AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Angelus heeft gewoon dikke botten

• Like
Waarderingen: mat
Sta ook niet op 30 denk ik, zie pics

Of jij schat jezelf te laag in dat kan ook

ben vrij zeker van mn VP, zie ondertussen terug sIxPaCkJwZ en sta op 89,5kg (dus ongeveer 15% nu) -> 75,6kg VVM

hoe dan ook blijft mn punt geldig, je hebt ofwel meer, ofwel evenveel vvm als ik -> meer eten;)

ben vrij zeker van mn VP, zie ondertussen terug sIxPaCkJwZ en sta op 89,5kg (dus ongeveer 15% nu) -> 75,6kg VVM

hoe dan ook blijft mn punt geldig, je hebt ofwel meer, ofwel evenveel vvm als ik -> meer eten;)
bro VVM boeit toch niet? Ieder lichaam is anders ...
Ik zat zelf ook op 2200kcal hoor met +-79kg VVM. xyxyxy zit aan juice, weegt een stuk minder dan me en moet bijna 2x zoveel eten om niet af te vallen. JWdoetookmee eet meer in zijn cut dan ik in mijn bulk. Robke zit rond de 2000kcal en weegt/woog 110kg, dunno vvm
En zo zullen er nog wel wat voorbeelden zijn

Laatst bewerkt:
bro boeit toch niet wie het meeste vvm heeft? Ieder lichaam is anders ...
Ik zat zelf ook op 2200kcal hoor met +-79kg VVM

dat is mn punt ook niet, punt is dat je onderhoud bepaald wordt door je hoeveelheid vvm (tenzij je een of andere gigantische afwijking hebt waardoor je eten bizar slecht verteert en veel meer moet eten, minder moeten eten valt bij mijn weten niet voor:scratch:)

Wees eens niet zo snel :mad: het is al laat!
maw check slowpokedit

dat is mn punt ook niet, punt is dat je onderhoud bepaald wordt door je hoeveelheid vvm (tenzij je een of andere gigantische afwijking hebt waardoor je eten bizar slecht verteert en veel meer moet eten, minder moeten eten valt bij mijn weten niet voor:scratch:)

er zijn heel veel meer factoren die je stofwisseling bepalen

Wees eens niet zo snel :mad: het is al laat!
maw check slowpokedit

dan heb jij en robke waarschijnlijk heel wat onnodig spierverlies geleden, ofwel zitten jullie aan de roids, ofwel is alles wat ik ooit gelezen heb over cutten compleet fout.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 23:31 ----------

er zijn heel veel meer factoren die je stofwisseling bepalen

je kan toch onmogelijk meer energie uit voeding halen dan dat er inzit? 1ste wet thermodynamica enzo...
Dus tenzij je lichaam allerlei functies uitschakelt, of op een lager tempo uitvoert, zie ik niet in hoe je weg kan komen met minder eten dan dat je nodig hebt (zonder spierverlies te lijden):dunno:

edit: natuurlijk de optie vergeten dat de energiewaarden die op de verpakking staan niet de energie is die er in zit, maar de gemiddelde energie die een gemiddelde stofwisseling eruit kan halen. (dus met een beter dan gemiddeld optimale stofwisseling kan je idd meer uit voeding halen en moet je minder eten dan dat er op de verpakking van energiewaarden staat)

Laatst bewerkt:
Stelletje wijven.

dan heb jij en robke waarschijnlijk heel wat onnodig spierverlies geleden, ofwel zitten jullie aan de roids, ofwel is alles wat ik ooit gelezen heb over cutten compleet fout.

je kan toch onmogelijk meer energie uit voeding halen dan dat er inzit? 1ste wet thermodynamica enzo...
Dus tenzij je lichaam allerlei functies uitschakelt, of op een lager tempo uitvoert, zie ik niet in hoe je weg kan komen met minder eten dan dat je nodig hebt (zonder spierverlies te lijden):dunno:
edit: natuurlijk de optie vergeten dat de energiewaarden die op de verpakking staan niet de energie is die er in zit, maar de gemiddelde energie die een gemiddelde stofwisseling eruit kan halen. (dus met een beter dan gemiddeld optimale stofwisseling kan je idd meer uit voeding halen en moet je minder eten dan dat er op de verpakking van energiewaarden staat)
Ja man, we hebben super veel spiermassa ingeleverd :rolleyes:

Dit is toch voor iedereen anders?

Het idd het metabolisme van een wijf :fuu:

de efficiëntie van je stofwisseling verschilt heel erg per persoon, niet zo ver doordenken. als je stofwisseling zo efficiënt mogelijk zou zijn dan zou je onderhoud wss nog geen 2000 kcal zijn

de efficiëntie van je stofwisseling verschilt heel erg per persoon, niet zo ver doordenken. als je stofwisseling zo efficiënt mogelijk zou zijn dan zou je onderhoud wss nog geen 2000 kcal zijn

had het al toegevoegd aan mn post:)

mijn stofwisseling is lekker k*t (evolutionair gezien) -> mag ****ing veel vreten en val af :D

even tussendoor: @Getxxl: je staat tegenwoordig op mijn negeerlijst, indien je me iets te melden hebt, mag dat altijd in karma

:trollface:

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 23:40 ----------

post jij dan eens wat pics ...

wanneer ik op 9% sta broeder :)

Wou net met je delen hoe je 12 kg vet kunt verliezen in 3 weken ZONDER spierverlies. Past alleen niet in een karma berichtje.

:roflol: goed excuus aangezien dat nooit gaat gebeuren
Volgens mij durf je gewoon niet! p*ssy ...

Ow en getXXL, 2641 :trollface:

Terug
Naar boven