel brengen :P

gewoon wachten totdat ze et zelf zegt. meeste vrouwen zeuren altijd dat ze te dik zijn
zodra ze het zelf zegt kan je zeggen dat je haar er wel in mee wilt helpt

Ik heb het benaderd als een nuke die op scherp staat en die ieder moment kan afgaan..
Nu heb me eigen regel overtreden ; nooit iets over het gewicht van een chick zeggen. Kunnen ze simpelweg niet mee omgaan.

Ik heb het benaderd als een nuke die op scherp staat en die ieder moment kan afgaan..
Nu heb me eigen regel overtreden ; nooit iets over het gewicht van een chick zeggen. Kunnen ze simpelweg niet mee omgaan.
je moet het gewoon iets vaker zeggen, dan went ze er vanzelf aan

ook koosnaamjes als ''dik biggetje van me ''kunnen een stimulans zijn

's morgens als je wakker word een briefje achter laten : ''als je 10kg afvalt noem ik je geen dik biggetje meer ''

voor je het weet ben je weer vrijgezel en heb je geen gezeik meer

Hmm, ikzelf maak er wel opmerkingen over. Gewoon, om met ze te kloten. Wel vaak naar aanleiding van iets dat zij zeggen over mijn kledingstijl of levensstijl. Dan zeg ik iets over hun hangtieten of platte reet, zoals veel Hollandse vrouwen dat hebben. Als ik echt op dreef ben, vind ik het prachtig om ze aan het huilen te maken en dat ze dan stampvoetend het pand verlaten xD

Kou!

Waar is de zon? Ga toch gvd niet voor niets hoogzomer cutten. Zit hier met shirt met lange mouwen en colbertje aan, te rillen achter mn toetsenbord...

mietje ;D

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 11:16 ----------

Hmm, ikzelf maak er wel opmerkingen over. Gewoon, om met ze te kloten. Wel vaak naar aanleiding van iets dat zij zeggen over mijn kledingstijl of levensstijl. Dan zeg ik iets over hun hangtieten of platte reet, zoals veel Hollandse vrouwen dat hebben. Als ik echt op dreef ben, vind ik het prachtig om ze aan het huilen te maken en dat ze dan stampvoetend het pand verlaten xD

haha zo empatisch ;)

Derde dag met hoofdpijn. :sad:

Geen enkel wijf ziet jou als relatie materiaal, dus je hebt weinig te verliezen

Wauw, je maakt mij nu helemaal onzeker, angstig en verdrietig barebald. Arme ik.

Wauw, je maakt mij nu helemaal onzeker, angstig en verdrietig barebald. Arme ik.

Dat zou ik sowieso zijn, met je 110kg deadlift en een daginname van 2000 kcal. Lever je ballen maar in, dan stuur ik ze door naar je vriendin zodat ze ze in je waffel kan proppen. Lekker rustig.

Bummer moment van vandaag:

Net een pakketje op de post gedaan, man had betaald via ideal.

Kom ik thuis mail hem het track en trace nr blijkt hij gisteravond al de betaling te hebben geannuleerd, wegens geld gebrek...

Dus na wat op en neer mailen tot de conclusie gekomen dat het ons allebei 6.75 kost.

Hij stuurt het terug op zijn kosten.

Schat ik heb het nodig dat je me een compliment geeft,
Vind me zelf dik, heb hang t**ten, geen heupen,

Schat : zie dit als een compliment, aan je ogen mankeer je niks zo te horen :D

Dat zou ik sowieso zijn, met je 110kg deadlift en een daginname van 2000 kcal. Lever je ballen maar in, dan stuur ik ze door naar je vriendin zodat ze ze in je waffel kan proppen. Lekker rustig.
Muwhahaha, ik mag jou wel. Wou dat jij mijn moeder was, hihi:) Gingen we samen naar Janis Joplin luisteren en havermoutkoeken bakken:o

Terug
Naar boven