AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

morgen weer 6:00 beginnen op werk... :(
Nou ja.. beter dan dat ik nu weer terug zou moeten..

Op zich vind ik 6:00 geen probleem.. zomers als het licht is als je om 5:00 opstaat.. maar het is nu alweer donker om die tijd.

morgen weer 6:00 beginnen op werk... :(
Nou ja.. beter dan dat ik nu weer terug zou moeten..

Op zich vind ik 6:00 geen probleem.. zomers als het licht is als je om 5:00 opstaat.. maar het is nu alweer donker om die tijd.

En in de avond alweer sneller donker :(

Zouden we nog een hittegolf krijgen dit jaar? Hoop van wel

ga maar eens de zomer in met een bodyweight >100 kg , doe mij winter mar

Dik zijn is klote, junkfood is zo verleidelijk, en we zijn allemaal zo arrogant om te denken dat wij het eetgedrag wel onder controle kunnen houden:rolleyes:

morgen weer werken na 3,5 week vakantie te hebben gehad:O dat doet weer pijn als de wekker gaat.....

Kan iemand mij vertellen wat een com surrogate is?
Mijn laptop doet moeilijk, en hij begon net over een com surrogate ofzo

ga maar eens de zomer in met een bodyweight >100 kg , doe mij winter mar
zo hoog hoef ik niet te komen.. maar ik eet best aardig (3000kcal).. maar kom gewoon niet best aan...
Maar kan me voorstellen dat dat anders is ja. ;)

---------- Post added 14 August 2013 at 22:36 ----------

Volgend jaar dubbel genieten.

Check je tel :cool:
ga ik zeker wel doen! en ook met een mooi fysiek! :D
enne.. TOF!!!! ben blij!! :)

zo hoog hoef ik niet te komen.. maar ik eet best aardig (3000kcal).. maar kom gewoon niet best aan...
Maar kan me voorstellen dat dat anders is ja. ;)

3000kcal zit je toch sneller aan dan verwacht :P

soms is 1 maaltijd al 2000kcal. flink wat pasta met gehakt en tomatensaus. duurt dan wel 1 uur om op te eten

3000kcal zit je toch sneller aan dan verwacht :P

soms is 1 maaltijd al 2000kcal. flink wat pasta met gehakt en tomatensaus. duurt dan wel 1 uur om op te eten
vond ik uiteindelijk ook. Maar het is best aardig wat voor zo iemand als ik (lengte en gewicht... ) ;)
ik heb geeneens 1 uur pauze. :D... moet het meestal maar even tussendoor uit de hand eten....

Eet nu 2300 en heb hele dag honger

32,4

Ben wel dik

Terug
Naar boven