- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
rook een joint dan
Good advice bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan ben je helaas nog niet gestoptMehhh ik red het wel
Ik rook zo af en toe nog eens een sigaretje in het weekend, daar laat ik het dan bij. Dat gaat al een jaar goed zo, dus moet nu ook lukken
Edit: misschien doordat ik af en toe nog rook.![]()

True. Je bent niet gestopt hell, want gestopt is gestopt. Je bent alleen sterk geminderd
Ik ben met zo'n 400 sigaretten per maand geminderd 
Ze krijgt al alles wat ze kan krijgen, en dat is bijna niks als je nog als ''zelfstandige'' werkt. Pas als ze 100% stopt, of in loondienst had gewerkt, krijgt ze meer. 't probleem is dat ze al 30 jaar + als zelfstandige gewerkt heeft, en dus niet in loondienst, dan krijg je nou eenmaal bijna niks van de overheid.. Nu genoeg hierover![]()

Apart, dacht dat je als zelfstandige nog steeds recht had op bijstand.
Wel ironisch op zich dat sommige mensen krom liggen terwijl ik iemand betaal om zo veel mogelijk geld bij de staat weg te plukken.
Net als kennissen waarvan de opa en oma op de kleinkinderen passen waarvoor ze vervolgens van de staat geld krijgen en voor de andere demente oma hebben ze een pgb van 40.000 euro om alle zorg te regelen die ze nodig heeft. Dat terwijl ze een gezamenlijk inkomen van ongeveer 270.000 euro bruto hebben per jaar.
Nederland, waar allemaal regelingen voor de armen komen waarvan alleen mensen die genoeg geld hebben gebruik van kunnen maken omdat die iemand kunnen betalen om t allemaal te regelen![]()
Niks ironisch aan xyxyxy, aangezien jij dat uit principe doet.
Ik heb dan ook genoeg belasting betaald om zowel jou als je moeder tot je dood van bijstand te voorzien.
En uiteraard ga ik niet meer betalen dan nodig is.. Al met al heb ik de staat wel meer in t laatje gebracht dan dat ik haar gekost heb.
Alhoewel toen ik enkelband nog om had kostte dat de staat 2000-3000 euro per maand om nog maar niet te beginnen over alle politie kosten. Kanttekening wel is dat die kosten niet echt op mij af te schrijven zijn omdat ik zelf de oorzaak niet geweest ben.
Ik heb dan ook genoeg belasting betaald om zowel jou als je moeder tot je dood van bijstand te voorzien.
En uiteraard ga ik niet meer betalen dan nodig is.. Al met al heb ik de staat wel meer in t laatje gebracht dan dat ik haar gekost heb.
Alhoewel toen ik enkelband nog om had kostte dat de staat 2000-3000 euro per maand om nog maar niet te beginnen over alle politie kosten. Kanttekening wel is dat die kosten niet echt op mij af te schrijven zijn omdat ik zelf de oorzaak niet geweest ben.
, niets meer dan terecht dat jij ervoor vergoed wordt. Dan is het weer jammer dat er bepaalde partijen vinden dat jij er totaal geen recht op hebt (door je kapitaal
), dat is toch weer een stukje generalisatie van hun.Ik heb zelf jarenlang gemiddeld 30 sigaretten per dag gerookt. Heb ooit een keer 80 sigaretten op 1 dag gerookt, waarvan 60 sigaretten non stop. Zodra je jezelf openstelt om "af en toe ff een sigaretje of sigaartje te roken", dan begeef je je weer op het glibberige pad naar het Marlborocountry kerkhof vol met lijken die "er niet vanaf konden blijven". Mijn grootvader is langzaam gestikt ten gevolge van longemfyseem en er wordt binnen de familie alleen maar over die man gepraat als die "kloot die bleef doorroken".Oke, bij deze; ik ben al een jaar sterk geminderdIk ben met zo'n 400 sigaretten per maand geminderd
![]()