AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe doen ze dat dan? Zeggen dat ze de dag ervoor een half uurtje hebben gesport ofzo?

Mijn ma doet het door te zeggen dat ze geen overgewicht heeft.

Iets dat mij verbaast want ondanks dat ze niet dik is is alles zo vormloos en uitgezakt als wat, t enige wat wel een vorm heeft is haar buik die er uit ziet alsof ze 9 maanden zwanger is. :roflol:

Mijn ma doet het door te zeggen dat ze geen overgewicht heeft.

Iets dat mij verbaast want ondanks dat ze niet dik is is alles zo vormloos en uitgezakt als wat, t enige wat wel een vorm heeft is haar buik die er uit ziet alsof ze 9 maanden zwanger is. :roflol:

????????????

xD heerlijke praat over moeders zo op de ochtend, xivis

Net zoals veel tienermeisjes van 25 tegenwoordig xD

Ze heeft precies zo'n bulk buik.

Maar verder is ze niet echt dik maar gewoon vormloos en uitgezakt :roflol:

mn tante heeft dat gehad omdat haar binnenste buikspier was afgescheurd door haar zwangerschap, ms dat het daaraan ligt.

Was echt freaky.

Net zoals veel tienermeisjes van 25 tegenwoordig xD

Tienermeisjes van 25? :roflol:

Denk dat de meest tienermeisjes met slecht figuur wel dikker zijn dan mijn ma :o

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 15:42 ----------

mn tante heeft dat gehad omdat haar binnenste buikspier was afgescheurd door haar zwangerschap, ms dat het daaraan ligt.

Was echt freaky.

Ik denk dat ze gewoon geen spieren heeft

Hoe doen ze dat dan? Zeggen dat ze de dag ervoor een half uurtje hebben gesport ofzo?

"gebak is eigenlijk niet goed hè YOGI?"
"ja ik kan nu wel geen gebak pakken maar misschien word ik zo wel doorgereden dusja ik geniet ervan"
"normaal pak ik geen snoep"

Mensen die gaan vertellen hoe ze met voeding bezig zijn. Sterke argumenten als "tsja ik heb altijd dit gewicht al gehad dus het gaat er moeilijk af" krijg ik dan te horen. Mijn super sociale antwoord: "als je je toch goed voelt dan is het prima". Het lijkt er ook wel een beetje op dat mensen het irritant vinden dat ik zonder problemen de taart/ snoep/ koek kan laten liggen. Aggja ze wennen er maar aan :)

kan ook, zit in de familie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bbTC7.gif

"gebak is eigenlijk niet goed hè YOGI?"
"ja ik kan nu wel geen gebak pakken maar misschien word ik zo wel doorgereden dusja ik geniet ervan"
"normaal pak ik geen snoep"

Mensen die gaan vertellen hoe ze met voeding bezig zijn. Sterke argumenten als "tsja ik heb altijd dit gewicht al gehad dus het gaat er moeilijk af" krijg ik dan te horen. Mijn super sociale antwoord: "als je je toch goed voelt dan is het prima". Het lijkt er ook wel een beetje op dat mensen het irritant vinden dat ik zonder problemen de taart/ snoep/ koek kan laten liggen. Aggja ze wennen er maar aan :)

Oh zo ja. In ieder geval wel een goede reactie van je. Zolang ze zich goed voelen is het ook prima. Je kunt ook gewoon zeggen dat ze zich niet tegen jou hoeven te verantwoorden, misschien houden ze er dan wel mee op. Al willen ze het waarschijnlijk gewoon voor zichzelf goedpraten.

Nee man, dat is gewoon gepest. Nu moet je voor jezelf opkomen en ze intimideren. Laat niet met je sollen maat. Respect is belangrijk om te krijgen. Neem je pijl & boog mee.

Zou vanavond met vrienden wat gaan doen, kwam chick aan dat ze tijd had en of ik film wilde kijken. Dus afspraak met vrienden verzet.

Loopt dat wijf nu te zeiken dat ze hoofdpijn heeft en toch niet mag en vervolgens ja maar we gaan vrijdag wel toeren met toch? (Met een vriendin van haar er bij)

:fuu:

Moet vrijdag gewoon die vriendin proberen te zoenen voor t gezicht van dat andere wijf. Nu heb ik vanavond niks te doen :sad:

Waarom zeg je überhaupt iets af voor een chick? Zeker als het zo pril is?

De vriendin van mn zus die (omdat ze een bijbaan heeft gehad in de sportschool) álles over krachttraining ed denkt te weten..
Pffff -.-'

Zou vanavond met vrienden wat gaan doen, kwam chick aan dat ze tijd had en of ik film wilde kijken. Dus afspraak met vrienden verzet.

Loopt dat wijf nu te zeiken dat ze hoofdpijn heeft en toch niet mag en vervolgens ja maar we gaan vrijdag wel toeren met toch? (Met een vriendin van haar er bij)

:fuu:

Moet vrijdag gewoon die vriendin proberen te zoenen voor t gezicht van dat andere wijf. Nu heb ik vanavond niks te doen :sad:
nog steeds beter contact met chicks dan ik

:fa:

Terug
Naar boven