Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Theorie is ongeldig als je niet binnen een jaar je praktijk hebt gehaald, dus je hebt onlangs je theorie gehaald? (Just checking :p)

Is 18 maand geldig en heb het geloof k 10 maanden geleden gehaald.

Deel 1 is gelukt, kan 1000 lenen en heb zelf wel 500, nu het moeilijke gedeelte!

Collega stopt legit iPhone oplader in stopcontact, brand dat ding door, stoppen doorgeslagen, alle pc's uit, werk verloren en niemand kan meer inloggen op bepaalde programmas.. en ik heb halve dag vandaag dus ik heb er geen profijt van :(

Ben sinds vandaag weer lekker half manisch en niet meer nerveus, ongemakkelijk & contactgestoord:rocker::hedbang::rocker2::rocknana::banana::banana::dance::cheer::1e::1e::1e::1e::1e:Dat wordt zo ouwehoeren, ruzie maken, door de rozebuurt wandelen, mensen in de maling nemen, genieten van mijn lachbuien, etc. etc. etc. :o:o:o

:roflol: Ik pas alvast op :rolleyes: :p
Vanwaar ''vanaf vandaag'' ? :o

Is 18 maand geldig en heb het geloof k 10 maanden geleden gehaald.

Deel 1 is gelukt, kan 1000 lenen en heb zelf wel 500, nu het moeilijke gedeelte!

Veel succes ;)

altijd weer apple die t voor de rest wil verpesten....

OT:

Heb de trimmer gesproken, waarom ze er niet was op de tijd van de afspraak..ze zei: ik kon je niet bereiken want had je nummer niet, maar het kon niet doorgaan want ik ben weg bij mn man.

Now I feel bad :(

Wel even snel andere trimmer geregeld voor morgen :o

Blessure aan mn knie overgehouden met voetballen. Week zoiezo niet liften en aantal weken niet deadliften/squatten.

Feelsbadman.

Een rekening van 100 euro voor pijnstillers voor mn paard :twitch:

Het einde van de seizoensfinale van suits :eek: nu weer enkele maanden wachten

rage-7.gif

morgenvroeg om 6uur proefles om te kijken hoe veel lessen ik nodig ben. directeur van rijschool gaat zelf met me aan de slag nadat ik men situatie uitlegde;d winwin

kan normaal niet om 6uur maar heb hem overtuigd haha.

Harddisk crash op m'n computer, hele pentest lab wegh, alle configuratie en tools gewoon foetsie, pleite, wegh. :mad: Heb echt zin om m'n deur open te doen en iemand keihard in z'n oor te schreeuwen. :mad:*1000;

Het einde van de seizoensfinale van suits :eek: nu weer enkele maanden wachten

http://s1.thejournal.ie/media/2013/07/rage-7.gif

Haha daarom moet je wachten bij een vette serie tot ie af is, en dan alles in 1x kijken. Ben ik ook van plan met game of thrones :p

Harddisk crash op m'n computer, hele pentest lab wegh, alle configuratie en tools gewoon foetsie, pleite, wegh. :mad: Heb echt zin om m'n deur open te doen en iemand keihard in z'n oor te schreeuwen. :mad:*1000;

klote. Geen backups gemaakt?

Haha daarom moet je wachten bij een vette serie tot ie af is, en dan alles in 1x kijken. Ben ik ook van plan met game of thrones :p

klote. Geen backups gemaakt?
Een cronjob maakt twee keer per week een backup. Laat ik nou net na de laatste backup ontzettend veel werk hebben verricht. :(

Terug
Naar boven