MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb zelf jarenlang gemiddeld 30 sigaretten per dag gerookt. Heb ooit een keer 80 sigaretten op 1 dag gerookt, waarvan 60 sigaretten non stop. Zodra je jezelf openstelt om "af en toe ff een sigaretje of sigaartje te roken", dan begeef je je weer op het glibberige pad naar het Marlborocountry kerkhof vol met lijken die "er niet vanaf konden blijven". Mijn grootvader is langzaam gestikt ten gevolge van longemfyseem en er wordt binnen de familie alleen maar over die man gepraat als die "kloot die bleef doorroken".

Ja dat klopt, alleen is een jaar lang 2 per maand ongeveer niet echt meer gevaarlijk :p
Het is wel slecht, dat weet ik.

Dragonballz battle of gods... Zo jammer:(

Aghja, zelfs de staat maakt af en toe fouten:rolleyes:, niets meer dan terecht dat jij ervoor vergoed wordt. Dan is het weer jammer dat er bepaalde partijen vinden dat jij er totaal geen recht op hebt (door je kapitaal:rolleyes:), dat is toch weer een stukje generalisatie van hun.

Ik bedoel meer dat mensen met genoeg geld er wel gebruik van maken door kromme regeltjes in de wet waar bijna niemand van af weet terwijl dat eigenlijk voor de lagere inkomens bedoeld is.

Ik denk dat bijna niemand weet dat als opa en oma op de kleinkinderen passen ze daar van de overheid een vergoeding voor kunnen krijgen. Overigens niet alleen opa en oma maar ook vrienden/familie

Ik heb dan ook genoeg belasting betaald om zowel jou als je moeder tot je dood van bijstand te voorzien.

En uiteraard ga ik niet meer betalen dan nodig is.. Al met al heb ik de staat wel meer in t laatje gebracht dan dat ik haar gekost heb.

Alhoewel toen ik enkelband nog om had kostte dat de staat 2000-3000 euro per maand om nog maar niet te beginnen over alle politie kosten. Kanttekening wel is dat die kosten niet echt op mij af te schrijven zijn omdat ik zelf de oorzaak niet geweest ben.

Knullie, op je 23e kun jij nooit meer betaald hebben aan belasting dan ik als ondernemer sedert inmiddels al weer heel wat jaartjes. Ik word er nog steeds badend in het zweet van wakker, huilend van wat ik allemaal met dat geld had kunnen doen. Effe een tandje lager dus, er zijn mensen in de buurt die ECHT pijn lijden van de fiscus :(

Knullie, op je 23e kun jij nooit meer betaald hebben aan belasting dan ik als ondernemer sedert inmiddels al weer heel wat jaartjes. Ik word er nog steeds badend in het zweet van wakker, huilend van wat ik allemaal met dat geld had kunnen doen. Effe een tandje lager dus, er zijn mensen in de buurt die ECHT pijn lijden van de fiscus :(

Je moet eens weten wat de staat verdient over de rug van dooie mensen :roflol:

De fiscus is vaak de gene die t meeste krijgt nadat iemand dood gaat

Je moet eens weten wat de staat verdient over de rug van dooie mensen :roflol:

De fiscus is altijd de gene die t meeste krijgt nadat iemand dood gaat

There, fixed that for you. De death-tax daargelaten (dikke 50% belasting over de erfenis, mother#^%@$%@) heeft de staat natuurlijk de overledene zijn of haar hele leven al uitgemolken. De staat heeft dus allang gewonnen voor jij de kist in gaat. Ik kan hier zelf beamen dat dit het geval is, en ik ben pas 32 :P

There, fixed that for you. De death-tax daargelaten (dikke 50% belasting over de erfenis, mother#^%@$%@) heeft de staat natuurlijk de overledene zijn of haar hele leven al uitgemolken. De staat heeft dus allang gewonnen voor jij de kist in gaat. Ik kan hier zelf beamen dat dit het geval is, en ik ben pas 32 :P
Zoals het bekende engelse spreekwoord ons leert zijn er alleen twee zekerheden in het leven, de dood en de belastingen. maar alleen magere Hein wint he. Die krijgt uiteindelijk 100% van de erfenis. lol.
Bosch-Death-and-the-Miser-Detail-1-379x550.jpg

Ik heb zelf jarenlang gemiddeld 30 sigaretten per dag gerookt. Heb ooit een keer 80 sigaretten op 1 dag gerookt, waarvan 60 sigaretten non stop. Zodra je jezelf openstelt om "af en toe ff een sigaretje of sigaartje te roken", dan begeef je je weer op het glibberige pad naar het Marlborocountry kerkhof vol met lijken die "er niet vanaf konden blijven". Mijn grootvader is langzaam gestikt ten gevolge van longemfyseem en er wordt binnen de familie alleen maar over die man gepraat als die "kloot die bleef doorroken".

Lol mijn vader rookt ook al vanaf zn 11e ofzo en is nu 61, 40% longinhoud door copd maar gaat vrolijk verder.
Ik ben net begonnen en bevalt goed moet ik zeggen, ga pas kappen als hij ook gaat kappen dus zit er misschien nog wel een paar jaartjes aan vast :P

Lol mijn vader rookt ook al vanaf zn 11e ofzo en is nu 61, 40% longinhoud door copd maar gaat vrolijk verder.
Ik ben net begonnen en bevalt goed moet ik zeggen, ga pas kappen als hij ook gaat kappen dus zit er misschien nog wel een paar jaartjes aan vast :P

Ondanks de prijzen van tegenwoordig?
Ik weet nog wel dat een pakje Marlboro 4 euro was, nu is dit 6 euro (of maxi voor 7 euro of mega voor 8 euro). Dan heb je ook nog PALL MALL voor 9,90 euro..

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 10:27 ----------

OT:

Mensen die zich niet aan de afspraken houden.
Gisteren zou UWV bellen -> niet gebeld.
Vandaag afspraak bij trimsalon voor mn hondje -> niet aanwezig, neemt niet op, bordje van ''trimsalon'' is ineens weg.

Dan maar een ander zoeken..

• Like
Waarderingen: Tsn
aan de ene kant een kans gekregen die ik waarschijnlijk niet weer krijg, en aan de andere kant een onmogelijke opdracht gekregen..

Kan aan de slag als Service monteur bij FMC technologies ( on/offshore) met na een jaar een contract voor onbepaalde tijd, en dat betekend BIG bucks..

enige voorwaarde is dat ik binnen 2 weken men rijbewijs haal.

Wat betekend dat ik vandaag ergens bij familie 1200 euro moet halen aangezien ik pas over 2 weken al men loon krijg van vorige baan.

En dat k vandaag ook moet zorgen dat ik meteen ergens een week cursus krijg.

mission impossible;o

Contract al wel getekend, onder voorbehoud van het behalen van je rijbewijs? Niet dat je straks 1200 euro hebt uitgegeven en nog geen baan.

Contract al wel getekend, onder voorbehoud van het behalen van je rijbewijs? Niet dat je straks 1200 euro hebt uitgegeven en nog geen baan.

nee dat niet, plek is gereserveerd voor mij. En heb er wel vertrouwen in dat ik die baan ook krijg. Iedereeen werd een week later terug gebeld ( vrienden van me ook) en ik werd na 10minuten al teruggebelt terwijl der nog 2 mensen zaten te wachtten op solicitatie gepsprek.

Moet vandaag gewoon alles op alles zetten maar rëeel gezien is dat gewoon niet mogelijk. binnen 13 dagen een datum hebben voor het afrijden.

Het k*tte eraan is, ik krijg over 2 weken geld van men oma ( 2/3000) omdat ze haar huis aan der zoon heeft verkocht en iedereen krijgt een deel, maar dat geld komt te laat.

Alleen dat geld wat ik kan verdienen met die baan ( 3000+ netto, gemakkelijk meer zelfs) lonkt me al zo hahaha.

nee dat niet, plek is gereserveerd voor mij. En heb er wel vertrouwen in dat ik die baan ook krijg.

Moet vandaag gewoon alles op alles zetten maar rëeel gezien is dat gewoon niet mogelijk. binnen 13 dagen een datum hebben voor het afrijden.

Het k*tte eraan is, ik krijg over 2 weken geld van men oma ( 2/3000) omdat ze haar huis aan der zoon heeft verkocht en iedereen krijgt een deel, maar dat geld komt te laat.

Alleen dat geld wat ik kan verdienen met die baan ( 3000+ netto, gemakkelijk meer zelfs) lonkt me al zo hahaha.

Als je het geld ergens kan regelen, kun je best binnen 13 dagen een datum hebben. Moet je wel snel rondbellen voor een snelcursus die je wilt hebben terwijl je je theorie nog niet hebt, maar deze al wel inplannen.

nee dat niet, plek is gereserveerd voor mij. En heb er wel vertrouwen in dat ik die baan ook krijg. Iedereeen werd een week later terug gebeld ( vrienden van me ook) en ik werd na 10minuten al teruggebelt terwijl der nog 2 mensen zaten te wachtten op solicitatie gepsprek.

Wat moet jij nu verschrikkelijk balen dat je niet gelijk je rijbewijs hebt gehaald toen je 18 werd :o

Als je het geld ergens kan regelen, kun je best binnen 13 dagen een datum hebben. Moet je wel snel rondbellen voor een snelcursus die je wilt hebben terwijl je je theorie nog niet hebt, maar deze al wel inplannen.
theorie heb ik ook al das ook geen probleem.

alleen dat geld, fiets zo naar men oma toe want dat doe ik niet over telefoon en me pa kan ik steeds niet bereiken sinds die homo bij zen nieuwe vriendin is;p

Men vriendin wou me ook al dat geld lenen maar dat doe ik principeel niet. Dat kan gewoon niet goed zijn.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 11:20 ----------

Wat moet jij nu verschrikkelijk balen dat je niet gelijk je rijbewijs hebt gehaald toen je 18 werd :o

ja maar toen had ik andere prioriteiten hea;p

maar aan de andere kant het is niet echt een mogelijkheid geweest.. toevallig net voor men 18de gingen men ouders scheiden dus moet alles zelf betalen ( schoolgeld,gel, meest van me eten, scheerspul enz.)

Je word er wel een stuk zelfstandiger van maar echt handig is het op dit moment niet;p

theorie heb ik ook al das ook geen probleem.

alleen dat geld, fiets zo naar men oma toe want dat doe ik niet over telefoon en me pa kan ik steeds niet bereiken sinds die homo bij zen nieuwe vriendin is;p

Men vriendin wou me ook al dat geld lenen maar dat doe ik principeel niet. Dat kan gewoon niet goed zijn.
Theorie is ongeldig als je niet binnen een jaar je praktijk hebt gehaald, dus je hebt onlangs je theorie gehaald? (Just checking :p)

Ben sinds vandaag weer lekker half manisch en niet meer nerveus, ongemakkelijk & contactgestoord:rocker::hedbang::rocker2::rocknana::banana::banana::dance::cheer::1e::1e::1e::1e::1e:Dat wordt zo ouwehoeren, ruzie maken, door de rozebuurt wandelen, mensen in de maling nemen, genieten van mijn lachbuien, etc. etc. etc. :o:o:o
http://www.youtube.com/watch?v=7NRDsRruMgw

veel plezier dan maar :D

Terug
Naar boven