AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ngskzr.jpg

:')

zielig volk

Inderdaad, zwartrijden is voor f**gots.

Inderdaad, zwartrijden is voor f**gots.

Ja, als ik maar een paar seconde heb om over te stappen van NS naar Syntus dan moeten hun dat maar beter regelen.

Heb toch OV, dus wat maakt het uberhaupt uit.

Die trut durft ook nog te zeggen dat ik dan maar een trein eerder moet nemen. Alsof ik om 6 uur 's ochtends een half uur op dat perron ga wachten.

Had je maar een trein eerder moeten nemen. Kun je gezellig 's ochtends op perron nog met anderen babbelen.

Vervelend voor je.

Snap niet waarom ze vragen of je supplementen gebruikt hoor.. Zijn ze bang dat je roidrage krijgt van creatine ofso?? :S:S:S:S

Overpriced is het zeker. Bagger niet zozeer, maar als je gaat vergelijken met iets uit dezelfde prijsklasse van een ander merk meestal wel, relatief gezien dan

Ik kan niets bedenken wat ik mis op de iPhone 5 eerlijkgezegd.

Meest geroepen argument voor galaxy s was wel nfc, we zijn nu een jaar verder en ik ben nog geen enkele toepassing voor nfc tegen gekomen.

Net als foto's delen door tegen elkaar aan te tikken of met 10 man t zelfde liedje tegelijk afspelen zodat t harder klinkt. Paar typische non functies waar Samsung mee loopt te adverteren, fanboys stoer mee doen maar buiten retarded er uit zien geen enkele toegevoegde waarde hebben.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 18:10 ----------

Ja, als ik maar een paar seconde heb om over te stappen van NS naar Syntus dan moeten hun dat maar beter regelen.

Heb toch OV, dus wat maakt het uberhaupt uit.

Die trut durft ook nog te zeggen dat ik dan maar een trein eerder moet nemen. Alsof ik om 6 uur 's ochtends een half uur op dat perron ga wachten.

:roflol: Waarom betaal je dat als je studenten Ov. Hebt?

Ik kan niets bedenken wat ik mis op de iPhone 5 eerlijkgezegd.

Meest geroepen argument voor galaxy s was wel nfc, we zijn nu een jaar verder en ik ben nog geen enkele toepassing voor nfc tegen gekomen.

Net als foto's delen door tegen elkaar aan te tikken of met 10 man t zelfde liedje tegelijk afspelen zodat t harder klinkt. Paar typische non functies waar Samsung mee loopt te adverteren, fanboys stoer mee doen maar buiten retarded er uit zien geen enkele toegevoegde waarde hebben.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 18:10 ----------

:roflol: Waarom betaal je dat als je studenten Ov. Hebt?

Ja dat volk drukt zo'n pin automaatje in mijn handen. Hun weten ook wel dat ik studenten OV heb. Heb 't ook nog aangegeven. Maar antwoord is dan: "Gebeurt te vaak dit, mensen checken in bij NS en dan checken ze niet meer in voor Syntus."

Toen ze weer weg liepen, verder de trein in, zegt die vrouw ook nog mooi tegen me: "Ik hoop dat we je dag niet verpest hebben."

u srs bruh

Ja dat volk drukt zo'n pin automaatje in mijn handen. Hun weten ook wel dat ik studenten OV heb. Heb 't ook nog aangegeven. Maar antwoord is dan: "Gebeurt te vaak dit, mensen checken in bij NS en dan checken ze niet meer in voor Syntus."

Toen ze weer weg liepen, verder de trein in, zegt die vrouw ook nog mooi tegen me: "Ik hoop dat we je dag niet verpest hebben."

u srs bruh

:roflol:

Ga gewoon klagen dan bij synthus dat ze er voor zorgen dat je wel een goede aansluiting hebt.

u srs bruh

echt zo'n vrouw die eens nodig heel de nacht lang stevig gedoet moet worden

:roflol:

Ga gewoon klagen dan bij synthus dat ze er voor zorgen dat je wel een goede aansluiting hebt.

Te veel moeite. Syntus kan er eigenlijk ook niks aan doen. Om 6:44 komt mijn trein (NS) aan in Hengelo, om 6:46 vertrekt Syntus. Alleen heb ik nog nooit meegemaakt dat ik daar om precies 6:44 aankom. Echt altijd te laat die treinen
echt zo'n vrouw die eens nodig heel de nacht lang stevig gedoet moet worden
Was zo'n vrouw van achter in de 50, dus doe je ding. ;p

arnosdki hier beneden is sletje

Laatst bewerkt:
foute topic :o

Laatst bewerkt:
Flinke steken in mijn schouder tijdens het de trap op tillen van een cross trainer... :( nu nog last...
hoop echt dat het vrijdag voor mijn training weg is..

Terug
Naar boven