crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, ik voelde me leeg en eenzaam
Verlos mij uit mijn lijden.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik voelde me leeg en eenzaam
Verlos mij uit mijn lijden.Hoe doen ze dat dan? Zeggen dat ze de dag ervoor een half uurtje hebben gesport ofzo?

Mijn ma doet het door te zeggen dat ze geen overgewicht heeft.
Iets dat mij verbaast want ondanks dat ze niet dik is is alles zo vormloos en uitgezakt als wat, t enige wat wel een vorm heeft is haar buik die er uit ziet alsof ze 9 maanden zwanger is.![]()

Ze heeft precies zo'n bulk buik.
Maar verder is ze niet echt dik maar gewoon vormloos en uitgezakt![]()
Net zoals veel tienermeisjes van 25 tegenwoordig xD

mn tante heeft dat gehad omdat haar binnenste buikspier was afgescheurd door haar zwangerschap, ms dat het daaraan ligt.
Was echt freaky.
kan ook, zit in de familie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe doen ze dat dan? Zeggen dat ze de dag ervoor een half uurtje hebben gesport ofzo?

kan ook, zit in de familie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"gebak is eigenlijk niet goed hè YOGI?"
"ja ik kan nu wel geen gebak pakken maar misschien word ik zo wel doorgereden dusja ik geniet ervan"
"normaal pak ik geen snoep"
Mensen die gaan vertellen hoe ze met voeding bezig zijn. Sterke argumenten als "tsja ik heb altijd dit gewicht al gehad dus het gaat er moeilijk af" krijg ik dan te horen. Mijn super sociale antwoord: "als je je toch goed voelt dan is het prima". Het lijkt er ook wel een beetje op dat mensen het irritant vinden dat ik zonder problemen de taart/ snoep/ koek kan laten liggen. Aggja ze wennen er maar aan![]()

nog steeds beter contact met chicks dan ikZou vanavond met vrienden wat gaan doen, kwam chick aan dat ze tijd had en of ik film wilde kijken. Dus afspraak met vrienden verzet.
Loopt dat wijf nu te zeiken dat ze hoofdpijn heeft en toch niet mag en vervolgens ja maar we gaan vrijdag wel toeren met toch? (Met een vriendin van haar er bij)
Moet vrijdag gewoon die vriendin proberen te zoenen voor t gezicht van dat andere wijf. Nu heb ik vanavond niks te doen![]()

Gewoon cutten tot 10% zodat je levenslang kan fappen op je spiegelbeeldgekke daffy, wie heeft er chicks nodig als je 135kg kan benchenGewoon cutten tot 10% zodat je levenslang kan fappen op je spiegelbeeld
![]()