JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
paniek op dbb aangezien de meesten krap aan nederlands kunnen![]()
wot u mait?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paniek op dbb aangezien de meesten krap aan nederlands kunnen![]()
is nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten?![]()
komt door pinda. Hij had gisteren een link gepost over een account. Even met ccleaner alles verwijderen en het is terug in ordeKou!
Waar is de zon? Ga toch gvd niet voor niets hoogzomer cutten. Zit hier met shirt met lange mouwen en colbertje aan, te rillen achter mn toetsenbord...

zoeits moet je subtiel brengen
gewoon wachten totdat ze et zelf zegt. meeste vrouwen zeuren altijd dat ze te dik zijn
zodra ze het zelf zegt kan je zeggen dat je haar er wel in mee wilt helpt
je moet het gewoon iets vaker zeggen, dan went ze er vanzelf aanIk heb het benaderd als een nuke die op scherp staat en die ieder moment kan afgaan..
Nu heb me eigen regel overtreden ; nooit iets over het gewicht van een chick zeggen. Kunnen ze simpelweg niet mee omgaan.
Kou!
Waar is de zon? Ga toch gvd niet voor niets hoogzomer cutten. Zit hier met shirt met lange mouwen en colbertje aan, te rillen achter mn toetsenbord...
Hmm, ikzelf maak er wel opmerkingen over. Gewoon, om met ze te kloten. Wel vaak naar aanleiding van iets dat zij zeggen over mijn kledingstijl of levensstijl. Dan zeg ik iets over hun hangtieten of platte reet, zoals veel Hollandse vrouwen dat hebben. Als ik echt op dreef ben, vind ik het prachtig om ze aan het huilen te maken en dat ze dan stampvoetend het pand verlaten xD

Hmm, ikzelf maak er wel opmerkingen over. Gewoon, om met ze te kloten. Wel vaak naar aanleiding van iets dat zij zeggen over mijn kledingstijl of levensstijl. Dan zeg ik iets over hun hangtieten of platte reet, zoals veel Hollandse vrouwen dat hebben. Als ik echt op dreef ben, vind ik het prachtig om ze aan het huilen te maken en dat ze dan stampvoetend het pand verlaten xD
Wauw, je maakt mij nu helemaal onzeker, angstig en verdrietig barebald. Arme ik.
Ook dan worden ze booszoeits moet je subtiel brengen
gewoon wachten totdat ze et zelf zegt. meeste vrouwen zeuren altijd dat ze te dik zijn
zodra ze het zelf zegt kan je zeggen dat je haar er wel in mee wilt helpt

Muwhahaha, ik mag jou wel. Wou dat jij mijn moeder was, hihiDat zou ik sowieso zijn, met je 110kg deadlift en een daginname van 2000 kcal. Lever je ballen maar in, dan stuur ik ze door naar je vriendin zodat ze ze in je waffel kan proppen. Lekker rustig.
Gingen we samen naar Janis Joplin luisteren en havermoutkoeken bakken