MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol......

Kon niet normaal trainen vanavond, zoveel lekkere chicks met yoga pants!!! En ze gaan nog net vóór jou bukken...>WTF! Concentratie helemaal weg! Fkin Zumba! :o

Ik kan niets bedenken wat ik mis op de iPhone 5 eerlijkgezegd.

Meest geroepen argument voor galaxy s was wel nfc, we zijn nu een jaar verder en ik ben nog geen enkele toepassing voor nfc tegen gekomen.

Net als foto's delen door tegen elkaar aan te tikken of met 10 man t zelfde liedje tegelijk afspelen zodat t harder klinkt. Paar typische non functies waar Samsung mee loopt te adverteren, fanboys stoer mee doen maar buiten retarded er uit zien geen enkele toegevoegde waarde hebben.

Nja stoer doen zal wel meevallen :roflol:, nog nooit iemand tegen gekomen die op aan het scheppen was over de functies op zijn telefoon. Weet niet of apple wifi-direct heeft? Onderdeel van die nfc, zelfde als dat tegen elkaar houden van telefoons, dan kan je echt heel snel dingen versturen. Liedje van 6 minuten versturen gaat bijna net zo snel als kopieren van je computer

:roflol: Waarom betaal je dat als je studenten Ov. Hebt?

Daar betaal je niet voor maar je moet wel inchecken, als je niet incheckt krijg je waarschuwing en de keer daarop krijg je boete..

Mijn god, blijkt dat ik nog steeds niet officieel ben toegelaten tot m'n master omdat ik een of andere crappy HTML form nog niet had ingediend (omdat ie niet werkte destijds, EN NOG STEEDS NIET). Nu alsnog ingediend maar voordat het rond is moet de opleidingscoördinator, examencommissie, studentenzaken en de CSA het allemaal sequentieel verwerken en goedkeuren voor het einde van de maand :roflol:

ik weet niet wat ik best kan doen, nu al kappen met opleiding en bewaker/independentprogrammer worden of nog blijven studeren, vreselijk irritant -_-'

ik weet niet wat ik best kan doen, nu al kappen met opleiding en bewaker/independentprogrammer worden of nog blijven studeren, vreselijk irritant -_-'
Studeren + ZZP webprogrammeur. Met een BSc informatica onderscheid je jezelf al enorm t.o.v. de rest van de n00bs in het freelance wereldje aan PHP'ers.

Leer:
PHP + een framework (Zend, CakePHP, Code Igniter of Symfony)
JavaScript + jQuery
Wordpress of een ander populair PHP CMS

Studeren + ZZP webprogrammeur.

dat is achterlijk en geen optie, want als ik blijf studeren krijg ik 200eur kindergeld + bijna 300eur studietoelage per maand als ik niet (buiten studentencontracten om) werk.

Is 6000 euro per jaar dat ik opgeef, moet ik al veel uren kloppen om dat te laten renderen.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:03 ----------

jij had je opleiding toch al afgerond?

enkel bachelor

dat is achterlijk en geen optie, want als ik blijf studeren krijg ik 200eur kindergeld + bijna 300eur studietoelage per maand als ik niet (buiten studentencontracten om) werk.
****ed up in Belgie dan, je mag hier in NL sowieso tot iets van 11k per jaar verdienen zonder dat je je stufi moet opgeven (kindergeld hebben we hier niet). En als ZZP'er fl**ker je per definitie alles wat ook maar remotely met elektronica te maken heeft op de zaak (laptop, desktop en alle aanverwante hardware, inkt, telefoon, telefoon abo, etc.) wat je dan dus van je omzet kan aftrekken. Je zou waarschijnlijk zelfs je studiekosten van de zaak af kunnen trekken, in ieder geval kun je de kosten van je studieboeken voor een relevante master dan van je omzet af trekken.

Tevens geldt dit bij ons:
Zit jij in het laatste jaar van je studie (mbo, hbo of universiteit)? Heb je studiefinanciering én inkomen uit een eigen bedrijfje? Dan worden de inkomsten die je hebt uit een eigen bedrijf niet meegeteld als bijverdiensten voor je studiefinanciering als je in dat kalenderjaar ook je diploma haalt.

****ed up in Belgie dan, je mag hier in NL sowieso tot iets van 11k per jaar verdienen zonder dat je je stufi moet opgeven (kindergeld hebben we hier niet). En als ZZP'er fl**ker je per definitie alles wat ook maar remotely met elektronica te maken heeft op de zaak (laptop, desktop en alle aanverwante hardware, inkt, telefoon, telefoon abo, etc.) wat je dan dus van je omzet kan aftrekken. Je zou waarschijnlijk zelfs je studiekosten van de zaak af kunnen trekken, in ieder geval kun je de kosten van je studieboeken voor een relevante master dan van je omzet af trekken.

13.000 euro ja :p
Studiekosten kun je sws bij de belastingdienst aftrekken; alleen weten de meeste dat niet dus dat gebeurd niet vaak.

13.000 euro ja :p
Studiekosten kun je sws bij de belastingdienst aftrekken; alleen weten de meeste dat niet dus dat gebeurd niet vaak.
You sure? Want dit wou ik voor mezelf nog uitzoeken.

Tevens voor andere nerds die meelezen die het wellicht weten met bronnen en shit: kan ik de kosten van mijn studie van mijn omzet aftrekken? Ik heb een eenmanszaak in de web development en de studie betreft een master software engineering.

Tevens geldt dit bij ons:

stufi bij jullie is toch een lening met extreem lage intrest? Bij ons krijgen we gewoon geld (als je ouders onder een bepaalde loongrens zitten).
Daar tegenover staat dat je maximaal 50 dagen mag werken per jaar onder een studentencontract (=max ongeveer 5k euro)

En boeken e.d kosten max 200 eur per jaar, gaat die gratis 6000 euro lang niet compenseren :D

Laatst bewerkt:
Doelde op dat van de studiekosten aftrekken.

stufi bij jullie is toch een lening met extreem lage intrest? Bij ons krijgen we gewoon geld (als je ouders onder een bepaalde loongrens zitten).
Daar tegenover staat dat je maximaal 50 dagen mag werken per jaar onder een studentencontract (=max ongeveer 5k euro)

En boeken e.d kosten max 200 eur per jaar, gaat die gratis 6000 euro lang niet compenseren :D
Je kunt bijlenen, maar iets van 98 eu p/m stufi wordt een 'gift' bij ons als je je studie succesvol afrond binnen het gestelde curriculum aan jaren bij thuiswonend, en iets van 225 eu p/m bij uitwonend. Bijlenen is vervolgens inderdaad met een extreem lage rente (0,7%), en na je studie heb je dan 10 jaar om het terug te betalen.

Doelde op dat van de studiekosten aftrekken.

Je kunt bijlenen, maar iets van 98 eu p/m stufi wordt een 'gift' bij ons als je je studie succesvol afrond binnen het gestelde curriculum aan jaren bij thuiswonend, en iets van 225 eu p/m bij uitwonend. Bijlenen is vervolgens inderdaad met een extreem lage rente (0,7%), en na je studie heb je dan 10 jaar om het terug te betalen.

Die rente is elk jaar weer anders, dit was het eerste jaar dat hij zo extreem laag was. Eerst maar eens aankijken wat het 2014 wordt.

Aangezien het hier over stufi gaat, Word die aanvullende beurs achteraf eigenlijk ook omgezet in een gift?

Laatst bewerkt:
hoor dat in jan studie een lening gaat worden, gaat dat echt in?

Terug
Naar boven