Nee. Ben jij wel altijd ongesteld als je chagrijnig bent dan?
Of nooit chagrijnig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodat je jarenlang de tijd hebt om allerlei spoilers aan te horen?Haha daarom moet je wachten bij een vette serie tot ie af is, en dan alles in 1x kijken. Ben ik ook van plan met game of thrones![]()
Veel werk waar ik veel voor moest opsnorren en compileren, sucks is een understatement. fml.
Nee. Ben jij wel altijd ongesteld als je chagrijnig bent dan?
Of nooit chagrijnig?
Zodat je jarenlang de tijd hebt om allerlei spoilers aan te horen?

Gast, calm the **** downPauper school die weigert mij een parkeer pasje te geven terwijl ze begin van t jaar gezegd hadden dat er voldoende gratis parkeerplekken waren.
Vorig jaar ook daar heen gegaan omdat ik in Zwolle 5.50 per dag kwijt ben om te parkeren en Deventer dus goedkoper was, kwamen ze na 2 maanden aan: ja in Zwolle vergoed de gemeente t wel en kost t 1300 euro en hier 8000.
Dat ze t lef hebben om mij zo'n pasje te weigeren nadat blijkt dat ze voor de 2e keer weer beloftes maken die niet waar zijn. Morgen naar de directeur en als die t weigert dan gaan we die 6700 euro gewoon terug vorderen en ga ik naar Zwolle. Voor dat geld had ik ruim 4 jaar naast de school kunnen parkeren![]()
Waarom maak jij je druk om dit soort dingen
jij bent toch een big baller jij hebt toch geen gratis parkeerplaatsen nodig voor je bentley.
Gast, calm the **** downWaarom maak jij je druk om dit soort dingen
![]()
jij bent toch een big baller jij hebt toch geen gratis parkeerplaatsen nodig voor je bentley.
Er zijn ook geen betaalde parkeerplaatsen in de buurt van de school.
Alleen gratis pauper plaatsen of plaatsen waar je met een pasje kan parkeren.
Als ze weigeren pasje te geven dan regel ik gewoon een invalide vergunning, scheelt me een klote eind lopen ook.
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 16:51 ----------
Omdat betalen voor school en vervolgens niet kunnen parkeren gewoon irritant is.

Ze hadden het bedrijf beter MacroSchoft kunnen noemen.k*tmicrosoft. Half jaar niet op mijn xbox geweest, maar gisteren gta binnen dus wilde vandaag weer eens gamen. Eerst een update om op xbox live te kunnen die een half uur duurde.. Daarna komt microsoft aan met 'je account is niet veilig genoeg', terwijl ik die al "beveiligd" heb met mn mobiele nr en email. Een ander nummer was blijkbaar nodig, dus huistelefoon ingevoerd, wordt naar gebeld met een code die ik vervolgens weer moet invoeren op mn xbox. Dat gedaan, gta erin, moet dat spel eerst installeren.. weer 20 minuten verder. Ondertussen een sms gehad met een link van microsoft en weer een andere code die ik moet invullen nadat ik naar die website ben gegaan, doet die link het niet. Xbox uitgezet, ben dr weer helemaal klaar mee
Geestelijk invalide
Hoe de **** wil jij dat regelen![]()

Ze hadden het bedrijf beter MacroSchoft kunnen noemen.
Picasa maakt minced meat van Adobe Bridge. Google is ****ing sexy, wil je voortaan niet Google en M$ in 1 zin gebruiken?Of Google, die produceren ook van die waardeloze bagger
Picasa maakt minced meat van Adobe Bridge. Google is ****ing sexy, wil je voortaan niet Google en M$ in 1 zin gebruiken?
Ze hadden het bedrijf beter MacroSchoft kunnen noemen.
Of Google, die produceren ook van die waardeloze bagger
Idd. Ze moeten gewoon niet zo b**chen over de veiligheid van mijn account. Dat is toch mijn verantwoording.
Je bent in de war met apple?