Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gister om 16.40 voor het eerst sups besteld:

Whey Protein Instant 2,5 kg (Choco), aantal:1, prijs: 49.50
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
NightProtein - Casein Pro 90 2x 1000 gr, aantal:1, prijs: 50.00
Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50

133,45 euro bij elkaar.

Hoop dat het ene beetje aanslaat.
Hoop dat het morgen binnenkomt dan kan ik na het trainen morgen meteen me sups proberen.

Je moet werkdagen rekenen hé jongens.
Als je bij dezelfde bank als de leverancier hebt ontvangen ze het geld de dag zelf nog bij andere banken duurt dit normaal een dag.
Wanneer XXL het bedrag voor 15u binnenheeft sturen ze het gelijk op.

Zit een weekend tussen bro', ik denk morgen of donderdag...

net ook weer besteld trouwens, beta alaline, green magnitude, synta6 cream and cookies en syntha6 vanilla ice :D

Je moet werkdagen rekenen hé jongens.
Als je bij dezelfde bank als de leverancier hebt ontvangen ze het geld de dag zelf nog bij andere banken duurt dit normaal een dag.
Wanneer XXL het bedrag voor 15u binnenheeft sturen ze het gelijk op.

jongetjes :rolleyes:

als ik normaal op een maandag voor 16 uur betaal heb ik de shizzel woensdag

dus logischer wijze als ik vrijdag voor 16 uur betaal, had ik gehoopt het vandaag te hebben...

Gister om 16.40 voor het eerst sups besteld:

Whey Protein Instant 2,5 kg (Choco), aantal:1, prijs: 49.50
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
NightProtein - Casein Pro 90 2x 1000 gr, aantal:1, prijs: 50.00
Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50

133,45 euro bij elkaar.

Hoop dat het ene beetje aanslaat.
Hoop dat het morgen binnenkomt dan kan ik na het trainen morgen meteen me sups proberen.

dat de whey aanslaat???:rolleyes:

Het is maar een ideetje, maar bij de t-shirts die je verkoopt kun je bijvoorbeeld de lengte en de breedte erbij zetten als hij open ligt en als het een stretchstof is of niet. Zo kunnen de klanten vergelijken met wat ze thuis hebben:dunno:?

donderdag betaald vandaag gearriveerd

5 kg whey + 5 kg complex carb :)

bevindingen

Mijn complex carb was na oplossing korrelig. Ik ga dus die 100 g in stukjes verdelen en niet zomaar 500 ml melk en 100 complex carb drekt de shakebeker in :)

Mijn kokos whey smaakte eigenlijk goed maar er was telkes een zurig nasmaakje aan ... kan zijn omdat er nog restjes dextrojuice en complex carb zaten in mijn shake beker :p

In ieder geval ik ben blij over de snelle levering en de goeie prijs :)

Zondagnacht betaald , vandaag gearriveerd . Prima service wederom :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.529
Het is maar een ideetje, maar bij de t-shirts die je verkoopt kun je bijvoorbeeld de lengte en de breedte erbij zetten als hij open ligt en als het een stretchstof is of niet. Zo kunnen de klanten vergelijken met wat ze thuis hebben:dunno:?

ik zal daar eens naar kijken.... we komen met meer shirts dus mss wel handig.

yow rene, bestelling was er vandaag, alleen was de doos zo stuk (open) dat je de 2,5 kilo potten whey er zo kon uithalen.

gelukkig zat alles van de bestelling er nog in...

maar zo mis ik wel eventuele samples :sad:

moet ik dit ook naar info@xxl sturen?

hier 2 foto's

2612f7t.jpg

28bramd.jpg

• #6.531
DPD is echt een drama.. ik ga eens overleggen hier met TNT.. DPD gooit en smijt met de spullen..

yow rene, bestelling was er vandaag, alleen was de doos zo stuk (open) dat je de 2,5 kilo potten whey er zo kon uithalen.

gelukkig zat alles van de bestelling er nog in...

maar zo mis ik wel eventuele samples :sad:

moet ik dit ook naar info@xxl sturen?

hier 2 foto's

2612f7t.jpg

28bramd.jpg

• #6.532
we hebben ook stevigere dozen besteld .. maar tegen hoe DPD omgaat met de dozen is niets bestemd.

TNT mong*len echt hoor.....had ik ook een keer maar toen was er een pot open gegaan..de helft pleite :mad: gelukkig vervangende pot gekregen , waarvoor dank !!
Ook nog een keer gehad met een moederbord..heel de doos naar de donder. Snap echt niet waar ze soms mee bezig zijn.

Succes Rene

Tgaat hem niet om de dozen,tgaat hem erover hoe ermee om wordt gegaan.
Tnt nooit problemen mee had,hangt er natuurlijk vanaf wie het pakketje leverd.

zelfde gezeik als met kpn...wanneer het punt aanbreekt dat je ZZP'ers moet gaan inhuren zal je kwaliteit ook dalen.

Ik heb ook Whey van XXL Nutrition. Bij mij lost het niet zo makkelijk op, ik moet echt flink schudden voordat het zich oplost. Hebben hier meer mensen last van? Aangezien ik het meestal uit een glas drink is het lastig om te schudden.

Ik heb ook Whey van XXL Nutrition. Bij mij lost het niet zo makkelijk op, ik moet echt flink schudden voordat het zich oplost. Hebben hier meer mensen last van? Aangezien ik het meestal uit een glas drink is het lastig om te schudden.

Tijd voor een shakebeker of maatbeker en garde.

Ah, mooi. Daar was ik nog niet op gekomen. Thanks! :)

• #6.540

gebruik een shaker.. dan heb je 0,0 problemen

Terug
Naar boven